Orange - pytanie
Post:11 lip 2011, 08:32
Witam
Mam pytanie. Miałem telefon na kartę, lecz w ubiegłym tygodniu zdecydowałem się przejść na abonament (mix, pelikan II). Wyzerowalem już środki na koncie na kartę i myślałem, że będę mógł korzystać od razu z usług abonamentu. Niestety wyskakuje błąd, tak jakbym nie miał nic na koncie. Czy muszę czekać do okresu rozliczeniowego, czy może już dziś wybrać się do salonu Orange?
pozdrawiam
Mam pytanie. Miałem telefon na kartę, lecz w ubiegłym tygodniu zdecydowałem się przejść na abonament (mix, pelikan II). Wyzerowalem już środki na koncie na kartę i myślałem, że będę mógł korzystać od razu z usług abonamentu. Niestety wyskakuje błąd, tak jakbym nie miał nic na koncie. Czy muszę czekać do okresu rozliczeniowego, czy może już dziś wybrać się do salonu Orange?
pozdrawiam