DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 238 z 241
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
 #1042625  autor: zoltan666
 11 lis 2018, 17:12
Mam numer w taryfie Play na kartę Start (numer przeniesiony z innej sieci). Numeru używam do lokalizatora GPS. Lokalizacja tylko przez komendy sms, bez internetu. Do tego celu wskazany jest Stan Darmowy. Ważność konta jest do 4 grudnia 2018. Na jaka taryfę teraz zmienić, aby móc dalej korzystać ze Stanu Darmowego i wydłużyć ważność konta najniższym kosztem?
 #1049357  autor: forum_tg
 13 lis 2018, 19:58
forum_tg pisze:która taryfa w Play ma najkrótszy okres połączeń przychodzących? ewentualnie jak zrobić, żeby szybko, bez wychodzenia z domu numer z Play przestał być aktywny? np. w Orange można zrobić to przez czat prosząc o skrócenie daty ważności połączeń przychodzących/wychodzących.
Jest ktoś w stanie pomóc mi w powyższej sprawie? jakiś pomysł?
 #1050014  autor: damdol5
 14 lis 2018, 09:55
Można poprosić o założenie blokady na aktywności przychodzące i wychodzące.

Wtedy karta SIM nie będzie w ogóle logowała się do sieci.
 #1050015  autor: forum_tg
 14 lis 2018, 09:58
ale przestanie być aktywna i formalnie zostanie wyłączona?
najprościej to przez skrócenie do minimum czasu na połączenia przychodzące i wychodzące. Po tym okresie karta staje sie dezaktywowana
 #1055006  autor: klaudia123
 20 lis 2018, 19:24
zoltan666 pisze:Mam numer w taryfie Play na kartę Start (numer przeniesiony z innej sieci). Numeru używam do lokalizatora GPS. Lokalizacja tylko przez komendy sms, bez internetu. Do tego celu wskazany jest Stan Darmowy. Ważność konta jest do 4 grudnia 2018. Na jaka taryfę teraz zmienić, aby móc dalej korzystać ze Stanu Darmowego i wydłużyć ważność konta najniższym kosztem?
karty:
1. PLAY na kartę OD NOWA + pakiet SMS 100szt./5zł ważność tyle ile konta... wyślesz 1sms z pakietu na mc, nie biorą 2zł i karta ważna..
2. virgin i pakiet sms 3zł/mc
3. wrodzinie konto ważne 24mc, sms 10gr/szt.
3. rebtel

abo:
plush 10zł/mc nielimitowane sms
nju 9zł/mc nielimitowane sms
 #1055810  autor: damdol5
 21 lis 2018, 11:22
forum_tg pisze:ale przestanie być aktywna i formalnie zostanie wyłączona?
najprościej to przez skrócenie do minimum czasu na połączenia przychodzące i wychodzące. Po tym okresie karta staje sie dezaktywowana
Blokada nie ma wpływu na ważność konta :)
 #1056873  autor: zoltan666
 24 lis 2018, 19:09
Czy w taryfie Play na kartę Start po wygaśnięciu ważności konta na połączenia wychodzące kasa z konta przepada, czy pozostaje tak długo na koncie jak konto jest ważne na połączenia przychodzące?
 #1056875  autor: jarekt
 24 lis 2018, 19:15
W Play/RBM/Fakt:
--> jest kasa --> mijają wychodzące --> kasa zawsze jest --> mijają przychodzące --> kasa zawsze przepada --> okres karencji --> przepada numer
 #1056901  autor: klaudia123
 25 lis 2018, 00:16
forum_tg pisze:
21 lis 2018, 13:04
To jak najszybciej dezaktywować kartę w Play bez chodzenia do salonu?
1. zmień ofertę na play na kartę *163*6#, jeśli nie masz długiej ważności konta aktualnie, to po doładowaniu za 5zł masz 65dni na przychodzące.
2. ustaw przekierowanie na nieistniejący numer np. 48790790790790 - siec to łyknie, ktokolwiek dzwoni usłyszy że numeru nie ma, a ty go masz w szufladzie i czekasz aż wyłączą...
 #1060135  autor: Pragmatyk
 23 gru 2018, 10:39
Witam
Dlaczego mając Play na Kartę i włączony pakiet Formuła solo na kartę w Play 24 widzę coś takiego. Czyli Minuty do wszystkich sieci zamiast Bez limitu to 00:00min z datą?
Obrazek
 #1060847  autor: forum_tg
 30 gru 2018, 22:10
Witam,
ostatnio ja, a także znajomi zauważyliśmy że dzwoniąc z Play do Play oraz z Orange do Play gdy druga strona rozmawia, to w telefonie z sieci Play słychać komunikat że odbiorca nie jest dostępny lub jest poza zasięgiem (lub coś w tym guście), a powinna być informacją że właśnie prowadzi rozmowę.

