Strona 1 z 241

[Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Post:19 cze 2011, 01:22
autor: thonka
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=42492
Kontynuacja w/w watku na temat problemow w sieci Play.

prosze trzymac sie tematu i nie wchodzic w zadne bezsensowne dyskusje.
pozdrawiam

Post:19 cze 2011, 10:26
autor: Ricki1980
Może na początek ktoś z PLAY skomentuje wczorajszą aferę, bo tak już to można nazwać z modemem 4G Ready :mrgreen: kupionym przez Groupon? Kiedy i czy w ogóle będzie on dostępny w eshopie? Miał być dostępny po wpisaniu kodu od wczoraj na specjalnie do tego przeznaczonej stronie, niestety ponad 2000 osób traci nerwy, a nikt z BOK nie wie o co chodzi. Najlepsze jest to, aby zgłosić reklamacje do groupon, pytanie tylko, po co? Czy będąc w zasięgu Plusa składam reklamacje u niego, czy do operatora, czyli Play? :x

Post:19 cze 2011, 11:58
autor: pakierhakierxd
Reklamacje składasz do playa a on się z plusem kontaktuje.

Post:19 cze 2011, 13:50
autor: thonka
pakierhakierxd, chyba nie zrozumiales postu...

Post:19 cze 2011, 13:55
autor: pakierhakierxd
On zadał 2 pytania jedne dotyczące kupionego modemu usb na gruponie a drugie dotyczące zasięgu plusa w playu i do kogo się reklamuje ja tak to zrozumiałem
odpowiedziałem na te 2 bo w 1 nie mogę pomóc ale myślę że musi się skontaktować z playem lub gruponem...

Post:19 cze 2011, 14:02
autor: thonka
pakierhakierxd, nie zadal 2 pytan... drugie bylo pytaniem retorycznym odnosnie kuponow z groupona...

play odsyla ludzi by reklamowali cos w grouponie. groupon jest tylko posrednikiem i promocje zorganizowal play. to w play nie dziala realizacja kuponow.
jak nie dziala Tobie zasieg plusa to idziesz do (posrednika) plusa z reklamacja czy do do twojego operatora - play?

teraz rozumiesz analogie?

Post:19 cze 2011, 14:13
autor: pakierhakierxd
Ok rozumiem

Post:19 cze 2011, 14:29
autor: Ricki1980
Chodziło mi o to, że BOK Play zwala winę na serwis Groupon, który jest tylko pośrednikiem, a mimo to konsultanci PLAY odsyłają z kwitkiem właśnie do Groupon'a. To chyba nielogiczne, właśnie tak samo jak mając telefon w Play miałbym problem z roamingiem w Plusie i kazano by mi dzwonić do Plusa, a nie do nich. Normalny obłęd. To juz kolejna wpadka rzecznika w ostatnim czasie. Pierwsza to zbieraj minuty, której to usługi po ogłoszeniu zmień nie można było włączyć kodem lub przez play24, a jedynie dzwoniąc do BOK, dzięki czemu jakby nie patrzyć Play zarobił ekstra 50% 3zł + 1,5zł za połączenie. To samo było z modemem. Chciałem go kupić za 129zł, niestety w moim mieście nie było takich zestawów, więc skorzystałem z oferty zachwalanej przez Pana Gruszkę, ale jak widać nie wszystko złoto co się świeci :cry: .

Post:19 cze 2011, 16:19
autor: zizu09
W poprzednim wątku szanowni znawcy od Playa powiedzieli mi, że na odpowiedź na Play24 będę oczekiwać max miesiąc. Ostatnio odpowiedzieli mi po 13 dniach co ja i tak uważałem za zbyt długi czas oczekiwania. Teraz minął ten zapowiadany miesiąc (18.05 wyslałem zgłoszenie) dziś mamy już 19.06 i co? I dalej w statusie jest "rozpatrywane". To jest jakieś nieporozumienie..... :lol: Mogliby mi odpisać po tygodniu chociaż "Nie wiemy, proszę ruszyć tyłek do salonu i tam spróbować rozwiązać problem" to byłoby chyba bardziej zadowalające niż miesiąc ciszy ze strony konsultantów :x

Pakietów też już od roku żadnych nie mam poza magicznym pakietem 25mb na Internet 8) weź tu z takimi przedłuż umowę....

