Strona 315 z 319

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 lut 2017, 20:50
autor: Pijo
Hej!

Wskoczył mi lejek po przesłaniu ok. 180 GB przy aktywnym DIL w RBM na kartę. Powiedzcie proszę, kiedy lejek zostanie zdjęty: z początkiem nowego miesiąca czy z dniem dezaktywacji DILu ?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:28 lut 2017, 09:24
autor: Maciej Pender
Cześć.
Z początkiem tzw. "okresu rozliczeniowego". Nie zawsze jest to początek miesiąca. Jeśli z automatu nie wróci prędkość, zadzwoń na BOK i poproś o reset internetu.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 kwie 2017, 13:51
autor: forum_tg
Mam pytanie, czy jest możliwość jakiegoś przejścia między ofertami ew między P4-RBM żebym nie stracił promocyjnych złotówek, gdyż mam ok 400 zł.
Pieniądze po rejestracji za straż i inne promocje. Dokładny opis przy tych promocyjnych środkach to: "Pakiet Promocyjnych Złotówek"

Aktualna oferta: Play na Kartę Lubię to!

Ważność połączeń wychodzących kończy się niedługo, a nie chce doładowywać często lub dużymi kwotami. Telefon leży w domu i czasami się z niego dzwoni, więc doładowywanie nie wchodzi w rachubę (nie ma sensu)

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 kwie 2017, 14:20
autor: speclab
chyba tylko nie stracisz gdy przejdziesz do Formuła Play na Kartę.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 kwie 2017, 17:10
autor: zoltan666
Formuła Play na Kartę i doładowania za 5 zł. co 30 dni przez np. facebooka, aby utrzymać ważność promocyjnych złotówek.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 kwie 2017, 19:08
autor: forum_tg
ile jest dni na pierwsze doładowanie?
Z czego wynika że w tej ofercie się nie traci promocyjnych środków?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 kwie 2017, 19:15
autor: zoltan666

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 kwie 2017, 19:19
autor: forum_tg
zoltan666 - dziękuje za link do regulaminu. Przy zmianach ofert Play lubi zabierać klientom środki promocyjne, więc dlatego byłem zaskoczony.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 kwie 2017, 19:42
autor: zoltan666
Mam podobną sytuację do twojej. Na koncie około 400 promocyjnych złotówek. Osoba korzystająca z telefonu wydzwania miesięcznie od 30 do 60 minut. Na razie przedłużam jeszcze te promo złotówki doładowaniami za 5 zł. co miesiąc przez facebooka, a na koncie głównym robi się skarbonka. Pewnie za jakiś czas zrezygnuje z tych złotówek promocyjnych, jak już skarbonka będzie za duża, niech sobie przepadają i wtedy zmienię taryfę na Play OdNOWA. Wtedy kasę z konta głównego przeznaczę na zakup pakietu minut.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:19 maja 2017, 14:29
autor: Hoolgerr
Mam już jeden numer w Play na abonament, chciał bym mój drugi numer który jest na kartę(play) też zmienić na abonament i płacić za oba jedną fakturę.

Na pierwszym numerze mam "RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM + z TV II" na czas nieokreślony. Czy jest szansa zrobić drugi numer na to samo i podłączyć pod konto??

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:09 lip 2017, 09:45
autor: uwazny
Bezskutecznie próbuję od konsultantów Play uzyskać informację czy adres DNS 185.89.185.1 należy do Play, czy nie?
Pomoże ktoś?:)

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:09 lip 2017, 10:04
autor: mariusz.dytko
Hoolgerr, ta oferta jest dla przedłużających umowę. Raczej nie uda Ci się jej otrzymać dla tego drugiego numeru.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:09 lip 2017, 13:28
autor: f0ku5
uwazny pisze:Bezskutecznie próbuję od konsultantów Play uzyskać informację czy adres DNS 185.89.185.1 należy do Play, czy nie?
Pomoże ktoś?:)
Należy do Play.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:25 gru 2017, 22:15
autor: nowoczesny
Witam,
mam problem z PLAY: dzisiaj dwa smsy pod rząd, że przekroczyłem limit na kocie 500PLN i od razu, że przekroczyłem 999PLN. Szybkie zerknięcie na stan konta a tam 1300PLN i blokada połączeń :? :? :? Telefon na infolinię i tam info, że to opłaty za intenet bo wyłączyłem nielimitowany.
Dokupowałem ostatnio pakiet, który wyłączyłem ale standardowo w umowie był internet. Złożyłem reklamację - ma ktoś pomysł jak z nimi walczyć jak odrzucą?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:26 gru 2017, 18:45
autor: forum_tg
Sprawa prosta: jeżeli przekroczyłeś wykorzystanie pakietu internetu który masz w umowie to musisz zapłacić.
Zacznij od sprawdzenia w umowie ile powinieneś mieć darmowego internetu, a następnie sprawdź na play24 ile wykorzystałeś i w jakich dniach. Jeżeli wykorzystałeś go po zakończeniu usługi nielimitowanego internetu to korzystałeś zgodnie z zasadami naliczania po wykorzystaniu pakietów.

Nie jesteś pierwszy i nie ostatni co korzystał w taki sposób z internetu a potem sporo zapłacił.