Strona 1 z 1

Przejście do Play, a stan konta.

Post:04 sty 2011, 22:15
autor: Masterek707
Witam. Chcę przejść do Play, gdyż skończyła mi się umowa w Erze. Jednakże mam na koncie -157 zł (tak, MINUS) z powodu przypadkowego połączenia z internetem (trochę ta transmisja była włączona ;] ). Chcę przejść do Play Mixtura z z zachowaniem numeru. I tu się rodzi pytanie :
Czy muszę uzupełnić to konto będąc jeszcze w Erze, czy mogę to zrobić będąc w Play lub może konto się wyzeruje (jestem optymistą ;] )?

Dodam, że w Erze miałem też mixa, a ten stan konta nabiłem gdy umowa się skończyła.

Pozdrawiam

Post:04 sty 2011, 22:37
autor: zoltan666
Nigdy nie miałem mixa, zawsze na kartę więc troche mnie to dziwi, że dali ci tyle nabic na minus. Pieniadze musisz oczywiście oddać Erze, bo myślę, że poprostu nie zgodza sie przenieść numeru jeśli nie zwrócisz kasy.

Post:04 sty 2011, 22:37
autor: Spioszek
Teoretycznie Era nie powinna pozwolić przenieść ci nr do innej sieci będąc na minusie, a praktycznie czytałem o przypadku że ktoś miał pare złotych na minusie a i tak przenieśli mu nr...

Spróbować możesz najwyżej Era odrzuci wniosek i będziesz musiał uzupełnić konto przynajmniej do zera a potem przenieść nr

Post:04 sty 2011, 22:39
autor: zoltan666
Ale on ma sto pięćdziesiąt parę złotych na minusie - myslisz, ze nie zauważą? ;)

Post:04 sty 2011, 22:46
autor: kwistas
Czysty błąd systemowy, z reguły na to leją, bo strata została spowodowana przez ich błąd.
Jak każdy wie system Ery ma takie bajery, ktoś mi w to powiedział, miał gość 70zł na minusie i normalnie przenieśli mu numer bez konsekwencji też minus został nabity przez internet.

Post:04 sty 2011, 22:54
autor: Pijo
Przenieśli z -360zl na koncie to i z -150zl przeniosą :) .

Post:04 sty 2011, 22:58
autor: DanielR
Poczekaj, niedługo w miejsce Ery wchodzi T-Mobile, może obejmie Cię jakaś "amnestia". :P :wink:

Post:05 sty 2011, 07:17
autor: Masterek707
Heh, dzięki za pomoc ;] . Mam nadzieję że numer zostanie przeniesiony normalnie, bo już i tak się nabiegałem trochę z tym Playem.

Pozdro ;]

Post:05 sty 2011, 11:52
autor: ppp1ppp
Jeśli złożyłeś wniosek o przeniesienie numeru, to powinieneś już dostać info o zgodzie operatora na uwolnienie numeru

Post:19 lut 2011, 10:33
autor: Shadow_xx
Witam szanownych forumowiczów!
Co, jeśli na koncie mam dodatnią kwotę i chcę przejść do Playa? Czy muszę wykorzystać te środki przed przeniesieniem numeru czy przejdą one do sieci Play i będę mógł je rozdysponować w nowej sieci?

Post:19 lut 2011, 10:40
autor: KamaZ
Shadow_xx pisze:Czy muszę wykorzystać te środki przed przeniesieniem numeru czy przejdą one do sieci Play i będę mógł je rozdysponować w nowej sieci?
Nie musisz ich wykorzystywać, ale lepiej to zrobić, bo przepadną.
Tak dobrze nie ma, że środki od jednego operatora przechodzą do drugiego.

Post:19 lut 2011, 11:05
autor: bledos
Obrazek

Numer do dziś śmiga przeniesiony w GaduAIR... Mimo, że po TT to myślę, że z mixem po umowie też nie powinno być problemu.

Post:19 lut 2011, 22:44
autor: kwistas
Już kiedyś na ten temat pisałem, minus jest w większości przypadków błędem samego operatora, połączenie jest zakończone gdy pieniądze na koncie się skończą, to samo dotyczy smsów włącznie z premium. Problemem Ery z resztą w Orange też się z takim przypadkiem spotkałem, operator często na bierzaco nie pobiera pieniędzy za ciągle połączenie internetowe. Operator doskonale zdaje sobie z tego sprawę, nie będzie żadnych problemów od strony Ery.

Post:20 lut 2011, 07:38
autor: uwazny
Naliczone pieniądze do zapłaty nie skasują się. Będzie tak, iż osoba winna określone pieniądze operatorowi będzie dalej winna. Operator wcześniej czy później upomni się o te pieniądze sam lub przez firmę widykacyjną.

Jeśli to jest błąd systemu.. to należy złożyć reklamację. Jeśli faktycznie tak było - konto zostanie wyzerowane.

Post:20 lut 2011, 09:20
autor: KamaZ
uwazny pisze:Będzie tak, iż osoba winna określone pieniądze operatorowi będzie dalej winna. Operator wcześniej czy później upomni się o te pieniądze sam lub przez firmę widykacyjną.
Za niewielką kwotę nikt nie będzie się w takie coś bawił.

Post:20 lut 2011, 10:14
autor: bledos
uwazny pisze:Naliczone pieniądze do zapłaty nie skasują się. Będzie tak, iż osoba winna określone pieniądze operatorowi będzie dalej winna. Operator wcześniej czy później upomni się o te pieniądze sam lub przez firmę widykacyjną.

Jeśli to jest błąd systemu.. to należy złożyć reklamację. Jeśli faktycznie tak było - konto zostanie wyzerowane.
Doświadczenie czy teoria?