Strona 1 z 2

[orange] simlock

Post:18 kwie 2011, 11:50
autor: phenix40
Orange coraz bardziej się stacza. Potrafią oni założyć simlocka na telefon, jednocześnie nie potrafią go zdjąć. Bareja mógłby stworzyć film na ten temat. Klienci, którzy oddali telefon do salonu czekają tygodniami nie mogąc z niego korzystać. Ci którzy nie oddali a mieli otrzymać kod i instrukcję na maila są w podobnej sytuacji... Jedyne co mogą zaoferować to zwrot pieniędzy ale simlock zostaje - to po jaka ch.... oferują usługę usuwania simlocków jak nie potrafią ich zdejmować...

Post:18 kwie 2011, 11:56
autor: Pijo
jaki model telefonu?

BTW, podobno z Nokii E52 z najnowszym firmware nie idzie zdjąć simlocka poprzez MasterCode.

Post:18 kwie 2011, 12:01
autor: rogmaniek
phenix40 pisze:oferują usługę usuwania simlocków jak nie potrafią ich zdejmować...
A, to tak wygląda ten słynny "prestiż" w Orange :lol: Widać, moim zdaniem, że od 19 września 2005r. (czyli daty rebranding'u), u tego operatora za wiele na korzyść Klienta się nie zmieniło. Mógłbym zaryzykować stwierdzenie, że na początku w Orange Pl było gorzej, bo drożej, niż za czasów IDEI :(

Do tego, np. wprowadzenie taryfy One, to "klasyczny" przykład, na co liczy FT, odnośnie polskich Klientów...

Ja jakoś nie widzę tej super jakości czy tego "prestiżu". Zwłaszcza po ostatnich awariach. Może jedynie wdrażanie HSPA DC, to jakaś pozytywna informacja, odnośnie tego operatora.

POZdrawiam.

Post:18 kwie 2011, 12:04
autor: phenix40
Nokia C5-00. To podobno jest ogólnopolska awaria jakiegoś systemu generującego kody. Przynajmniej tak mnie poinformowano. Nie mają zielonego pojęcia kiedy problem zostanie rozwiązany...

Post:18 kwie 2011, 12:18
autor: maciek764
Orange dalej daje simlocki do telefonów?! :lol: :lol: :lol:

Post:18 kwie 2011, 12:25
autor: rogmaniek
maciek764 pisze:Orange dalej daje simlocki do telefonów?!
Przecież to "prestiż". Teraz, jako jedyna sieć w Polsce, mogą się pochwalić blokadami sim-lock :lol: Do tego prestiżowym uczuciem musi być płacenie chyba te "jedyne" 77zł za zdjęcie takiej blokady. Dodatkowym uzupełnieniem wyniosłego uczucia bycia Klientem tej sieci, jest możliwość czekania na jej zdjęcie ;-)

Oczywiście- specjalnie podkreślam ten "prestiż". Dla mnie jest przykre, że w FT, czy samym PTK Centertel, myśleli, że ludzie dadzą się nabrać na tę "marketingową papkę", że musiał być rebranding, aby pojawił się na polskim rynku "prestiż" sieci :(

POZdrawiam.

Post:18 kwie 2011, 12:36
autor: bp121
Takze dalem na zdjecie simlocka moja Xperie.
I dostalem info, ze jest awaria...
Nie cieszy mnie to za bardzo, no ale co poradzic?

Post:18 kwie 2011, 17:08
autor: KamaZ
rogmaniek pisze:Do tego prestiżowym uczuciem musi być płacenie chyba te "jedyne" 77zł za zdjęcie takiej blokady.
Jak to jest ze ściąganiem Simlocka po zakończeniu umowy? Możemy to zrobić za darmo czy i tak trzeba zapłacić te 77zł?

Post:18 kwie 2011, 17:12
autor: pakierhakierxd
Z tego co wiem to tylko w erze i playu na 100 % nie będzie simlocka
a w plusie często się zdarza że nie ma
w orange czasem nie ma w jakieś partii telefonów ale to bardzo rzadko występuje
Orange nigdy nie zrobi tak jak era i play
wcześniej tłumaczył sie tym ze ceny telefonów wzrosną
śmieszni są,maja najdrozsze ceny telefonów a jeszcze by miały wzrosnąć
W orange są ludzie tylko dlatego bo duzo znajomych tam jest ze względu najczęściej na pakiety sms w sieci.
Ja miałem orange i nie byłem zadowolony
przeszedłem do play i jest o wiele lepiej:)
Większy abo i lepszy telefon:D
+wszystko do wszystkich sieci a nie tylko do swojej

Post:18 kwie 2011, 17:16
autor: maciek764
Ja się już dawno z simlockiem w Plusie nie spotkałem... Ale zakładanie simlocka to śmiech na sali obecnie ...

Post:18 kwie 2011, 18:09
autor: pakierhakierxd
Ja ju miałem par telefonów z plusa i nie było

Post:18 kwie 2011, 18:55
autor: user_delete33
Hmm, mam Wildfire z Orange kupione gdzieś z miesiąc temu i simlocka, ku mojemu zdziwieniu, nie było. Czyli chyba nie wszystkie telefony "psują" ;-)

Post:18 kwie 2011, 19:29
autor: Marens
Miałem Nokie C5 i AnyDate 635WA z Orange i nie posiadały simlocka.

Post:18 kwie 2011, 19:49
autor: rogmaniek
Mruczek pisze:mam Wildfire z Orange kupione gdzieś z miesiąc temu i simlocka, ku mojemu zdziwieniu, nie było.
Marens pisze:

Miałem Nokie C5 i AnyDate 635WA z Orange i nie posiadały simlocka.
Łał, a jednak nie zawsze zakładają sim-lock'a :-D Szkoda, że oficjalnie nie chcą zrezygnować z takich "blokad"...

