DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 239 z 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
 #1055810  autor: damdol5
 21 lis 2018, 11:22
forum_tg pisze:ale przestanie być aktywna i formalnie zostanie wyłączona?
najprościej to przez skrócenie do minimum czasu na połączenia przychodzące i wychodzące. Po tym okresie karta staje sie dezaktywowana
Blokada nie ma wpływu na ważność konta :)
 #1056873  autor: zoltan666
 24 lis 2018, 19:09
Czy w taryfie Play na kartę Start po wygaśnięciu ważności konta na połączenia wychodzące kasa z konta przepada, czy pozostaje tak długo na koncie jak konto jest ważne na połączenia przychodzące?
 #1056875  autor: jarekt
 24 lis 2018, 19:15
W Play/RBM/Fakt:
--> jest kasa --> mijają wychodzące --> kasa zawsze jest --> mijają przychodzące --> kasa zawsze przepada --> okres karencji --> przepada numer
 #1056901  autor: klaudia123
 25 lis 2018, 00:16
forum_tg pisze:
21 lis 2018, 13:04
To jak najszybciej dezaktywować kartę w Play bez chodzenia do salonu?
1. zmień ofertę na play na kartę *163*6#, jeśli nie masz długiej ważności konta aktualnie, to po doładowaniu za 5zł masz 65dni na przychodzące.
2. ustaw przekierowanie na nieistniejący numer np. 48790790790790 - siec to łyknie, ktokolwiek dzwoni usłyszy że numeru nie ma, a ty go masz w szufladzie i czekasz aż wyłączą...
 #1060135  autor: Pragmatyk
 23 gru 2018, 10:39
Witam
Dlaczego mając Play na Kartę i włączony pakiet Formuła solo na kartę w Play 24 widzę coś takiego. Czyli Minuty do wszystkich sieci zamiast Bez limitu to 00:00min z datą?
Obrazek
 #1060847  autor: forum_tg
 30 gru 2018, 22:10
Witam,
ostatnio ja, a także znajomi zauważyliśmy że dzwoniąc z Play do Play oraz z Orange do Play gdy druga strona rozmawia, to w telefonie z sieci Play słychać komunikat że odbiorca nie jest dostępny lub jest poza zasięgiem (lub coś w tym guście), a powinna być informacją że właśnie prowadzi rozmowę.

O co chodzi??
 #1113169  autor: DevonBirch
 11 mar 2021, 12:51
Mam dwa pytania o play.
1. któryś już raz po zmianie taryfy w play i chęci zmiany na inną mam komunikat "zarządzanie kontem chwilowo niemożliwe"
2. mam dwa numery, jeden mam od iluśtam lat przeniesiony jeszcze z ery. Drugi (czerwony byk) kupiłem w tamtym roku.
a. rejestrowałem go przez "dopisanie" do swojego konta w play 24 i nie mogę nim zarządzać. Nigdzie nie jest widoczny w systemie, a nie mogę go dołączyć "bo taki numer jest już wpisany".

b. to najlepsze. na początku korzystałem z internetu w tym starym "z ery" i nie miałem zasięgu lte, a teraz w tym z byka lte jest. Lokalizacja ta sama.
Ktoś może mi rozjaśnić?
 #1113237  autor: Karlos20
 12 mar 2021, 16:48
DevonBirch:
1. zmiana taryfy trwa od kilku minut do nawet 7 dni. Może wystąpić komunikat podany powyżej przez Ciebie, ale to sytuacja chwilowa.
2. Numer możesz dodać i zarządzać na koncie Play24, logując się na komputerze.
2b: jeśli masz starszą kartę SIM / starszą taryfę, może ona nie wspierać LTE. RBM wspiera LTE bez problemów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1113967  autor: bolek2004
 24 mar 2021, 20:29
Mi raz się zmiana taryfy zawiesiła tak że nawet bok nie był w stanie nic zrobić, miałem cały czas w trakcie zmiany, numer poszedł do śmieci bo nie dało się nic zrobić.
Ostatnio dodawałem też nowy numer do play24 i były duże opóźnienia, numer dodałem i go i tak nie było widać, dopiero po godzinie jakiejś załapało.
 #1131575  autor: Siciliano97
 25 maja 2022, 03:05
Dzień dobry wszystkim, nie mogę dodzwonić się na infolinię Playa z numeru w Play na kartę. Kiedy dzwonię, jest cisza i po paru minutach mnie rozłącza, automat też się nie odzywa.
Mam iPhone-a 13 Pro, przełożyłem kartę też do drugiego telefonu Samsung Galaxy S21 5G, problem trwa. Infolinia odzywa się w obu telefonach tylko w nocy pomiędzy północą i siódmą rano, kiedy obsługa klienta jest nieczynna. Mam też karty u innych operatorów, z nich infolinia Playa mi działa. Działają też inne połączenia z karty Playa i na nią, także w HDVoice i EVS. Środki na koncie mam.
Może jest ważne, że mam numer zarejestrowany na paszport, bo jestem z zagranicy, ale mieszkam w Polsce. Na początku roku byłem w punkcie Playa z nowym paszportem, powiedzieli, że zmienili dane, a dopiero teraz się okazało, że nie. Poprzedni paszport był ważny do końca marca. Na chwilę obecną mam u numeru rejestrację na paszport i numer PESEL jako obywatel UE, zameldowany w Polsce.
