DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 1 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241
 #483064  autor: thonka
 19 cze 2011, 01:22
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492
Kontynuacja w/w watku na temat problemow w sieci Play.

prosze trzymac sie tematu i nie wchodzic w zadne bezsensowne dyskusje.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 kwie 2012, 20:38 przez thonka, łącznie zmieniany 1 raz.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #483074  autor: Ricki1980
 19 cze 2011, 10:26
Może na początek ktoś z PLAY skomentuje wczorajszą aferę, bo tak już to można nazwać z modemem 4G Ready :mrgreen: kupionym przez Groupon? Kiedy i czy w ogóle będzie on dostępny w eshopie? Miał być dostępny po wpisaniu kodu od wczoraj na specjalnie do tego przeznaczonej stronie, niestety ponad 2000 osób traci nerwy, a nikt z BOK nie wie o co chodzi. Najlepsze jest to, aby zgłosić reklamacje do groupon, pytanie tylko, po co? Czy będąc w zasięgu Plusa składam reklamacje u niego, czy do operatora, czyli Play? :x

 #483087  autor: pakierhakierxd
 19 cze 2011, 11:58
Reklamacje składasz do playa a on się z plusem kontaktuje.

Pozdrawiam :)

 #483109  autor: thonka
 19 cze 2011, 13:50
pakierhakierxd, chyba nie zrozumiales postu...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #483111  autor: pakierhakierxd
 19 cze 2011, 13:55
On zadał 2 pytania jedne dotyczące kupionego modemu usb na gruponie a drugie dotyczące zasięgu plusa w playu i do kogo się reklamuje ja tak to zrozumiałem
odpowiedziałem na te 2 bo w 1 nie mogę pomóc ale myślę że musi się skontaktować z playem lub gruponem...

Pozdrawiam :)

 #483112  autor: thonka
 19 cze 2011, 14:02
pakierhakierxd, nie zadal 2 pytan... drugie bylo pytaniem retorycznym odnosnie kuponow z groupona...

play odsyla ludzi by reklamowali cos w grouponie. groupon jest tylko posrednikiem i promocje zorganizowal play. to w play nie dziala realizacja kuponow.
jak nie dziala Tobie zasieg plusa to idziesz do (posrednika) plusa z reklamacja czy do do twojego operatora - play?

teraz rozumiesz analogie?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #483116  autor: pakierhakierxd
 19 cze 2011, 14:13
Ok rozumiem

Pozdrawiam :)

 #483120  autor: Ricki1980
 19 cze 2011, 14:29
Chodziło mi o to, że BOK Play zwala winę na serwis Groupon, który jest tylko pośrednikiem, a mimo to konsultanci PLAY odsyłają z kwitkiem właśnie do Groupon'a. To chyba nielogiczne, właśnie tak samo jak mając telefon w Play miałbym problem z roamingiem w Plusie i kazano by mi dzwonić do Plusa, a nie do nich. Normalny obłęd. To juz kolejna wpadka rzecznika w ostatnim czasie. Pierwsza to zbieraj minuty, której to usługi po ogłoszeniu zmień nie można było włączyć kodem lub przez play24, a jedynie dzwoniąc do BOK, dzięki czemu jakby nie patrzyć Play zarobił ekstra 50% 3zł + 1,5zł za połączenie. To samo było z modemem. Chciałem go kupić za 129zł, niestety w moim mieście nie było takich zestawów, więc skorzystałem z oferty zachwalanej przez Pana Gruszkę, ale jak widać nie wszystko złoto co się świeci :cry: .

 #483134  autor: zizu09
 19 cze 2011, 16:19
W poprzednim wątku szanowni znawcy od Playa powiedzieli mi, że na odpowiedź na Play24 będę oczekiwać max miesiąc. Ostatnio odpowiedzieli mi po 13 dniach co ja i tak uważałem za zbyt długi czas oczekiwania. Teraz minął ten zapowiadany miesiąc (18.05 wyslałem zgłoszenie) dziś mamy już 19.06 i co? I dalej w statusie jest "rozpatrywane". To jest jakieś nieporozumienie..... :lol: Mogliby mi odpisać po tygodniu chociaż "Nie wiemy, proszę ruszyć tyłek do salonu i tam spróbować rozwiązać problem" to byłoby chyba bardziej zadowalające niż miesiąc ciszy ze strony konsultantów :x

Pakietów też już od roku żadnych nie mam poza magicznym pakietem 25mb na Internet 8) weź tu z takimi przedłuż umowę....
 #483158  autor: 4malina
 19 cze 2011, 19:16
Od kilku dniu próbuję przenieść nr telefonu do Play dla firm na 12 m-cy bez telefonu. Za każdym razem otrzymuję taki komunikat:
"Wystąpiły następujące błędy:
Podano błędny identyfikator abonamentu Postpaid."
Czy jest jakaś szansa na naprawę tego buga?