POZdrawiam.

Post:18 kwie 2011, 22:26
autor: pablo_79
maciek764 pisze:Orange dalej daje simlocki do telefonów?! :lol: :lol: :lol:
Zakładają simlocki i wgrywają dedykowane menu.
maciek764 pisze:Ja się już dawno z simlockiem w Plusie nie spotkałem... Ale zakładanie simlocka to śmiech na sali obecnie ...
Jako pierwsza simlocki zdjęła Era i Heyah, potem Play i Plus. A to było ok. 2 lata temu. Na takie zmiany w Orange się nie zanosi.

Post:19 kwie 2011, 08:43
autor: Vieslav
To nie Orange naprawia twój telefon i zakłada simlocka tylko serwis zewnętrzny. Ja miałem podobną sytuacje z Motorolą K3 z Playa. Kupiłem z drugiej ręki, ale na karcie gwarancyjnej był wpis "simlock zdjęty przez operatora". Oddałem na serwis, wrócił z simlockiem. Poszedłem do Playa ponownie po kod. Czekałem 1,5 miesiąca i kodu nie dostałem. W Playu kazano mi reklamować w serwisie, ale tam pracują słyszałem ciągle te same regułki: "serwis nie odpowiada blablabla..." (zresztą z tym serwisem miałem same problemy i już dawno z niego zrezygnowałem). Telefonu się pozbyłem.

Post:19 kwie 2011, 09:33
autor: phenix40
Marens pisze:Miałem Nokie C5 i AnyDate 635WA z Orange i nie posiadały simlocka.
Tym bardziej nie rozumiem polityki orange - dlaczego jedni użytkownicy dostają telefony bez simlocka a innym nakłada się blokadę - zapewne oba telefony były w tej samej cenie - czyli argument, że telefony bez simlocka są droższe automatycznie stracił sens... Poza tym czy takie postępowanie byłoby zgodne z prawem? Jedni są obarczeni blokadą i dodatkowymi kosztami w celu jej usunięcia a inni nie ponoszą żadnych kosztów - gdzie tu sprawiedliwość i równe traktowanie?

Jeśli mają tyle problemów z tym zewnętrznym serwisem to kto im każe współpracować z nim... Simlock to legalny rozbój w biały dzień... Użytkownik powinien się cieszyć przecież dostaje go całkiem gratis...

Orange kręci coraz bardziej... Nawet przy przedłużaniu(zawieraniu) umowy poprzez sklep na stronie orange.pl... Włączają gratis usługi załóżmy na 3 miesiące ale słowem nie wspominają, że te usługi będą kontynuowane odpłatnie po tym okresie zamiast zostać dezaktywowane... Użytkownik musi sam je dezaktywować - pamiętając o nich. Nie można złożyć zlecenia wyłączenia danej usługi po upływie czasu promocyjnego... Czyste naciąganie... Poza tym klient ze szczegółami zapoznaje się dopiero w momencie otrzymania umowy od kuriera.. Większość ludzi w biegu podpisuje papiery i dopiero później czyta umowę... Klient powinien być o wszystkim informowany przed złożeniem zamówienia - jeśli tak nie jest to chyba mogę wysnuć wnioski, że orange działa na szkodę klienta poprzez niedoinformowanie go o istotnych szczegółach umowy...

Post:19 kwie 2011, 10:19
autor: pakierhakierxd
W każdej sieci tak jest z dodatkowymi usługami to jest sposób na naciąganie ludzi,ja w playu miałem np. włączone granie na czekanie i wyłączyłem sam bo mi to nie potrzebne i szkoda mi 2 zł /mies.

Post:19 kwie 2011, 11:11
autor: rogmaniek
phenix40 pisze:Włączają gratis usługi załóżmy na 3 miesiące ale słowem nie wspominają, że te usługi będą kontynuowane odpłatnie po tym okresie zamiast zostać dezaktywowane...
phenix40 pisze: Poza tym klient ze szczegółami zapoznaje się dopiero w momencie otrzymania umowy od kuriera.. Większość ludzi w biegu podpisuje papiery i dopiero później czyta umowę...
Jak sam Zauważyłeś, wszystkie informacje, o dodatkowo włączonych pakietach i/lub usługach, powinny być zapisane w Regulaminie danej promocji. A to, że ktoś tego nie czyta, tylko podpisuje, to wiadomo. Nikt nikogo nie zmusza do potwierdzenia własnoręcznym podpisem, że zna i akceptuje warunki Oferty, na którą podpisuje czy przedłuża umowę.
phenix40 pisze:Nie można złożyć zlecenia wyłączenia danej usługi po upływie czasu promocyjnego...
A to dziwne- jesteś pewien? Jeśli to prawda, to chyba tylko PTK Centertel stosuje takie zapisy. Na pewno w P4, gdy jest włączony bezpłatnie jakiś pakiet internetowy na pierwszy niepełny i pierwszy pełny cykl rozliczeniowy, a od drugiego pełnego cyklu jest już płatny, to zawsze można później dezaktywować. A pakiet odłączy się, ponieważ opłata miesięczna/abonamentowa została pobrana z góry, z końcem cyklu rozliczeniowego.

POZdrawiam.

Post:19 kwie 2011, 11:29
autor: sosen
Jeżeli usługa nie jest automatycznie wyłączana to jest to dokładnie zapisane w regulaminie który otrzymujesz od kuriera i masz 10 dni na zapoznanie się z tym. Jeśli 10 dni to zbyt mało aby poskładać trochę literek to pozostaje mi tylko i wyłącznie współczuć.