Błąd przy składaniu zamówienia przez internet

Post:19 cze 2011, 19:16
autor: 4malina
Od kilku dniu próbuję przenieść nr telefonu do Play dla firm na 12 m-cy bez telefonu. Za każdym razem otrzymuję taki komunikat:
"Wystąpiły następujące błędy:
Podano błędny identyfikator abonamentu Postpaid."
Czy jest jakaś szansa na naprawę tego buga?

Post:19 cze 2011, 19:34
autor: pakierhakierxd
Przenieś przez telefon lub przez salon

Post:19 cze 2011, 21:27
autor: playonline
I kolejna awaria w Play, ktora trwa juz chyba od dluzszego czasu. Niestety Play4You jest chyba na wakacjach skoro nie odpisuje tutaj na forum no chyba, ze ma sporo roboty... Chodzi o to, ze mam aktywna usluge "Kopia sms na email". Jestem poza granicami Polski i mam 2 telefony w Play. Jeden jest wylaczony (postpaid) a drugi wlaczony (prepaid). Z wiadomych powodow - w Play roaming naliczany jest poza abonamentem dla postpaidow. Gdy ktos wysyla do mnie smsy na numer postpaid to nie dostaje kopii na maila. Tzn dostaje ale po... tygodniu jak sie okazalo... Wysylajac smsy z bramki Play logujac sie z numeru postpaid (tego wylaczonego) to do niektorych dochodza a do niektorych nie... Zaraz pojdzie reklamacja bo szlag mnie zaczyna z tym trafiac.. Chyba powoli zaczynam sie cieszyc, ze umowa mi sie konczy niedlugo...

[ Dodano: 2011-06-19, 21:31 ]
Zapomnialem dodac, ze smsy wysylane sa do mnie z Plusa i z Play i w kazdym przypadku tak samo to wyglada... Zgonic na zasieg, operatora czy telefon nie moga bo telefon jest wylaczony i chodzi TYLKO o to, ze smsy na email nie docieraja. Niektore przychodza odrazu.

Post:19 cze 2011, 21:57
autor: qper
Obrazek


Drodzy użytkownicy już działa prawidłowo pełne info o rozliczeniu kosztów połączeń w dymkach ;)
Trwało to chyba ze 4 miesiące ale w końcu działa


PS

Na telefonie moich dziadków pojawił się problem. Mianowicie z dnia na dzień zniknęły wszystkie komunikaty lektorów we wszystkich przypadkach, przestały działać usługi "już w zasięgu" i powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

Po ciężkiej batalii wymiany korespondencji z bokiem udało się przywrócić usługi "już w zasięgu" i powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

Problem jednak w tym, że nie ma ani jednego komunikatu lektora w żadnym przypadku.
Na innych numerach działają i usługi i komunikaty.

Sprawdzałem to dokładnie i okazało się że problem tkwi w przekierowywaniach.
Anulując wszystkie przekazy połączeń kodem ##002# na każdym normalnie działającym Freshu przekierowywania są ustawione na numer 790 998 725. Działają wtedy komunikaty lektorów i usługi "już w zasięgu" i powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

W przypadku mojego dziadka problem jest taki, że po wbiciu kodu ##002# system automatycznie ustawia przekierowywania na numer 790 998 729, co powoduje brak komunikatów lektora ale działają usługi "już w zasięgu" oraz powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.

Jeżeli ręcznie zmienię przekierowywanie na numer 790 998 725 to powracają komunikaty lektorów ale nie działają usługi "już w zasięgu" oraz powiadomienie SMSem o numerze dzwoniącego.


Przeanalizowałem już do mega dokładnie dlatego pytam, czy ktoś zauważył podobny problem ?
Wcześniej też ktoś ostatnio o tym pisał...

Post:19 cze 2011, 22:27
autor: playonline
qper pisze:Drodzy użytkownicy już działa prawidłowo pełne info o rozliczeniu kosztów połączeń w dymkach ;)
Trwało to chyba ze 4 miesiące ale w końcu działa
Brawo! :) W koncu komus sie to udalo... ;)

Ja w moich sprawach wlasnie puscilem 3 reklamacje... ;)
qper pisze:Przeanalizowałem już do mega dokładnie dlatego pytam, czy ktoś zauważył podobny problem ?
Wcześniej też ktoś ostatnio o tym pisał...
Ja tego niestety lub w zasadzie na szczescie nie zauwazylem. :)

Ja natomiast mam problem z otrzymywaniem smsow na numer, ktory jest wylaczony i pomimo aktywnej uslugi kopia sms na email dostaje tylko niektore powiadomienia o smsach a niektore nie. :) Dzis do mnie rodzice zestresowani zadzwonili, ze nie odpisuje na smsy od tygodnia o ktorych ja nie mialem pojecia. Swoja droga moje smsy do nich tez nie podochodzily... Ale tylko z jednego numeru...

