Strona 236 z 241

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 gru 2017, 06:09
autor: nowoczesny
Sprawa nie jest taka prosta. Wg umowy mam nielimitowany (tj. 10gb a potem mniejsza prędkość). W listopadzie wykorzystałem to 10gb i dokupiłem kolejne dziesięć. Okazało się że włączając dodatkowe gb wyłączył mi się pakiet nielimitowany. Stąd wszystko z czego teraz korzystałem szło poza pakietem.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 gru 2017, 09:03
autor: forum_tg
a jak taka sytuacja opisana jest w umowie? jest tam mowa o wyłączeniu pakietu 10 Gb jeżeli "ręcznie" włączysz inny pakiet? dość dziwna sytuacja, ale może się taka zdarzyć.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 gru 2017, 16:30
autor: green90000
Mam kilka pytań o Play - internet elastyczny:
- Czy jest możliwość obniżki opłaty aktywacyjnej? Według www wynosi ona 49 zł, trochę sporo...
- Karta będzie używana po ok. 20-30 GB ok. 3 razy w roku (wyjazdy na działkę). Czy w pozostałych miesiącach, jak będzie nieużywana na pewno faktura będzie 0 zł?
- Czy ta oferta ma wjazd na BTSy partnerów roamingowych?
- Jakie są stawki za rozmowy i SMSy realizowane z karty w taryfie Internet elastyczny?

Dzięki :)

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 gru 2017, 17:59
autor: damdol5
Odpowiadając:

1) Nie ma możliwości.

2) Jeśli nie będzie aktywności to jak najbardziej nie będzie opłaty na fakturze. Trzeba jednak pamiętać że zgodnie z zapisem w regulaminie raz na 6 miesięcy musi być jakaś aktywność bo inaczej usługa może być dezaktywowana.

3) Z oferty można korzystać tylko na nadajnikach P4.

4) Zgodnie z cennikiem SMS/MMS na numer komórkowy kosztuje 0,19 zł brutto a minuta rozmowy na numer komórkowy bądź stacjonarny 0,29 zł brutto.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:27 gru 2017, 22:26
autor: Gregrin
green90000 pisze:Karta będzie używana po ok. 20-30 GB ok. 3 razy w roku
Moze orange free się sprawdzi? Po doładowaniu za 50zl jest 25GB ważne 3m-ce a za pozostałe 50zl można kupić 50GB na 50dni.
Jest jeszcze nju na kartę a w nim pakiet 9GB za 9zl.
Maja tez taryfę z internetem za 29zl (40GB a później lejek 1Mbps) z tym ze jeśli nie korzystasz to nie płacisz (jedynie w pierwszych 3m-cach nalicza 9zl jeśli niczego nie wykorzystamy). Jednak tak samo jak w play co 6m-cy trzeba mieć jakąś minimalna aktywność. Po 6sciu miesiącach netu będzie aż 80GB.
W sumie to najbardziej nju opłaca się gdy już mamy u nich jeden numer.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:28 gru 2017, 09:52
autor: green90000
Dziękuję wszystkim za pomoc :) Na działce biorę pod uwagę tylko Play, gdyż ma nadajnik ledwo kilometr dalej, nawet LTE2600 działa wewnątrz domu.
Mam telefon w Orange, nadajniki N i Plusa są oddalone o ok. 2,5 km z lasem po drodze i... niestety, bywa że trzeba wyjść z domu, żeby porozmawiać.

Zatem - Play. Jakoś przeżyję tą zawyżoną moim zdaniem opłatę aktywacyjną, trudno.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:28 gru 2017, 19:52
autor: Scooby Doo
Mam pytanie zakupiłem testowo sima Playa z Internetem na kartę, kartę zarejestrowałem. Ważność połączeń przychodzący 90 dni. Co jeśli ten sim poleży nieużywany przez pół roku ? Czy numer zostanie skasowany ?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:29 gru 2017, 15:07
autor: bolek2004
Jeśli go aktywowałeś to po minięciu tych 90 dni go skasują. Kwestia tylko kiedy. Może być po miesiącu albo po kilku od minięcia ważności przychodzących. To jest loteria.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:29 gru 2017, 15:23
autor: reboot
1. Czy do cesji numeru prepaid numer musi mieć aktywne wychodzące, czy wystarczą jedynie przychodzące?
2. Czy potwierdzeniem sukcesu cesji jest odpięcie numeru z konta Play24?
3. W którym momencie operator-biorca weryfikuje dane w procesie przenoszenia numeru z Play do tego operatora? Pytam po kątem zrobienia cesji prepaid i pójścia 5 min później do innego salonu, aby przenieść numer, licząc, że zajmie im to kilka godzin, a w tym czasie cesja się powiedzie.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:29 gru 2017, 18:23
autor: 24bis24
1. Czy do cesji numeru prepaid numer musi mieć aktywne wychodzące, czy wystarczą jedynie przychodzące?
w Play muszą być aktywne (ale do przeniesienia już nie :D)
reboot pisze: 2. Czy potwierdzeniem sukcesu cesji jest odpięcie numeru z konta Play24?
tak przychodzi @
Odpięcie numeru do konta Play24

