DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 236 z 241
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 241
 #968313  autor: nowoczesny
 27 gru 2017, 06:09
Sprawa nie jest taka prosta. Wg umowy mam nielimitowany (tj. 10gb a potem mniejsza prędkość). W listopadzie wykorzystałem to 10gb i dokupiłem kolejne dziesięć. Okazało się że włączając dodatkowe gb wyłączył mi się pakiet nielimitowany. Stąd wszystko z czego teraz korzystałem szło poza pakietem.
 #968326  autor: forum_tg
 27 gru 2017, 09:03
a jak taka sytuacja opisana jest w umowie? jest tam mowa o wyłączeniu pakietu 10 Gb jeżeli "ręcznie" włączysz inny pakiet? dość dziwna sytuacja, ale może się taka zdarzyć.
 #968380  autor: green90000
 27 gru 2017, 16:30
Mam kilka pytań o Play - internet elastyczny:
- Czy jest możliwość obniżki opłaty aktywacyjnej? Według www wynosi ona 49 zł, trochę sporo...
- Karta będzie używana po ok. 20-30 GB ok. 3 razy w roku (wyjazdy na działkę). Czy w pozostałych miesiącach, jak będzie nieużywana na pewno faktura będzie 0 zł?
- Czy ta oferta ma wjazd na BTSy partnerów roamingowych?
- Jakie są stawki za rozmowy i SMSy realizowane z karty w taryfie Internet elastyczny?

Dzięki :)
 #968413  autor: damdol5
 27 gru 2017, 17:59
Odpowiadając:

1) Nie ma możliwości.

2) Jeśli nie będzie aktywności to jak najbardziej nie będzie opłaty na fakturze. Trzeba jednak pamiętać że zgodnie z zapisem w regulaminie raz na 6 miesięcy musi być jakaś aktywność bo inaczej usługa może być dezaktywowana.

3) Z oferty można korzystać tylko na nadajnikach P4.

4) Zgodnie z cennikiem SMS/MMS na numer komórkowy kosztuje 0,19 zł brutto a minuta rozmowy na numer komórkowy bądź stacjonarny 0,29 zł brutto.
 #968500  autor: Gregrin
 27 gru 2017, 22:26
green90000 pisze:Karta będzie używana po ok. 20-30 GB ok. 3 razy w roku
Moze orange free się sprawdzi? Po doładowaniu za 50zl jest 25GB ważne 3m-ce a za pozostałe 50zl można kupić 50GB na 50dni.
Jest jeszcze nju na kartę a w nim pakiet 9GB za 9zl.
Maja tez taryfę z internetem za 29zl (40GB a później lejek 1Mbps) z tym ze jeśli nie korzystasz to nie płacisz (jedynie w pierwszych 3m-cach nalicza 9zl jeśli niczego nie wykorzystamy). Jednak tak samo jak w play co 6m-cy trzeba mieć jakąś minimalna aktywność. Po 6sciu miesiącach netu będzie aż 80GB.
W sumie to najbardziej nju opłaca się gdy już mamy u nich jeden numer.
 #968556  autor: green90000
 28 gru 2017, 09:52
Dziękuję wszystkim za pomoc :) Na działce biorę pod uwagę tylko Play, gdyż ma nadajnik ledwo kilometr dalej, nawet LTE2600 działa wewnątrz domu.
Mam telefon w Orange, nadajniki N i Plusa są oddalone o ok. 2,5 km z lasem po drodze i... niestety, bywa że trzeba wyjść z domu, żeby porozmawiać.