Byłem dwa dni temu znowu w salonie Playa, zeskanowali mi paszport i wysłali zgłoszenie do zmiany danych osobowych.
Macie pomysł, o co chodzi i czy nieważny dowód tożsamości może mieć na to wpływ? Kiedyś miałem dziwne jazdy z Play24, kiedy wprowadzali ważność dokumentu jako parametr, stąd moje podejrzenie.
 #1131590  autor: babciagienia1p
 25 maja 2022, 16:15
@Siciliano97
Zadzwoń na infolinię Playa z karty spoza P4 (Play, Redbull Mobile, Fakt). Numer 790 500 500. Wtedy załatwisz sprawę.
Mogą domagać się Peselu. Idź w zaparte i twierdź, że jesteś właścicielem/właścicielką numeru nawet gdyby płeć (tembr głosu) nie zgadzała się. Nie zakwestionują ze względu na poprawność.
 #1131599  autor: Siciliano97
 26 maja 2022, 10:03
@babciagienia1p Tak też robię, ale to jest obejście. Ja mam dane i wszystko, mogę podać, ale chodzi mi o to, żeby móc dodzwonić się na infolinię z samego Playa, bo w tej chwili ewidentnie coś nie działa. Tej karty z innej sieci mógłbym nie mieć, a przecież dodzwonienie się na infolinię swojego operatora to oczywistość.
 #1131618  autor: Argelo
 26 maja 2022, 16:11
@Siciliano97 a sprawdź czy zadziała ci numer 730 300 400. Jeśli jesteś zza granicy, możliwe, że jesteś przypisany do złej kolejki w IVR i coś się popierdzieliło (a prawdopodobnie tak jest, bo po godzinach pracy normalnie trafiasz na kolejkę antykradzieżową).
 #1131663  autor: Siciliano97
 27 maja 2022, 16:29
@Argelo Dzięki, tak, ten numer działa. Wczoraj dzwonili do mnie z działu technicznego i zasugerowali wymianę karty SIM, więc teraz już czekam, aż stara przestanie działać, i wtedy włożę nową. Jeśli dalej nie będzie działać, to napiszę maila na adres, który podał mi pan w salonie, i dodam też to, co napisałeś.
 #1157471  autor: pretje
 14 wrz 2023, 12:19
Hej, czy w PLAY można mieć teraz bezkosztowo roczną ważność konta? Kiedyś w Aplikacji Play24 można było aktywować raz na rok pakiet "Przedłużenie ważności konta o 35dni" za 0zł, później trzeba było wbijać z klawiatury kod *111*692*1#, teraz otrzymuję komunikat "Nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl"
 #1157473  autor: babciagienia1p
 14 wrz 2023, 12:50
@pretje
Bezkosztowo i bez trików tylko na przychodzące.
Na wychodzące:
1) z pewnymi kombinacjami co 30 dni - w odNOW-ie
2) po doładowaniu za 5,- zł w Play na Kartę 2.1 lub w Fakcie
3) bezkosztowo jeszcze na starych starterach, przeniesionych w zamierzchłej przeszłości do RBM i aktywowanych dopiero teraz - taryfa Play na kartę 2.0 7 zł MNP.
 #1161176  autor: vwgolfik
 02 gru 2023, 00:50
Dzień dobry wszystkim.
Proszę o pomoc, bo spotkała mnie bardzo dziwna sytuacja.
Kilka dni temu kupiłem w sklepie Żabka starter PLAY. Wybrałem numer który mi odpowiadał. Od razu po zakupie wyraziłem chęć rejestracji karty sim u pracownika sklepu. Pani poprosiła mnie o okazanie dowodu osobistego, co uczyniłem. Pani wpisywała coś do komputera (nie wiem co, nie widziałem monitora) po czym oddała mi starter. Po włożeniu karty SIM do telefonu i podpięciu jej pod aplikację PLAY24, pod wspomnianym numerem telefonu pokazało się inne nazwisko, oznaczające, że starter jest w rzeczywistości zarejestrowany na kogoś innego. Kontaktowałem się już z operatorem, który potwierdził, że numer został zarejestrowany na kogoś innego, a błędna rejestracja nastąpiła niby w sklepie i tam mam kierować swoje reklamacje. Innych informacji nie udzielają, no bo przecież to nie mój numer.
Zastanawiam się jak to możliwe, a także do czego użyte zostały dane osobowe spisane z mojego dowodu osobistego, skoro nie zostały użyte do zarejestrowania startera, który zakupiłem.
Byłem dzisiaj w tej Żabce i pani powiedziała, że też miała taki przypadek przy rejestracji startera play i że niby niektóre startery są wadliwe. Próbowała jeszcze raz zarejestrować na mnie SIMa, ale na ekranie pojawia się "Rejestracja poprawnie anulowana". Nic z tego nie rozumiem. Czy ktoś się z tym spotkał? Czy jest szansa żeby jednak mieć ten numer na siebie czy trzeba się pogodzić z faktem, że ktoś inny jest właścicielem.
Pozdrawiam.
  • Strona 239 z 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241
  • 1
  • 237
  • 238
  • 239
  • 240
  • 241