Strona 317 z 319

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 20:29
autor: hanka_kr
Podpisałam umowę na: FORMUŁA MIX ELASTYCZNY z doładowaniem comiesięcznym na kwotę 30,00 zł. Zgodnie z umową dokonałam doładowania kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu, nie jako jedno doładowanie. PLAY nie chce mi uznać doładowania jako kontraktowego, gdyż nie było te jednokrotne doładowanie kwotą 30,00 zł, pisałam reklamację, że przecież umowa i regulamin nie określają, że ma to być jednorazowe doładowanie kwotą 30,00 zł, gdyby tak było zrobiłabym doładowanie zgodnie z umową.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 20:42
autor: zoltan666
A nie ma przypadkiem w regulaminie takiego punktu: "Wartość Doładowań minimalną Kwotą kontraktową dla pierwszych 12stu Doładowań to odpowiednio: 30 PLN, 40 PLN albo 50 PLN a dla kolejnych12stu Doładowań to odpowiednio: 60 PLN, 80 PLN albo 100 PLN."?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 21:26
autor: damdol5
Dokładnie taki zapis w regulaminie się znajduje.

Do tego jest jeszcze odpowiednia tabelka także reklamacja prawidłowo odrzucona :)

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 23:52
autor: hanka_kr
Zgadzam się jest zapis w regulaminie, że wartość doładowań minimalną kwotą kontraktową w moim przypadku wynosi 30,00 zł, ale nie jest napisane, że to doładowanie musi być jednorazowym doładowaniem w kwocie 30,00 zł, bo ja doładowałam kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu. Tabelka również nie mówi, że musi to być jednorazowe doładowanie w kwocie minimalnej w moim przypadku 30,00 zł. Więc uważam, że moje doładowanie powinno być uznane jako kontraktowe.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:12 sty 2018, 00:15
autor: zoltan666
Jest za to mowa o 12 doładowaniach.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:02 mar 2018, 11:44
autor: Robin560
działa wam play24? Strona działa a p24 nie.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:02 mar 2018, 12:12
autor: Gregrin
Działa. Moze wyczyść cahe.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:03 mar 2018, 19:22
autor: bartek07
Zauważyłem, że mam odblokowany zasięg Orange w Play mimo, że wcześniej miałem zablokowany.
Może ktoś potwierdzić kto nigdy nie prosił o odblokowanie zasięgu Orange?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:04 mar 2018, 08:30
autor: Gregrin

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:18 kwie 2018, 18:17
autor: gerrard725
Doładowanie musi być kwotą kontraktową lub wyższą. Jeśli było 2 razy niższą to żadne z nich się nie liczy.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:21 cze 2018, 18:36
autor: forum_tg
Witam,

czy ktoś z Was posiada aktualne regulaminy do przekierowań połączeń w Play na Kartę.

Ponadto ktoś wie jak działa przekierowanie połączeń przy połączeniach z numerów zastrzeżonych, a przy założeniu że odbierający ma zablokowane połączenia przychodzące z numerów ukrytych.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:01 lip 2018, 14:18
autor: mkkot
Z tego co kojarzę, to informacja o przekierowaniach znajduje się co najwyżej w cenniku oferty. Co do drugiego pytania, takie połączenie najpewniej zostanie zablokowane, a nie przekierowane.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:01 lip 2018, 21:16
autor: forum_tg
Informacją jaką otrzymałem z Play
Play pisze:Załączam informację dotyczącą konfiguracji połączeń:

Przekierowanie - Numer poza zasięgiem 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy jesteś poza zasięgiem sieci, lub masz wyłączony telefon. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *62*numer#; Dezaktywacja: #62#; Obecny stan: *#62#

Przekierowanie - Brak odpowiedzi 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy po określonym czasie (np. 30 s.) nie odbierzesz połączenia. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *61*numer# ; Dezaktywacja: #61# ; Obecny stan: *#61#

Przekierowanie - Numer zajęty 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez ciebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy właśnie rozmawiasz przez telefon i nie masz aktywnej usługi połączeń oczekujących. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan wg cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *67*numer#; Dezaktywacja: #67#; Obecny stan: *#67#

Stałe przekierowanie połączeń 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płacisz według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić dla wszystkich rozmów przychodzących wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *21*numer#; Dezaktywacja: #21#; Obecny stan: *#21#

Połączenia oczekujące 0.00 PLN
Funkcjonalność ta umożliwia poinformowanie Ciebie o nadchodzącym kolejnym połączeniu, w trakcie, gdy prowadzi Pan już inną rozmowę - usłyszy Pan wtedy w słuchawce telefonu dyskretny sygnał "bip". Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna. Połączenie oczekujące można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *43#; Dezaktywacja: #43#; Obecny stan: *#43#

Kody USSD przekierowania:
Bezwarunkowego - aktywacja: *21*numer# dezaktywacja: #21#
gdy zajęty - aktywacja: *67*numer# dezaktywacja: #67#
gdy nie odpowiada - aktywacja: *61*numer# dezaktywacja: #61#
gdy nieosiągalny - aktywacja: *62*numer# dezaktywacja: #62#

Regulaminu nie ma dostępnego. Pana zgłoszenie weźmiemy pod uwagę, aby w przyszłości stworzyć regulamin dostępny dla klientów Play.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:12 lip 2018, 17:55
autor: hdfunpack
Jak przejść z taryfy RBM II do Play RWK ?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:12 lip 2018, 22:39
autor: Johnny
*163*2#