48792xxxxx0

Powyższy numer został odpięty od Twojego konta Play24 [email protected] w dniu 2017-12-16, godz. 11:45.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:30 gru 2017, 11:48
autor: Scooby Doo
bolek2004 pisze:Jeśli go aktywowałeś to po minięciu tych 90 dni go skasują. Kwestia tylko kiedy. Może być po miesiącu albo po kilku od minięcia ważności przychodzących. To jest loteria.
A co wówczas z moimi danymi ? Czy numer zniknie z Play24 i moje dane zostaną skasowane ?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:01 sty 2018, 20:36
autor: MikiQQ
nowoczesny pisze:Sprawa nie jest taka prosta. Wg umowy mam nielimitowany (tj. 10gb a potem mniejsza prędkość). W listopadzie wykorzystałem to 10gb i dokupiłem kolejne dziesięć. Okazało się że włączając dodatkowe gb wyłączył mi się pakiet nielimitowany. Stąd wszystko z czego teraz korzystałem szło poza pakietem.
Nie powinien ci się wyłączyć pakiet podstawowy tylko z 1 dniem nowego okresu rozliczeniowego powinien wskoczyć znowu 10 GB który mąż w umowie.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:06 sty 2018, 10:14
autor: bolek2004
Scooby Doo pisze:A co wówczas z moimi danymi ? Czy numer zniknie z Play24 i moje dane zostaną skasowane ?
Tak, numer będzie niezarejestrowany i zniknie z play24.
Natomiast co do samych danych osobowych to Play i tak je przechowuje.
Znajomy kilka lat temu miał abo w play. Po skończonym abo numer wyłączyli. Kumpel miał nowy numer w innej sieci. Jak weszła ustawa o obowiązkowej rejestracji to byłem z nim w salonie Play w celu zarejestrowania prepaida którego dałem mu do tableta. Oczywiście się okazało że jego dane są w systemie, mimo że minęło kilka lat:)
Myślę że w każdej sieci tak jest. Wystarczy że raz w danej sieci podasz dane osobowe to mają je cały czas i nigdy ich nie usuwają.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:07 sty 2018, 15:28
autor: klaudia123
bolek2004 pisze:Myślę że w każdej sieci tak jest. Wystarczy że raz w danej sieci podasz dane osobowe to mają je cały czas i nigdy ich nie usuwają.
Należało by do ustaw zajrzeć.. ale chyba 5 lat, mają ustawowo trzymać historię iż tak i siaki Klient był. Jednak CRM wielki jest, zapewne trzyma te dane w nieskończoność...
Osobiście wykonując MNP, widziałam w odbiciu monitor konsultanta. Po wpisaniu PESEL, były tam dwa "+" zapewne góry co miałeś w Play, dolny co masz... Później tylko wybór oferty, jakoś specjalnie nie wpisywała danych - więc musiały się wstawić.
Czy do dobre czy nie? Jakoś w tym roku ma być prawo "do bycia zapomnianym", ale pewnie nie dotyczy to tej sprawy. A szczerze pisząc, w gabinecie stomatologicznym czy przychodni mają tez dane o tobie.. i sami widzicie jak one tam fruwają....
życie..

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:07 sty 2018, 19:40
autor: jutek
Faktury należy przechowywać przez 5 lat liczone od końca roku, w którym upłynął termin płatności podatku, więc de facto dane osobowe klientów, którym wystawiane są faktury (czyli wszyscy klienci postpaid), też są przechowywane przez taki okres czasu. W przypadku klientów prepaid bez faktur powinno wyglądać to inaczej (obowiązek rejestracji wynika z innej ustawy i nie ma nic wspólnego z ustawami "podatkowymi"). Wyjątek to na przykład Mobile Vikings, operator ten, mimo że oferuje tylko prepaid, to bez pytania o zgodę czy chęć otrzymania faktury wystawia owe faktury wszystkim klientom kupującym doładowania przez ich panel oraz korzystającym z autodoładowania, więc w tym przypadku na podstawie ustaw "podatkowych" dane osobowe klientów będą wisieć u operatora zapewne tak długo jak w przypadku postpaid.
Podsumowując: aby zwiększyć szansę, że dane osobowe będą przechowywane tylko przez 12 miesięcy, tak jak nakazuje Prawo telekomunikacyjne w kwestii trzymania logów, to należy korzystać tylko z oferty prepaid i dodatkowo najlepiej kupować doładowania w kiosku czy Biedronce ;)

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 20:29
autor: hanka_kr
Podpisałam umowę na: FORMUŁA MIX ELASTYCZNY z doładowaniem comiesięcznym na kwotę 30,00 zł. Zgodnie z umową dokonałam doładowania kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu, nie jako jedno doładowanie. PLAY nie chce mi uznać doładowania jako kontraktowego, gdyż nie było te jednokrotne doładowanie kwotą 30,00 zł, pisałam reklamację, że przecież umowa i regulamin nie określają, że ma to być jednorazowe doładowanie kwotą 30,00 zł, gdyby tak było zrobiłabym doładowanie zgodnie z umową.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 20:42
autor: zoltan666
A nie ma przypadkiem w regulaminie takiego punktu: "Wartość Doładowań minimalną Kwotą kontraktową dla pierwszych 12stu Doładowań to odpowiednio: 30 PLN, 40 PLN albo 50 PLN a dla kolejnych12stu Doładowań to odpowiednio: 60 PLN, 80 PLN albo 100 PLN."?

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 21:26
autor: damdol5
Dokładnie taki zapis w regulaminie się znajduje.

Do tego jest jeszcze odpowiednia tabelka także reklamacja prawidłowo odrzucona :)

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:11 sty 2018, 23:52
autor: hanka_kr
Zgadzam się jest zapis w regulaminie, że wartość doładowań minimalną kwotą kontraktową w moim przypadku wynosi 30,00 zł, ale nie jest napisane, że to doładowanie musi być jednorazowym doładowaniem w kwocie 30,00 zł, bo ja doładowałam kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu. Tabelka również nie mówi, że musi to być jednorazowe doładowanie w kwocie minimalnej w moim przypadku 30,00 zł. Więc uważam, że moje doładowanie powinno być uznane jako kontraktowe.

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:12 sty 2018, 00:15
autor: zoltan666
Jest za to mowa o 12 doładowaniach.