Strona 318 z 319

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:13 lip 2018, 12:53
autor: hdfunpack
Po użyciu tego kodu dostaję komunikat, że nie mogę z niego skorzystać.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:13 lip 2018, 13:45
autor: pakierhakierxd
*163# spróbuj

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:13 lip 2018, 14:10
autor: 24bis24
hdfunpack pisze:Jak przejść z taryfy RBM II do Play RWK ?
możesz przejść bezpośrednio do:

RBM SieMa na Kartę
RBM SieMa PL na Kartę

RBM Energy na kartę
Play na Kartę odNOWA


nie ma tu PnkRWK ale z tego co pamiętam to trzeba najpierw zmienić na

RBM Energy na kartę i dopiero na PnkRWK

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:13 lip 2018, 18:08
autor: hdfunpack
pakierhakierxd pisze:*163# spróbuj

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"brak dostępnych taryf, na które można by dokonać migracji." dziwny komunikat, skoro przez play24 udało mi się zmienić taryfę na rbm energy.
24bis24 pisze: nie ma tu PnkRWK ale z tego co pamiętam to trzeba najpierw zmienić na

RBM Energy na kartę i dopiero na PnkRWK
Zadziałało, dzięki.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:18 lip 2018, 02:28
autor: WellDone
Cześć,

Mam RMB energy, czy jak zmienie taryfe na PNKrwk i pozniej do RBM SIema to pozostanie roczna waznosc konta?

Czy jest jakis inny sposob na rwk?
Czy bonus "darmowy net na lato" sie zachowa?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:18 lip 2018, 04:56
autor: adacomp
WellDone pisze:Cześć,

Mam RMB energy, czy jak zmienie taryfe na PNKrwk i pozniej do RBM SIema to pozostanie roczna waznosc konta?

Czy jest jakis inny sposob na rwk?
Czy bonus "darmowy net na lato" sie zachowa?
nie, RWK jest tylko w taryfie PnKRWK oraz RBM SiemaPL lub po odebraniu BzP w PnKS, RBM7MNP i Fakt

przy migracji do innej taryfy "darmowy net na lato" przepada

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 lip 2018, 19:55
autor: skawik1
Witam wszystkich użytkowników.
Mój problem z siecią PLAY dotyczy wyboru urządzenia. Przychodząc do salonu, aby przedłużyć umowę powiedziałem, że interesuje mnie smartfon z DUAL SIM, z NFC i z szybkim ładowaniem, zasugerowałem LG Q7 (wyczytałem w necie, że posiada te funkcje) sprzedawca potwierdził, że wybrany przeze mnie model posiada wszystkie funkcje o które mi chodzi, ale zasugerował mi Q6, w trakcie porównywania tych telefonów pytałem go czy obydwa mają DUAL SIM, NFC i szybkie ładowanie? Odpowiedział, że tak i że oprócz różnicy w cenie to niewiele się różnią.ale doszedłem do wniosku , że wolę jednak nowszy, i wybór padł na Q7. Po powrocie do domu zacząłem go ustawiać i nijak nie mogłem ustawić bankowości NFC. Kiedy poszedłem do tego salonu sprzedawca próbował włączyć NFC i jemu też się nie udało. Zaczęliśmy szukać po internecie i okazało się, że ten model nie ma NFC. Sprzedawca napisał zgłoszenie o wymianę na inny telefon który spełnia moje oczekiwania (Moto Z2 PLAY) w tej samej cenie co LG Q7. Niestety rozpatrzyli to negatywnie stwierdzili, że brałem w salonie i mogłem sobie sprawdzić. Zawierzyłem sprzedawcy, który nieświadomie wprowadził mnie w błąd sam nie wiedział, że są cztery modele Q7 a ten z PLAYA nie ma NFC. Ja natomiast mam u nich 4 numery telefonów i będę chciał się wymiksować z tej sieci. O ile z dwoma to kwestia kilku miesięcy co wytrzymam to dwa kolejne są przedłużone 3 dni temu na 2 lata znacie może jakiś sposób jak najszybciej się ich pozbyć i zmienić operatora?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 lip 2018, 20:32
autor: kakaroto
Znamy. Zapłać karę z umowy i bez problemu rozwiążesz umowę.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 lip 2018, 22:13
autor: forum_tg
zgłoś sprawę do UOKiK i opisz ją dokładnie, wraz z datami. Jeżeli zostałeś wprowadzony w błąd (świadomie lub nie) to nie jest winna sieć play, tylko ten salon. On ma swojego właściciela i przeciwko niemu złóż zażalenie.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za poszczególnych przedstawicieli, którzy sprzedają urządzenia! otrzymałeś sprawny telefon, sieć działa poprawnie więc ze strony Operatora jest OK.
Ponadto możesz zgłosić do prokuratury doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa związanego ze sprzedażą urządzenia które miało mieć inne parametry niż ma faktycznie!

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:12 wrz 2018, 21:27
autor: Nikita_Bennet
play - zrzuca nagle do roamingu krajowego w orange gdzie z rok temu po tym jak kazałem go włączyć i była jedna wielka lipa w moim miejscu zamieszkania kazałem go wyłączyć. Od kilku dni patrzę że zrzuca mi numery do orange. Ustawianie manualne konkretnej sieci odpada. RK orange w sieci play da się wyłączyć? Bo nie da się korzystać z telefonu obecnie (rwie rozmowy, rozłącza albo abonament poza zasięgiem choć logo orange jest). 2 numery, różne telefony, cyrk ten sam.

Nie ukrywam że niezbyt się ostatnio interesuję tematyką komórkową ;)

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:12 wrz 2018, 22:28
autor: adacomp
Zadzwoń do BOK i zleć wyłączenie RK Orange. Można wyłaczyć jednego opa albo nawet wszystkich oprócz macierzystego Play.

Na P24 chyba też można takie zlecenie dać.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:12 wrz 2018, 22:59
autor: iphoneski
adacomp pisze:Zadzwoń do BOK i zleć wyłączenie RK Orange. Można wyłaczyć jednego opa albo nawet wszystkich oprócz macierzystego Play.

Na P24 chyba też można takie zlecenie dać.
Macierzysty technicznie też można chyba wyłączyć ale raczej nikt tego nie zrobi. Można zlecić przez P24 ale to kilka dni potrwa a przez telefon będzie chwila.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:18 wrz 2018, 13:46
autor: Nikita_Bennet
uff, udało się wyłączyć te pieprzone orange i wszystko wróciło do normy->działa ;)

Niestety zastanawiam się czemu w operze nie mogę przejść z serwisu na forum (wylogowuje mnie z forum) pod Yandexem działa wszystko poprawnie.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:18 wrz 2018, 15:36
autor: adacomp
Nikita_Bennet pisze:uff, udało się wyłączyć te pieprzone orange i wszystko wróciło do normy->działa ;)

Niestety zastanawiam się czemu w operze nie mogę przejść z serwisu na forum (wylogowuje mnie z forum) pod Yandexem działa wszystko poprawnie.
usuń ciasteczka

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 lis 2018, 11:03
autor: forum_tg
która taryfa w Play ma najkrótszy okres połączeń przychodzących? ewentualnie jak zrobić, żeby szybko, bez wychodzenia z domu numer z Play przestał być aktywny? np. w Orange można zrobić to przez czat prosząc o skrócenie daty ważności połączeń przychodzących/wychodzących.