Strona 1 z 1
PLAY - Menu *111# USSD - zbyt krótki timeout.
Post:21 lis 2010, 13:38
autor: Maniek99
Witam
Od kilku dni obserwuję że korzystanie z menu pod *111# stało się mocno uciążliwe.
Chodzi o to że trzeba się bardzo sprężać żeby dotrzeć do interesującej nas opcji.
Jeżeli któryś krok wykonamy w czasie powyżej ~4s, sieć już nam nie odpowie, a po kilkudziesięciu sekundach wyskoczy "błąd sieci".
Sprawdzałem na dwóch kartach/telefonach i dzieje się to samo.
Wygląda na to że jakiś "specjalista" dorwał się do timeout-ów i coś przekombinował.
Też tak macie?
Post:21 lis 2010, 14:00
autor: michalus
Niestety tak:-(
Post:21 lis 2010, 14:16
autor: amigo007
Odkąd pamiętam korzystanie z *111# od zawsze było problematyczne. Numer mam w play od dawna. Zaczynałem od taryfy play karta. Parę razy zgłaszałem problemy z działaniem ussd *111#, niestety u nich zgłaszanie czegoś to jak grochem o ścianę. Może zrobimy do play jakieś zbiorowe zgłoszenie? Pojedyncze zgłoszenia nie robią na nich wrażenia...
Post:21 lis 2010, 14:37
autor: Maniek99
Tylko jak takie zbiorowe zgłoszenie zrobić?
Jedyna opcja jaka mi przychodzi do głowy, to żeby wszyscy zrobili zgłoszenia na play24 i potem hurtem przekazać to do p4y i rzecznika.
Post:21 lis 2010, 16:14
autor: DanielR
Potwierdzam.
Chyba zbyt wcześnie pochwaliłem ostatnio bezproblemowe działanie
Play 24 Menu.
Znów od jakiegoś czasu występują problemy z timeoutami.
Irytuje mnie ta cała prowizorka! Kiedy to się skończy?!
Tak samo krótkie czasy na wykonanie żądania zastosowano w wypadku usługi
Zadzwoń do mnie.

Post:21 lis 2010, 16:15
autor: amigo007
Też nie wiem za bardzo jak to zrobić. Gdyby u każdego urzytkownika była taka sama treść zgłoszenia, to może sam rzecznik by się tym zainteresował. No ale to trzeba by zwerbować wiele osób...
Post:21 lis 2010, 16:53
autor: Maniek99
Ja już wysmarowałem zgłoszenie i przekazałem do P4Y z załącznikiem do tego wątku.
Proponuję pozostałym zrobić podobnie.
Post:21 lis 2010, 18:36
autor: rogmaniek
A to się pogorszyło z tym timeout'em?! Bo jakoś nie zauważyłem różnicy. Po prostu korzystam wybierając odpowiednie opcje. Po sprawdzeniu czegoś czy aktywowaniu jakieś usługi czy pakietu kończę "przemieszczać" się po Play24 Menu

Tutaj nie ma specjalnie czego długo czytać czy się zastanawiać

Chociaż już spotykałem z tymi timeout'ami. Ale jakoś mnie to nie irytowało. Wczoraj "normalnie" włączyłem pakiet i dziś również wszystko, wg mnie, bez zauważalnej różnicy działa, jeśli chodzi o kod: *111#
W Polkomtelu też po jakimś czasie "bezczynności" samo "wyrzuca" z menu *110# i jakoś mi to nie przeszkadza.
Gorzej z tym pomieszaniem usług i pakietów. Bo dla mnie to głupie, że pakiet 30zł za 10zł jest w opcji minuty