 #483162  autor: pakierhakierxd
 19 cze 2011, 19:34
Przenieś przez telefon lub przez salon

Pozdrawiam :)

 #483180  autor: playonline
 19 cze 2011, 21:27
I kolejna awaria w Play, ktora trwa juz chyba od dluzszego czasu. Niestety Play4You jest chyba na wakacjach skoro nie odpisuje tutaj na forum no chyba, ze ma sporo roboty... Chodzi o to, ze mam aktywna usluge "Kopia sms na email". Jestem poza granicami Polski i mam 2 telefony w Play. Jeden jest wylaczony (postpaid) a drugi wlaczony (prepaid). Z wiadomych powodow - w Play roaming naliczany jest poza abonamentem dla postpaidow. Gdy ktos wysyla do mnie smsy na numer postpaid to nie dostaje kopii na maila. Tzn dostaje ale po... tygodniu jak sie okazalo... Wysylajac smsy z bramki Play logujac sie z numeru postpaid (tego wylaczonego) to do niektorych dochodza a do niektorych nie... Zaraz pojdzie reklamacja bo szlag mnie zaczyna z tym trafiac.. Chyba powoli zaczynam sie cieszyc, ze umowa mi sie konczy niedlugo...

[ Dodano: 2011-06-19, 21:31 ]
Zapomnialem dodac, ze smsy wysylane sa do mnie z Plusa i z Play i w kazdym przypadku tak samo to wyglada... Zgonic na zasieg, operatora czy telefon nie moga bo telefon jest wylaczony i chodzi TYLKO o to, ze smsy na email nie docieraja. Niektore przychodza odrazu.

 #483193  autor: qper
 19 cze 2011, 21:57
Obrazek


Drodzy użytkownicy już działa prawidłowo pełne info o rozliczeniu kosztów połączeń w dymkach ;)
Trwało to chyba ze 4 miesiące ale w końcu działa


PS

Na telefonie moich dziadków pojawił się problem. Mianowicie z dnia na dzień zniknęły wszystkie komunikaty lektorów we wszystkich przypadkach, przestały działać usługi "już w zasięgu" i powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

Po ciężkiej batalii wymiany korespondencji z bokiem udało się przywrócić usługi "już w zasięgu" i powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

Problem jednak w tym, że nie ma ani jednego komunikatu lektora w żadnym przypadku.
Na innych numerach działają i usługi i komunikaty.

Sprawdzałem to dokładnie i okazało się że problem tkwi w przekierowywaniach.
Anulując wszystkie przekazy połączeń kodem ##002# na każdym normalnie działającym Freshu przekierowywania są ustawione na numer 790 998 725. Działają wtedy komunikaty lektorów i usługi "już w zasięgu" i powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

W przypadku mojego dziadka problem jest taki, że po wbiciu kodu ##002# system automatycznie ustawia przekierowywania na numer 790 998 729, co powoduje brak komunikatów lektora ale działają usługi "już w zasięgu" oraz powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

Jeżeli ręcznie zmienię przekierowywanie na numer 790 998 725 to powracają komunikaty lektorów ale nie działają usługi "już w zasięgu" oraz powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.


Przeanalizowałem już do mega dokładnie dlatego pytam, czy ktoś zauważył podobny problem ?
Wcześniej też ktoś ostatnio o tym pisał...

 #483198  autor: playonline
 19 cze 2011, 22:27
qper pisze:Drodzy użytkownicy już działa prawidłowo pełne info o rozliczeniu kosztów połączeń w dymkach ;)
Trwało to chyba ze 4 miesiące ale w końcu działa
Brawo! :) W koncu komus sie to udalo... ;)

Ja w moich sprawach wlasnie puscilem 3 reklamacje... ;)
qper pisze:Przeanalizowałem już do mega dokładnie dlatego pytam, czy ktoś zauważył podobny problem ?
Wcześniej też ktoś ostatnio o tym pisał...
Ja tego niestety lub w zasadzie na szczescie nie zauwazylem. :)

Ja natomiast mam problem z otrzymywaniem smsow na numer, ktory jest wylaczony i pomimo aktywnej uslugi kopia sms na email dostaje tylko niektore powiadomienia o smsach a niektore nie. :) Dzis do mnie rodzice zestresowani zadzwonili, ze nie odpisuje na smsy od tygodnia o ktorych ja nie mialem pojecia. Swoja droga moje smsy do nich tez nie podochodzily... Ale tylko z jednego numeru...

