Strona 1 z 1

[Play] jak sprawdzić do kiedy mam Nieograniczone rozmowy

Post:01 lis 2010, 14:32
autor: zaq22
Sprawdź czy Nieograniczone rozmowy w Play są już włączone wybierając i zatwierdzając kod *111*82*3#.

Sprawdziłem. Mam włączone. Tylko do kiedy? Nie pamietam kiedy właczyłem i jak mam to sprawdzić ?

Post:01 lis 2010, 14:44
autor: Rezo
Hm, z regulaminu Nieograniczone rozmowy w Play z 18.06.2010 wynika, że ten kod powinien działać
8. Okres, przez który można wykonywać połączenia opisane w pkt. 2 można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#

Post:01 lis 2010, 15:17
autor: zaq22
Niestety po tym kodzie *111*82*3# informują tylko ze usługa jest włączona i nic poza tym. Widać że w Play nie ma człowieka który kontrolowałby ten cały biznes. Ogólnie robi się jakaś porażka. Kodami nie można sprawdzić czas usługi, przez www też nie da rady.
Poza tym strona https://24.playmobile.pl/Play24/billing.htm otwiera się 5 minut albo wcale.

Post:01 lis 2010, 15:27
autor: Sig
Nie ma sposobu. Co prawda tak jak przedmówca mówił, regulamin mówi o dacie, ale kod pozwala sprawdzić tylko czy w danym dniu NR są włączone (i chyba zawsze tak było z tym kodem). Na P24 (co jest już totalnym przegięciem) też nie ma tej daty. Kiedyś, kiedy jeszcze był Stan Darmowy, kod który pokazywał jego wazność, pokazywał też ważność NR. Po wprowadzeniu nowych taryf, także ten kod przestał działać.

Podsumowując - nie ma sposobu. Jezeli jest inaczej, chętnie o tym usłyszę.

Post:01 lis 2010, 15:44
autor: Andrzej24
A nie chodzi tu o kod *107#. Sprawdź ten kod. Mi on pokazuje do kiedy mogę rozmawiać za darmo w Play w ofercie PlayFresh profil darmowe rozmowy i sms do Play.

Post:02 lis 2010, 16:18
autor: metpablo
zaq22 pisze:Niestety po tym kodzie *111*82*3# informują tylko ze usługa jest włączona i nic poza tym. Widać że w Play nie ma człowieka który kontrolowałby ten cały biznes. Ogólnie robi się jakaś porażka. Kodami nie można sprawdzić czas usługi, przez www też nie da rady.
Robiłem już w tej sprawie zgłoszenia na Play 24 - nr 22273897 i nr 22444754. Dostałem odpowiedź do kiedy jest akywna usługa u mnie i tyle w temacie. Nie, przepraszam, było jeszcze zdanie -
Play 24 pisze:W odpowiedzi na Pańskie spostrzeżenie zawarte w treści zgłoszenia pragnę podziękować za wniesioną sugestię, która usprawni funkcjonalność sieci Play. Dołożymy wszelkich starań, żeby sprostać Pańskim oczekiwaniom.
Sugestię? Przecież funkcjonalność wynika z regulaminu promocji! Sprawa zgłoszona 3 tygodnie temu. Najwyraźniej Play ma nas w d...

Post:02 lis 2010, 17:08
autor: Sig
Andrzej24 pisze:A nie chodzi tu o kod *107#. Sprawdź ten kod. Mi on pokazuje do kiedy mogę rozmawiać za darmo w Play w ofercie PlayFresh profil darmowe rozmowy i sms do Play.
Ten kod pokazuje datę darmowy rozmów w Play, które otrzymujemy w bonusie za doładowanie. Nie pokazuje daty wazności pakietu Nieograniczonych Rozmów, które kupujemy za 10zł. Co więcej, w 'gołym' PF, w którym jest możliwość NR za 10zł pokaże się komunikat usługa niesotępna, czy coś takiego.