Post:19 cze 2011, 22:29
autor: pakierhakierxd
Gdyby było znowu teleplay to może byś z tego korzystał a tak lipa ;(

Post:19 cze 2011, 22:30
autor: qper
playonline pisze:Ja natomiast nam problem z otrzymywaniem smsow na numer, ktory jest wylaczony i pomimo aktywnej uslugi kopia sms na email dostaje tylko niektore powiadomienia o smsach a niektore nie. Dzis do mnie rodzice zestresowani zadzwonili, ze nie odpisuje na smsy od tygodnia o ktorych ja nie mialem pojecia. Swoja droga moje smsy do nich tez nie podochodzily... Ale tylko z jednego numeru...
Współczuję, bo sprawę ginących SMSów już wielokrotnie przerabiałem.

Ciężko jest udowadniać takie sprawy.
Miałem też problemy z uciętymi smsami...

[ Dodano: 2011-06-19, 22:31 ]
pakierhakierxd pisze:Gdyby było znowu teleplay to może byś z tego korzystał a tak lipa ;(
Będzie ;) pewnie już na koniec miesiąca

Post:19 cze 2011, 22:49
autor: pakierhakierxd
Wiecie co ciekawi mnie czy jak ja będę przedłużał umowę na abonament za jakieś 8 miesięcy to play w końcu wprowadzi jakieś tanie modele z dual sim bo narazie ma tylko 1 ;(
http://www.play.pl/pl/telefony/samsungb5722/index.html
Fajnie by było ponieważ ja używam 2 telefonów i jakiś fajny by się przydał w abonamencie 45zł za 1-49zł ;)
Jakby więcej takich modelów wprowadził to by więcej znalazł na nie klientów.

Post:20 cze 2011, 00:20
autor: playonline
pakierhakierxd pisze:Gdyby było znowu teleplay to może byś z tego korzystał a tak lipa ;(
No, niestety ale teleplay beta wylaczyli i poki co nie ma nic w zamian... Znalazlem jakas strone www.zajfon.pl gdzie mozna wysylac za darmo smsy nawet do Play i dzwonic na polskie numery ale nie chce mi sie bawic w reklamy, wiec poki co korzystam ze Skype i tutejszego Orange.

[ Dodano: 2011-06-20, 00:23 ]
qper pisze:Współczuję, bo sprawę ginących SMSów już wielokrotnie przerabiałem.
Jaka padla odpowiedz? I jak dlugo walczyles? Tzn czy byly jakies reklamacje, odwolania itp?
Poza tym napisalem pismo do admina mojej skrzynki mailowej o wykaz wszystkich maili z @sms.playmobile.pl lacznie z datami i godzinami ich otrzymania i wyslania.

[ Dodano: 2011-06-20, 00:24 ]
Wlasnie dochodza do mnie kolejne smsy i najlepsze jest to, ze nie wiem kiedy byly wyslane bo data w mailu jest oczywiscie obecna... A wiem, ze temat nie jest z dzis bo do jednej z osob smsa wyslalem kilka dni temu w konkretnej sprawie a dopiero dzis kopia smsa na maila przyszla...

[ Dodano: 2011-06-20, 00:28 ]
pakierhakierxd pisze:Jakby więcej takich modelów wprowadził to by więcej znalazł na nie klientów.
Moglby wprowadzic Samsunga DUOZ B7722. ;) Dziala w 3G.

Post:20 cze 2011, 00:29
autor: Robaas
qper pisze: Przeanalizowałem już do mega dokładnie dlatego pytam, czy ktoś zauważył podobny problem ?
Wcześniej też ktoś ostatnio o tym pisał...
u mnie było identycznie, nawet pisaliśmy o tym, wyłączyłem wszystkie przekazy właśnie tym kodem, wyłączyłem PG i Notkę sms i nie miałem komunikatów. musiałem ręcznie przestawić przekierowania.
Pozdrawiam

Post:20 cze 2011, 00:46
autor: avt31
playonline pisze:Moglby wprowadzic Samsunga DUOZ B7722. ;) Dziala w 3G.
To samo chciałem napisać.