DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 239 z 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
 #1113237  autor: Karlos20
 12 mar 2021, 16:48
DevonBirch:
1. zmiana taryfy trwa od kilku minut do nawet 7 dni. Może wystąpić komunikat podany powyżej przez Ciebie, ale to sytuacja chwilowa.
2. Numer możesz dodać i zarządzać na koncie Play24, logując się na komputerze.
2b: jeśli masz starszą kartę SIM / starszą taryfę, może ona nie wspierać LTE. RBM wspiera LTE bez problemów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1113967  autor: bolek2004
 24 mar 2021, 20:29
Mi raz się zmiana taryfy zawiesiła tak że nawet bok nie był w stanie nic zrobić, miałem cały czas w trakcie zmiany, numer poszedł do śmieci bo nie dało się nic zrobić.
Ostatnio dodawałem też nowy numer do play24 i były duże opóźnienia, numer dodałem i go i tak nie było widać, dopiero po godzinie jakiejś załapało.
 #1131575  autor: Siciliano97
 25 maja 2022, 03:05
Dzień dobry wszystkim, nie mogę dodzwonić się na infolinię Playa z numeru w Play na kartę. Kiedy dzwonię, jest cisza i po paru minutach mnie rozłącza, automat też się nie odzywa.
Mam iPhone-a 13 Pro, przełożyłem kartę też do drugiego telefonu Samsung Galaxy S21 5G, problem trwa. Infolinia odzywa się w obu telefonach tylko w nocy pomiędzy północą i siódmą rano, kiedy obsługa klienta jest nieczynna. Mam też karty u innych operatorów, z nich infolinia Playa mi działa. Działają też inne połączenia z karty Playa i na nią, także w HDVoice i EVS. Środki na koncie mam.
Może jest ważne, że mam numer zarejestrowany na paszport, bo jestem z zagranicy, ale mieszkam w Polsce. Na początku roku byłem w punkcie Playa z nowym paszportem, powiedzieli, że zmienili dane, a dopiero teraz się okazało, że nie. Poprzedni paszport był ważny do końca marca. Na chwilę obecną mam u numeru rejestrację na paszport i numer PESEL jako obywatel UE, zameldowany w Polsce.
Byłem dwa dni temu znowu w salonie Playa, zeskanowali mi paszport i wysłali zgłoszenie do zmiany danych osobowych.
Macie pomysł, o co chodzi i czy nieważny dowód tożsamości może mieć na to wpływ? Kiedyś miałem dziwne jazdy z Play24, kiedy wprowadzali ważność dokumentu jako parametr, stąd moje podejrzenie.
 #1131590  autor: babciagienia1p
 25 maja 2022, 16:15
@Siciliano97
Zadzwoń na infolinię Playa z karty spoza P4 (Play, Redbull Mobile, Fakt). Numer 790 500 500. Wtedy załatwisz sprawę.
Mogą domagać się Peselu. Idź w zaparte i twierdź, że jesteś właścicielem/właścicielką numeru nawet gdyby płeć (tembr głosu) nie zgadzała się. Nie zakwestionują ze względu na poprawność.
 #1131599  autor: Siciliano97
 26 maja 2022, 10:03
@babciagienia1p Tak też robię, ale to jest obejście. Ja mam dane i wszystko, mogę podać, ale chodzi mi o to, żeby móc dodzwonić się na infolinię z samego Playa, bo w tej chwili ewidentnie coś nie działa. Tej karty z innej sieci mógłbym nie mieć, a przecież dodzwonienie się na infolinię swojego operatora to oczywistość.
 #1131618  autor: Argelo
 26 maja 2022, 16:11
@Siciliano97 a sprawdź czy zadziała ci numer 730 300 400. Jeśli jesteś zza granicy, możliwe, że jesteś przypisany do złej kolejki w IVR i coś się popierdzieliło (a prawdopodobnie tak jest, bo po godzinach pracy normalnie trafiasz na kolejkę antykradzieżową).
 #1131663  autor: Siciliano97