Ale o tym "chaosie" była już mowa na tym Forum

Post:21 lis 2010, 19:40
autor: Maniek99
To normalne że po jakimś sensownym czasie sesja zostaje zerwana, bo poco nie potrzebnie zajmować zasoby.
Problem pojawia się wtedy, kiedy timing nie pozwala na dojście do głębiej położonych opcji.
Z czterech słuchawek, które mam teraz pod ręką na SE W910i jest to najbardziej odczuwalne.
Nokia 3100, Samsungi X640 i J700 już trochę lepiej sobie z tym radzą.
Timer ustawiony na jakieś 15s załatwiłby sprawę.
Post:21 lis 2010, 20:14
autor: kwistas
Dokładnie, niezależnie od modelu telefonu jest taki problem, chcę sobie sprawdzić stan pakietu internetowego play online, bo o dziwo tylko Play daje w taki sposób na sprawdzenie ważności pakietu.
*111# od kiedy pamiętam miało swoje humorki, teraz to już jest kompletna porażka, bo ludzie podpisują umowy, coraz więcej osób przechodzi do Play, przez to system całkowicie nie wyrabia w godzinach szczytu, czyli 15:00-20:00.
Niech dostawią więcej serwerów, albo dadzą dokładne kody do sprawdzenia danych usług, bez zbędnego wchodzenia w *111#.
Dodam jeszcze, że nie można w *111# aktywować pakietu Play online 100MB, bo takiej opcji po prostu nie ma.
Post:21 lis 2010, 20:48
autor: maniek89
zawsze jest z tym problem od kiedy jestem w play a to ponad 2 lata juz
Post:21 lis 2010, 21:21
autor: user_delete19
To menu działa śmiesznie...
A ostatnio prawie cały dzień siłowałem się z krótkimi kodami do wyłączania ACR i cały czas było "Failed" (własna/roaming, różne części miasta), a jak na złość potrzebowałem względnie szybko wyłączyć tą opcję :/
Post:22 lis 2010, 09:44
autor: qper
lwiczek pisze:To menu działa śmiesznie...
A ostatnio prawie cały dzień siłowałem się z krótkimi kodami do wyłączania ACR i cały czas było "Failed" (własna/roaming, różne części miasta), a jak na złość potrzebowałem względnie szybko wyłączyć tą opcję :/
względnie szybko wyłącza się ona do 4h
Jest dużo problemów z kodami, jak i duży bałagan w ułożeniu usług w menu.
Wielokrotnie o tym pisałem kilka miesięcy temu i do tego czasu nic się nie zmieniło. Ciężko to już nawet komentować.
Postanowiłem nie używać tego menu, żeby się nie denerwować

Post:22 lis 2010, 09:59
autor: user_delete19
qper pisze:względnie szybko wyłącza się ona do 4h
Zakładając, że kod zostanie zaakceptowany a nie będzie zwracał "Failed"

Post:23 lis 2010, 21:47
autor: zaq22
Dopóki nie przeczytałem tego wątku myślałem że kody w play przestały działać. Dopiero kiedy zacząłem wysyłać natychmiast po przyjściu komunikatu widzę że działają tylko trzeba się zmieścić w 4s. Play w ostatnich miesiącach zszedł totalnie na psy.
1. Kody USSD działają jeśli masz zacięcie sportowca
2. Nie można kodami aktywować pakietu internetowego 1 GB
3. Nie można sprawdzić przez internet do kiedy mamy ważne 100 minut na stacjonarne i play
4. Strona 24.playmobile.pl/Play24/billing.htm w dzień otwiera się kilka minut albo wcale
5. Zmyłka z notką sms i oszukańczy konkurs w którym po naciśnięciu przycisku dostajemy codziennie sms po 4,,88 zł/sztuka
Panowie z play: dlaczego w całkiem dobrej sieci zrobiliście taki syf ?
Post:30 lis 2010, 12:12
autor: Maniek99
Dostałem odpowiedź w sprawie menu.
Podobno czas oczekiwania na wybór został wydłużony do 10s.
Jednak ja nie zaobserwowałem poprawy w działaniu, dalej trzeba się zmieścić w granicach 4-5s.
Za to chyba wydłużył się czas samej sesji.
Czyli jak już nie zdążymy wybrać pozycji menu, na wykonanie kolejnego podejścia trzeba poczekać około 120s, aż wyskoczy komunikat o będzie sieci - SE W910i.