 #483203  autor: pakierhakierxd
 19 cze 2011, 22:29
Gdyby było znowu teleplay to może byś z tego korzystał a tak lipa ;(

Pozdrawiam :)

 #483204  autor: qper
 19 cze 2011, 22:30
playonline pisze:Ja natomiast nam problem z otrzymywaniem smsow na numer, ktory jest wylaczony i pomimo aktywnej uslugi kopia sms na email dostaje tylko niektore powiadomienia o smsach a niektore nie. Dzis do mnie rodzice zestresowani zadzwonili, ze nie odpisuje na smsy od tygodnia o ktorych ja nie mialem pojecia. Swoja droga moje smsy do nich tez nie podochodzily... Ale tylko z jednego numeru...
Współczuję, bo sprawę ginących SMSów już wielokrotnie przerabiałem.

Ciężko jest udowadniać takie sprawy.
Miałem też problemy z uciętymi smsami...

[ Dodano: 2011-06-19, 22:31 ]
pakierhakierxd pisze:Gdyby było znowu teleplay to może byś z tego korzystał a tak lipa ;(
Będzie ;) pewnie już na koniec miesiąca

 #483208  autor: pakierhakierxd
 19 cze 2011, 22:49
Wiecie co ciekawi mnie czy jak ja będę przedłużał umowę na abonament za jakieś 8 miesięcy to play w końcu wprowadzi jakieś tanie modele z dual sim bo narazie ma tylko 1 ;(
http://www.play.pl/pl/telefony/samsungb5722/index.html
Fajnie by było ponieważ ja używam 2 telefonów i jakiś fajny by się przydał w abonamencie 45zł za 1-49zł ;)
Jakby więcej takich modelów wprowadził to by więcej znalazł na nie klientów.

Pozdrawiam :)

 #483228  autor: playonline
 20 cze 2011, 00:20
pakierhakierxd pisze:Gdyby było znowu teleplay to może byś z tego korzystał a tak lipa ;(
No, niestety ale teleplay beta wylaczyli i poki co nie ma nic w zamian... Znalazlem jakas strone www.zajfon.pl gdzie mozna wysylac za darmo smsy nawet do Play i dzwonic na polskie numery ale nie chce mi sie bawic w reklamy, wiec poki co korzystam ze Skype i tutejszego Orange.

[ Dodano: 2011-06-20, 00:23 ]
qper pisze:Współczuję, bo sprawę ginących SMSów już wielokrotnie przerabiałem.
Jaka padla odpowiedz? I jak dlugo walczyles? Tzn czy byly jakies reklamacje, odwolania itp?
Poza tym napisalem pismo do admina mojej skrzynki mailowej o wykaz wszystkich maili z @sms.playmobile.pl lacznie z datami i godzinami ich otrzymania i wyslania.

[ Dodano: 2011-06-20, 00:24 ]
Wlasnie dochodza do mnie kolejne smsy i najlepsze jest to, ze nie wiem kiedy byly wyslane bo data w mailu jest oczywiscie obecna... A wiem, ze temat nie jest z dzis bo do jednej z osob smsa wyslalem kilka dni temu w konkretnej sprawie a dopiero dzis kopia smsa na maila przyszla...

[ Dodano: 2011-06-20, 00:28 ]
pakierhakierxd pisze:Jakby więcej takich modelów wprowadził to by więcej znalazł na nie klientów.
Moglby wprowadzic Samsunga DUOZ B7722. ;) Dziala w 3G.

 #483229  autor: Robaas
 20 cze 2011, 00:29
qper pisze: Przeanalizowałem już do mega dokładnie dlatego pytam, czy ktoś zauważył podobny problem ?
Wcześniej też ktoś ostatnio o tym pisał...
u mnie było identycznie, nawet pisaliśmy o tym, wyłączyłem wszystkie przekazy właśnie tym kodem, wyłączyłem PG i Notkę sms i nie miałem komunikatów. musiałem ręcznie przestawić przekierowania.
Pozdrawiam

 #483230  autor: avt31
 20 cze 2011, 00:46
playonline pisze:Moglby wprowadzic Samsunga DUOZ B7722. ;) Dziala w 3G.
To samo chciałem napisać.
  • Strona 1 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241