O co chodzi??
 #1113169  autor: DevonBirch
 11 mar 2021, 12:51
Mam dwa pytania o play.
1. któryś już raz po zmianie taryfy w play i chęci zmiany na inną mam komunikat "zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe"
2. mam dwa numery, jeden mam od iluśtam lat przeniesiony jeszcze z ery. Drugi (czerwony byk) kupiłem w tamtym roku.
a. rejestrowałem go przez "dopisanie" do swojego konta w play 24 i nie mogę nim zarządzać. Nigdzie nie jest widoczny w systemie, a nie mogę go dołączyć "bo taki numer jest już wpisany".

b. to najlepsze. na początku korzystałem z internetu w tym starym "z ery" i nie miałem zasięgu lte, a teraz w tym z byka lte jest. Lokalizacja ta sama.
Ktoś może mi rozjaśnić?
 #1113237  autor: Karlos20
 12 mar 2021, 16:48
DevonBirch:
1. zmiana taryfy trwa od kilku minut do nawet 7 dni. Może wystąpić komunikat podany powyżej przez Ciebie, ale to sytuacja chwilowa.
2. Numer możesz dodać i zarządzać na koncie Play24, logując się na komputerze.
2b: jeśli masz starszą kartę SIM / starszą taryfę, może ona nie wspierać LTE. RBM wspiera LTE bez problemów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1113967  autor: bolek2004
 24 mar 2021, 20:29
Mi raz się zmiana taryfy zawiesiła tak że nawet bok nie był w stanie nic zrobić, miałem cały czas w trakcie zmiany, numer poszedł do śmieci bo nie dało się nic zrobić.
Ostatnio dodawałem też nowy numer do play24 i były duże opóźnienia, numer dodałem i go i tak nie było widać, dopiero po godzinie jakiejś załapało.
 #1131575  autor: Siciliano97
 25 maja 2022, 03:05
Dzień dobry wszystkim, nie mogę dodzwonić się na infolinię Playa z numeru w Play na kartę. Kiedy dzwonię, jest cisza i po paru minutach mnie rozłącza, automat też się nie odzywa.
Mam iPhone-a 13 Pro, przełożyłem kartę też do drugiego telefonu Samsung Galaxy S21 5G, problem trwa. Infolinia odzywa się w obu telefonach tylko w nocy pomiędzy północą i siódmą rano, kiedy obsługa klienta jest nieczynna. Mam też karty u innych operatorów, z nich infolinia Playa mi działa. Działają też inne połączenia z karty Playa i na nią, także w HDVoice i EVS. Środki na koncie mam.
Może jest ważne, że mam numer zarejestrowany na paszport, bo jestem z zagranicy, ale mieszkam w Polsce. Na początku roku byłem w punkcie Playa z nowym paszportem, powiedzieli, że zmienili dane, a dopiero teraz się okazało, że nie. Poprzedni paszport był ważny do końca marca. Na chwilę obecną mam u numeru rejestrację na paszport i numer PESEL jako obywatel UE, zameldowany w Polsce.
Byłem dwa dni temu znowu w salonie Playa, zeskanowali mi paszport i wysłali zgłoszenie do zmiany danych osobowych.
Macie pomysł, o co chodzi i czy nieważny dowód tożsamości może mieć na to wpływ? Kiedyś miałem dziwne jazdy z Play24, kiedy wprowadzali ważność dokumentu jako parametr, stąd moje podejrzenie.
 #1131590  autor: babciagienia1p
 25 maja 2022, 16:15
@Siciliano97
Zadzwoń na infolinię Playa z karty spoza P4 (Play, Redbull Mobile, Fakt). Numer 790 500 500. Wtedy załatwisz sprawę.
Mogą domagać się Peselu. Idź w zaparte i twierdź, że jesteś właścicielem/właścicielką numeru nawet gdyby płeć (tembr głosu) nie zgadzała się. Nie zakwestionują ze względu na poprawność.
 #1131599  autor: Siciliano97
 26 maja 2022, 10:03
@babciagienia1p Tak też robię, ale to jest obejście. Ja mam dane i wszystko, mogę podać, ale chodzi mi o to, żeby móc dodzwonić się na infolinię z samego Playa, bo w tej chwili ewidentnie coś nie działa. Tej karty z innej sieci mógłbym nie mieć, a przecież dodzwonienie się na infolinię swojego operatora to oczywistość.
  • Strona 238 z 241
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 1
  • 236
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241