qper pisze:Ten pierwszy szablon znam, dostałem taki sam

No popatrz, a Play4you2 twierdzi, że nie ma szablonów odpowiedzi
[ Dodano: 2010-11-13, 22:29 ]
metpablo pisze:metpablo pisze:Robiłem już w tej sprawie zgłoszenia na Play 24 - nr 22273897 i nr 22444754
Wykupiłem nowy pakiet. Kod ciągle nie wyświetla poprawnej informacji, więc zrobiłem nowe zgłoszenie - 23598239.
OK Play przechodzi same siebie:
Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące stanu darmowego, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 8 listopada 2010 roku.
Uprzejmie informuję, że Pana Usługa ważna jest do 27 listopada 2010. Proszę pamiętam, że po każdej aktywacji Stan Darmowy ważny jest przez 30 dni.
1. Jaki u licha stan darmowy?
2. Ja mam pamiętać kiedy aktywuję usługę? To po co u licha w regulaminie promocji kod na sprawdzenie ważności pakietu?
Oczywiście nie omieszkam napisać odpowiedzi na komentarz zamknięcia mojego zgłoszenia

A kolejne zgłoszenie po wykupieniu kolejnego pakietu
Poszło zgłoszenie - odpowiedź na komentarz do ostatniego:
1. Konsultant nie odpowiedział na pytanie w jaki sposób mogę sprawdzić do kiedy mam ważny pakiet "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh (regulamin promocji obowiązującej od 18 czerwca 2010 r. znajduje się tu:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... _Fresh.pdf)
2. Proszę pamiętać, że promocja "Stan Darmowy", o której pisał konsultant nie obowiązuje już w ofercie Play Fresh. (Archiwalny regulamin znajduje się tu:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 2010_r.pdf)
3. Proszę pamiętać, że regulamin promocji "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh w żadnym punkcie nie stanowi, że użytkownik ma pamiętać kiedy aktywował promocję i doliczać do tego terminu 30 dni.
4. Proszę pamiętać, że zgodnie z z pkt. 8 regulaminu promocji "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh okres, przez który można wykonywać połączenia opisane w pkt. 2 można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#.
5. Proszę wskazać kiedy wynikający z regulaminu promocji "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh kod na sprawdzenie okresu, w jakim można wykonywać połączenia w ramach zryczałtowanej opłaty (*111*82*3#) będzie rzeczywiście wskazywał ten okres.
Proszę udzielić konkretnej odpowiedzi na zadane w pkt. 5 pytanie. Jeżeli nadesłana odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca zwrócę się z prośbą o analizę sprawy do UKE.