Zatem - Play. Jakoś przeżyję tą zawyżoną moim zdaniem opłatę aktywacyjną, trudno.
 #968713  autor: Scooby Doo
 28 gru 2017, 19:52
Mam pytanie zakupiłem testowo sima Playa z Internetem na kartę, kartę zarejestrowałem. Ważność połączeń przychodzący 90 dni. Co jeśli ten sim poleży nieużywany przez pół roku ? Czy numer zostanie skasowany ?
 #968862  autor: bolek2004
 29 gru 2017, 15:07
Jeśli go aktywowałeś to po minięciu tych 90 dni go skasują. Kwestia tylko kiedy. Może być po miesiącu albo po kilku od minięcia ważności przychodzących. To jest loteria.
 #968869  autor: reboot
 29 gru 2017, 15:23
1. Czy do cesji numeru prepaid numer musi mieć aktywne wychodzące, czy wystarczą jedynie przychodzące?
2. Czy potwierdzeniem sukcesu cesji jest odpięcie numeru z konta Play24?
3. W którym momencie operator-biorca weryfikuje dane w procesie przenoszenia numeru z Play do tego operatora? Pytam po kątem zrobienia cesji prepaid i pójścia 5 min później do innego salonu, aby przenieść numer, licząc, że zajmie im to kilka godzin, a w tym czasie cesja się powiedzie.

WKS
 #968923  autor: 24bis24
 29 gru 2017, 18:23
1. Czy do cesji numeru prepaid numer musi mieć aktywne wychodzące, czy wystarczą jedynie przychodzące?
w Play muszą być aktywne (ale do przeniesienia już nie :D)
reboot pisze: 2. Czy potwierdzeniem sukcesu cesji jest odpięcie numeru z konta Play24?
tak przychodzi @
Odpięcie numeru do konta Play24

48792xxxxx0

Powyższy numer został odpięty od Twojego konta Play24 [email protected] w dniu 2017-12-16, godz. 11:45.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #969052  autor: Scooby Doo
 30 gru 2017, 11:48
bolek2004 pisze:Jeśli go aktywowałeś to po minięciu tych 90 dni go skasują. Kwestia tylko kiedy. Może być po miesiącu albo po kilku od minięcia ważności przychodzących. To jest loteria.
A co wówczas z moimi danymi ? Czy numer zniknie z Play24 i moje dane zostaną skasowane ?
 #969407  autor: MikiQQ
 01 sty 2018, 20:36
nowoczesny pisze:Sprawa nie jest taka prosta. Wg umowy mam nielimitowany (tj. 10gb a potem mniejsza prędkość). W listopadzie wykorzystałem to 10gb i dokupiłem kolejne dziesięć. Okazało się że włączając dodatkowe gb wyłączył mi się pakiet nielimitowany. Stąd wszystko z czego teraz korzystałem szło poza pakietem.
Nie powinien ci się wyłączyć pakiet podstawowy tylko z 1 dniem nowego okresu rozliczeniowego powinien wskoczyć znowu 10 GB który mąż w umowie.

