Strona 1 z 1

[Play] Problem z przedłużeniem umowy

Post:05 lis 2010, 23:39
autor: Michu
Witam,

od 2 tyg nie moge w play przedłużyć umowy. Ciagle kiedy konsultant przeklikuje sie i dochodzi do etapu przedlizenia pojawia sie komunikat - blad w pobieraniu oferty (...) Sprawa została zgłoszona już zarówno przez salon jak i mnie telefonicznie. Poruszony już został Play4You. Mijaja 2 tyg i nic. Czy ktoś z Was miał podobny problem i ile trwało jego rozwiązanie. Dodam tylko, ze za kazdym razem kiedy dzwonie na HL dostaje zapewnienie ze ktos wystawi ponaglenie ( a poprzedniego nie widza) ;P

Pozdrawiam,
Michu

Post:06 lis 2010, 06:52
autor: Rezo
Na rozpatrzenie Twoich reklamacji konsultanci mają jeszcze dużo czasu. Chyba nie pozostaje Ci nic innego jak tylko uzbroić się w cierpliwość. Miałem kiedyś podobny problem - ale trwał jedynie i całe szczęście tylko 1 dzień.

Post:06 lis 2010, 08:19
autor: Michu
Rezo pisze:Na rozpatrzenie Twoich reklamacji konsultanci mają jeszcze dużo czasu.
Niestety prawo troche znam i wiem, ze maja duzo czasu. Szczerze mowiąc to na logike problem nie wydaje sie skomplikowany - brak polaczenia z baza... sprawdz baze danych ;) No ale poruszylem juz chyba wszystkich, których mogłem - więc oczekiwanie pozostaje.

Bardziej mnie interesuje czy ktoś z Was mial taki przypadek i ile to trwalo. Rezo juz dał znac (dzięki) - a może ktoś jeszcze?

Post:06 lis 2010, 12:07
autor: Marens
Na rozpatrzenie Twoich reklamacji konsultanci mają jeszcze dużo czasu.
Najlepszym ponagleniem byłoby wysłanie wypowiedzenia umowy.

Post:06 lis 2010, 22:48
autor: Michu
Marens pisze:Najlepszym ponagleniem byłoby wysłanie wypowiedzenia umowy.
Aż tak radykalnie nie chciałbym postępować- bo w gruncie rzeczy podoba mi się a przede wszystkim ceny są świetne.

Zastanawia mnie fakt Obsługi Klienta... czasem sobie myśle, że fajnie byłoby jakby zadzwonili do mnie i zaproponowali prace np jako expert czy coś - do poprawienia i zrobienia jest niesamowicie duzo rzeczy - a ja lubie wyzwania:) [koniec offtopica] ;)