 27 maja 2022, 16:29
@Argelo Dzięki, tak, ten numer działa. Wczoraj dzwonili do mnie z działu technicznego i zasugerowali wymianę karty SIM, więc teraz już czekam, aż stara przestanie działać, i wtedy włożę nową. Jeśli dalej nie będzie działać, to napiszę maila na adres, który podał mi pan w salonie, i dodam też to, co napisałeś.
 #1157471  autor: pretje
 14 wrz 2023, 12:19
Hej, czy w PLAY można mieć teraz bezkosztowo roczną ważność konta? Kiedyś w Aplikacji Play24 można było aktywować raz na rok pakiet "Przedłużenie ważności konta o 35dni" za 0zł, później trzeba było wbijać z klawiatury kod *111*692*1#, teraz otrzymuję komunikat "Nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl"
 #1157473  autor: babciagienia1p
 14 wrz 2023, 12:50
@pretje
Bezkosztowo i bez trików tylko na przychodzące.
Na wychodzące:
1) z pewnymi kombinacjami co 30 dni - w odNOW-ie
2) po doładowaniu za 5,- zł w Play na Kartę 2.1 lub w Fakcie
3) bezkosztowo jeszcze na starych starterach, przeniesionych w zamierzchłej przeszłości do RBM i aktywowanych dopiero teraz - taryfa Play na kartę 2.0 7 zł MNP.
 #1161176  autor: vwgolfik
 02 gru 2023, 00:50
Dzień dobry wszystkim.
Proszę o pomoc, bo spotkała mnie bardzo dziwna sytuacja.
Kilka dni temu kupiłem w sklepie Żabka starter PLAY. Wybrałem numer który mi odpowiadał. Od razu po zakupie wyraziłem chęć rejestracji karty sim u pracownika sklepu. Pani poprosiła mnie o okazanie dowodu osobistego, co uczyniłem. Pani wpisywała coś do komputera (nie wiem co, nie widziałem monitora) po czym oddała mi starter. Po włożeniu karty SIM do telefonu i podpięciu jej pod aplikację PLAY24, pod wspomnianym numerem telefonu pokazało się inne nazwisko, oznaczające, że starter jest w rzeczywistości zarejestrowany na kogoś innego. Kontaktowałem się już z operatorem, który potwierdził, że numer został zarejestrowany na kogoś innego, a błędna rejestracja nastąpiła niby w sklepie i tam mam kierować swoje reklamacje. Innych informacji nie udzielają, no bo przecież to nie mój numer.
Zastanawiam się jak to możliwe, a także do czego użyte zostały dane osobowe spisane z mojego dowodu osobistego, skoro nie zostały użyte do zarejestrowania startera, który zakupiłem.
Byłem dzisiaj w tej Żabce i pani powiedziała, że też miała taki przypadek przy rejestracji startera play i że niby niektóre startery są wadliwe. Próbowała jeszcze raz zarejestrować na mnie SIMa, ale na ekranie pojawia się "Rejestracja poprawnie anulowana". Nic z tego nie rozumiem. Czy ktoś się z tym spotkał? Czy jest szansa żeby jednak mieć ten numer na siebie czy trzeba się pogodzić z faktem, że ktoś inny jest właścicielem.
Pozdrawiam.
 #1161179  autor: babciagienia1p
 02 gru 2023, 10:08
@vwgolfik
Piękna historia...
Sprawdź czy w "Twoich danych" w apce www nie ma przypadkiem e-maila do właściciela numeru. Może to jest sposób na kontakt z nim, o ile nie ma niecnych zamiarów.
Tak czy inaczej, właścicielem numeru, bez cesji, nie zostaniesz. Chyba, że Play jest w stanie załatwić sprawę inaczej...
 #1161181  autor: Remington
 02 gru 2023, 10:58
W apce www warto spróbować zobaczyć jakie dane tamtej osoby widać. I wtedy zgłosić sprawę do UODO opisując całą sytuację i podając zakres danych innej osoby, które w ten sposób poznałeś. Oraz, że nie wiesz co stało się z Twoimi danymi.