Wysłane z mojego HTC One M9 przy użyciu Tapatalka
 #970294  autor: bolek2004
 06 sty 2018, 10:14
Scooby Doo pisze:A co wówczas z moimi danymi ? Czy numer zniknie z Play24 i moje dane zostaną skasowane ?
Tak, numer będzie niezarejestrowany i zniknie z play24.
Natomiast co do samych danych osobowych to Play i tak je przechowuje.
Znajomy kilka lat temu miał abo w play. Po skończonym abo numer wyłączyli. Kumpel miał nowy numer w innej sieci. Jak weszła ustawa o obowiązkowej rejestracji to byłem z nim w salonie Play w celu zarejestrowania prepaida którego dałem mu do tableta. Oczywiście się okazało że jego dane są w systemie, mimo że minęło kilka lat:)
Myślę że w każdej sieci tak jest. Wystarczy że raz w danej sieci podasz dane osobowe to mają je cały czas i nigdy ich nie usuwają.
 #970587  autor: klaudia123
 07 sty 2018, 15:28
bolek2004 pisze:Myślę że w każdej sieci tak jest. Wystarczy że raz w danej sieci podasz dane osobowe to mają je cały czas i nigdy ich nie usuwają.
Należało by do ustaw zajrzeć.. ale chyba 5 lat, mają ustawowo trzymać historię iż tak i siaki Klient był. Jednak CRM wielki jest, zapewne trzyma te dane w nieskończoność...
Osobiście wykonując MNP, widziałam w odbiciu monitor konsultanta. Po wpisaniu PESEL, były tam dwa "+" zapewne góry co miałeś w Play, dolny co masz... Później tylko wybór oferty, jakoś specjalnie nie wpisywała danych - więc musiały się wstawić.
Czy do dobre czy nie? Jakoś w tym roku ma być prawo "do bycia zapomnianym", ale pewnie nie dotyczy to tej sprawy. A szczerze pisząc, w gabinecie stomatologicznym czy przychodni mają tez dane o tobie.. i sami widzicie jak one tam fruwają....
życie..
 #970620  autor: jutek
 07 sty 2018, 19:40
Faktury należy przechowywać przez 5 lat liczone od końca roku, w którym upłynął termin płatności podatku, więc de facto dane osobowe klientów, którym wystawiane są faktury (czyli wszyscy klienci postpaid), też są przechowywane przez taki okres czasu. W przypadku klientów prepaid bez faktur powinno wyglądać to inaczej (obowiązek rejestracji wynika z innej ustawy i nie ma nic wspólnego z ustawami "podatkowymi"). Wyjątek to na przykład Mobile Vikings, operator ten, mimo że oferuje tylko prepaid, to bez pytania o zgodę czy chęć otrzymania faktury wystawia owe faktury wszystkim klientom kupującym doładowania przez ich panel oraz korzystającym z autodoładowania, więc w tym przypadku na podstawie ustaw "podatkowych" dane osobowe klientów będą wisieć u operatora zapewne tak długo jak w przypadku postpaid.
Podsumowując: aby zwiększyć szansę, że dane osobowe będą przechowywane tylko przez 12 miesięcy, tak jak nakazuje Prawo telekomunikacyjne w kwestii trzymania logów, to należy korzystać tylko z oferty prepaid i dodatkowo najlepiej kupować doładowania w kiosku czy Biedronce ;)
 #971427  autor: hanka_kr
 11 sty 2018, 20:29
Podpisałam umowę na: FORMUŁA MIX ELASTYCZNY z doładowaniem comiesięcznym na kwotę 30,00 zł. Zgodnie z umową dokonałam doładowania kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu, nie jako jedno doładowanie. PLAY nie chce mi uznać doładowania jako kontraktowego, gdyż nie było te jednokrotne doładowanie kwotą 30,00 zł, pisałam reklamację, że przecież umowa i regulamin nie określają, że ma to być jednorazowe doładowanie kwotą 30,00 zł, gdyby tak było zrobiłabym doładowanie zgodnie z umową.
 #971428  autor: zoltan666
 11 sty 2018, 20:42
A nie ma przypadkiem w regulaminie takiego punktu: "Wartość Doładowań minimalną Kwotą kontraktową dla pierwszych 12stu Doładowań to odpowiednio: 30 PLN, 40 PLN albo 50 PLN a dla kolejnych12stu Doładowań to odpowiednio: 60 PLN, 80 PLN albo 100 PLN."?
 #971441  autor: damdol5
 11 sty 2018, 21:26
Dokładnie taki zapis w regulaminie się znajduje.

Do tego jest jeszcze odpowiednia tabelka także reklamacja prawidłowo odrzucona :)
 #971455  autor: hanka_kr
 11 sty 2018, 23:52
Zgadzam się jest zapis w regulaminie, że wartość doładowań minimalną kwotą kontraktową w moim przypadku wynosi 30,00 zł, ale nie jest napisane, że to doładowanie musi być jednorazowym doładowaniem w kwocie 30,00 zł, bo ja doładowałam kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu. Tabelka również nie mówi, że musi to być jednorazowe doładowanie w kwocie minimalnej w moim przypadku 30,00 zł. Więc uważam, że moje doładowanie powinno być uznane jako kontraktowe.
  • Strona 236 z 241
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 241
  • 1
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 238
  • 241