Strona 1 z 1

[Orange] Doładowanie innego numeru z mojego telefonu

Post:06 gru 2010, 11:25
autor: bumb
Mam pytanie związane z usługa doładuj. Czy jeśli doładuje innej osobie konto, to ona dowie się z jakiego numeru przyszło to doładowanie ? I drugie pytanie jakimi nominałami mogę doładować ? Dowolna liczba z zakresu 5 100 czy są jakieś określone, zgodne np. z kwotami na zdrapkach ?

Z góry dziękuje za odp. :)

Re: Doładowanie innego numeru z mojego telefonu w Orange

Post:06 gru 2010, 11:33
autor: matt
bumb pisze:Mam pytanie związane z usługa doładuj. Czy jeśli doładuje innej osobie konto, to ona dowie się z jakiego numeru przyszło to doładowanie ?
Tak. Osoba której doładujesz dostaje SMS "Twoje konto doładował kwota XX numer XXX XXX XXX" itd.
bumb pisze:I drugie pytanie jakimi nominałami mogę doładować ? Dowolna liczba z zakresu 5 100 czy są jakieś określone, zgodne np. z kwotami na zdrapkach ?
Z tego co pamiętam minimum 5 zł, skok co 1 zł, a górna granica jest ustalana indywidualnie. Możesz sprawdzić wysyłając SMSa o traści SALDO na 8088

Post:06 gru 2010, 14:45
autor: bumb
Dzięki. Pojawił się jednak problem, nie mogę wysłać tego doładowania.Wyskakuje informacja o błędnym numerze. Oba numery są w Orange Go. Wysyłam sms o treści Doladuj 15 508XXXXXX i niestety taki właśnie błąd się pojawia. Co może być tego przyczyna ?

Post:06 gru 2010, 14:51
autor: Espi
bumb pisze:Dzięki. Pojawił się jednak problem, nie mogę wysłać tego doładowania.Wyskakuje informacja o błędnym numerze. Oba numery są w Orange Go. Wysyłam sms o treści Doladuj 15 508XXXXXX i niestety taki właśnie błąd się pojawia. Co może być tego przyczyna ?
Pod jaki nunmer wysyłasz komende ? czy telekod jest poprawny ? czy nie korzystasz czasami z zasilenia dla telefonów abonamentowych ? ( obciążających fakture )

Post:06 gru 2010, 14:58
autor: bumb
Wysyłam pod numer 8088. Nic o telekodzie nie wiem, miało to działać jako przelewanie środków z jednego konta na drugie. O Abonamencie tez nie może być mowy bo oba numery są w Orange Go.

Post:06 gru 2010, 15:06
autor: Espi
Jeżeli dobrze pamiętam to była to komenda na zasilenie karty z numeru abonamentowego,ale zaraz to sprawdze ;)

@up Faktycznie komenda poprawna,jeżeli dana osoba naktórą przekazujesz środki ma aktywne usługi przychodzące to sugeruje sprobowac jeszcze online zrealizowac przekaz,jesli to nie zaskutukuje to zgłosić problem na BOK.