Błąd albo systemowy, albo błąd osoby w Żabce (zależy jak oni prowadzą tę rejestrację). Jeśli systemowy to da się odkręcić, a jeśli ludzki to nie ma praktycznie żadnych szans by udowodnić, że to Ty rejestrowałeś ten numer.

Cała ta sytuacja pokazuje jak nieświadoma osoba stała się słupem i ma zarejestrowany numer, o którego istnieniu nawet nie wie.
 #1161182  autor: babciagienia1p
 02 gru 2023, 11:05
Remington pisze:
02 gru 2023, 10:58
...Błąd albo systemowy, albo błąd osoby w Żabce (zależy jak oni prowadzą tę rejestrację). Jeśli systemowy to da się odkręcić, a jeśli ludzki to nie ma praktycznie żadnych szans by udowodnić, że to Ty rejestrowałeś ten numer.

Przyjmując skrajnie spiskową (mało prawdopodobną) wersję, osoba w Żabce mogła świadomie "zachować sobie" Twoje dane na "zaś", a numer zarejestrowała na inne dane (swoje lub kolegi), żeby mieć nad nim pełną kontrolę, jeśli np. korzystałbyś z numeru w kontaktach z bankiem itp.

---------Edycja_1-----------
Sytuacja pokazuje, że lepiej rejestrować numery samemu. SMS-em lub w apkach operatorów czy bankowych.
 #1161183  autor: vwgolfik
 02 gru 2023, 11:15
Dziękuję za odpowiedzi. Jestem w posiadaniu kompletnego startera, karty sim, którą wyłamałem z większego plastiku z nadrukowanym numerem telefonu i jakimś kodem kreskowym, czy to nie dowód, że jestem właścicielem, czy od razu zakłada się że cały komplet ukradłem temu drugiemu, którego nazwisko widnieje pod numerem. Sprawdzałem w apce i jest tylko imię i nazwisko tej osoby. Żadnych danych kontaktowych, żadnych maili itp. Dziękuję za tip z UODO. Myślałem jeszcze o zgłoszeniu na Policję aby zabezpieczyć się przed ewentualnymi konsekwencjami użycia moich danych. Pozdrawiam.
 #1161185  autor: Remington
 02 gru 2023, 12:48
@babciagienia1p
Ingerencji kosmitów też nie można wykluczyć. Skupmy się jednak na tym co bardziej realne.

vwgolfik pisze:
02 gru 2023, 11:15
Jestem w posiadaniu kompletnego startera, karty sim, którą wyłamałem z większego plastiku z nadrukowanym numerem telefonu i jakimś kodem kreskowym, czy to nie dowód, że jestem właścicielem,

Nie dowiedziesz, że to Ty kupiłeś ten konkretny numer.

Policja raczej bez sensu, bo na nic nie masz dowodów. UODO to chyba jedyna droga i też niepewna.

Jeżeli stało się to co najprawdopodobniejsze to po prostu w przeglądarce są zapisane dane z jakiejś poprzedniej rejestracji, pracownik coś klikał i się podstawiły. Wówczas Twoich danych nie ma nigdzie, za to dane tamtej osoby są bezprawnie przechowywane na tym komputerze.

Pamietaj, że w skardze do UODO musisz podać nazwę firmy prowadzącej daną Żabkę, czyli to co drukuje się na paragonie.
 #1161186  autor: HappyBoy
 02 gru 2023, 13:10
Pytanie czy dane są kompletne czy np. imię i nazwisko jest inne a np PESEL/NrDowodu jest Twój?
Na stronie Play24 (nie w apce) powinien widnieć numer dowodu XX*****00 sprawdź czy nie jest Twój.
Jeśli dowód byłby Twój to idziesz do salonu i zmieniasz/aktualizujesz dane.
Jak nie to pozostanie reklamować w Żabce i zgłosić do UODO.
 #1161187  autor: babciagienia1p
 02 gru 2023, 13:15
@vwgolfik
Możesz jeszcze sprawdzić - w apce www - czy na "ktosia" są zarejestrowane inne numery. Po zalogowaniu, na górze jest pytanie "czy chcesz zarządzać innymi swoimi numerami"? System nie puści Cię dalej bez SMS-a weryfikacyjnego, ale numery możesz poznać. Playowi czy komukolwiek innemu będzie łatwiej szukać.
Paragon z godziną "afery" też mógłby być pomocny.

----Edycja_1---------
Przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2023, 14:12 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1161202  autor: vwgolfik
 02 gru 2023, 16:36
Policja raczej bez sensu, bo na nic nie masz dowodów. UODO to chyba jedyna droga i też niepewna.
Tak jak pisałem raczej chodziło o dokonanie zgłoszenia i uzyskanie potwierdzenia takiego zgłoszenia, na wypadek gdyby jednak moje dane zostały do czegoś użyte.
Poza tym w żabce złożyłem reklamacje i poprosiłem o zabezpieczenie monitoringu. Wiem i tak na kamerach nie będzie widać, że właśnie ten numer kupowałem ale jednak jeśli rejestracja tego numeru nastąpiła o tej godzinie co moja to jakiś to dowód jest.

Nie pisałem wcześniej ale od razu po włożeniu SIMa przeszedłem do FaktMobile. Zalogowałem się na stronie PLAY (autoryzacja smsem) ale w danych nie pokazuje nic. Nawet tego nazwiska nie ma. Przy próbie rejestracji ponownej, pokazuje że numer jest już zarejestrowany.
  • Strona 239 z 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241