Post:08 lis 2010, 12:12
autor: metpablo
metpablo pisze:Robiłem już w tej sprawie zgłoszenia na Play 24 - nr 22273897 i nr 22444754
Wykupiłem nowy pakiet. Kod ciągle nie wyświetla poprawnej informacji, więc zrobiłem nowe zgłoszenie - 23598239.

Post:08 lis 2010, 12:43
autor: muchakk
Kod *107# pokazuje również datę ważności pakietu nieograniczone rozmowy w Play ;-)

Post:08 lis 2010, 12:51
autor: metpablo
Mój Fresh to po ostatnich zmianach "goły" Fresh. I w moim Freshu kod *107# powoduje wyświetlenie informacji "Funkcja niedostępna.". Kiedyś NR można było sprawdzić kodem ze Stanu Darmowego (*111*1*4#), ale Stan Darmowy dla Fresha się skończył i skończyła się też możliwość używania tego kodu. W regulaminie promocji NR jest podany specjalny kod *111*82*3# i to ten kod powinien wyświetlać żadaną informację.

Post:09 lis 2010, 16:05
autor: qper
metpablo pisze:Mój Fresh to po ostatnich zmianach "goły" Fresh. I w moim Freshu kod *107# powoduje wyświetlenie informacji "Funkcja niedostępna.". Kiedyś NR można było sprawdzić kodem ze Stanu Darmowego (*111*1*4#), ale Stan Darmowy dla Fresha się skończył i skończyła się też możliwość używania tego kodu. W regulaminie promocji NR jest podany specjalny kod *111*82*3# i to ten kod powinien wyświetlać żadaną informację.

Jeżeli kody ci nie działają to napisz zgłoszenie. Nie główkują i rozpatrują :).

Post:09 lis 2010, 16:39
autor: metpablo
qper pisze:Jeżeli kody ci nie działają to napisz zgłoszenie. Nie główkują i rozpatrują :).
Dwa zgłoszenia już zostały rozpatrzone. Pierwsze z 1 października (22273897):
Play 24 pisze:Szanowny Panie,

pragnę podziękować za zgłoszenie, które otrzymałam 1 października za pośrednictwem strony internetowej dotyczące błędnego funkcjonowania kodu USSD.

Rozumiem Pańską sytuację. Na chwilę obecną trwają prace techniczne związane z krótkimi kodami. Poprawną informację po wpisaniu kod będzie wyświetlać po zakończeniu prac.

Zachęcam do sprawdzania ważności połączeń alternatywną drogą – w zakładce „Finanse” w serwisie Play 24. Na Pańskim koncie Nieograniczone Połączenia zakończą się w dniu 27 października 2010.
Drugie z 6 października (22444754):
Play24 pisze:Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące usługi Nieograniczone połączenia w Play, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 6 października 2010 roku.

W odpowiedzi na Pańskie spostrzeżenie zawarte w treści zgłoszenia pragnę podziękować za wniesioną sugestię, która usprawni funkcjonalność sieci Play. Dołożymy wszelkich starań, żeby sprostać Pańskim oczekiwaniom.
Aż się we mnie zagotowało jak przeczytałem o mojej "sugestii". Po zakupieniu kolejnego pakietu zrobiłem nowe zgłoszenie (8 listopada, 23598239), zobaczymy co teraz wymyślą.

Post:09 lis 2010, 16:42
autor: qper
metpablo pisze:
qper pisze:Jeżeli kody ci nie działają to napisz zgłoszenie. Nie główkują i rozpatrują :).
Dwa zgłoszenia już zostały rozpatrzone. Pierwsze z 1 października (22273897):
Play 24 pisze:Szanowny Panie,

pragnę podziękować za zgłoszenie, które otrzymałam 1 października za pośrednictwem strony internetowej dotyczące błędnego funkcjonowania kodu USSD.

Rozumiem Pańską sytuację. Na chwilę obecną trwają prace techniczne związane z krótkimi kodami. Poprawną informację po wpisaniu kod będzie wyświetlać po zakończeniu prac.

Zachęcam do sprawdzania ważności połączeń alternatywną drogą – w zakładce „Finanse” w serwisie Play 24. Na Pańskim koncie Nieograniczone Połączenia zakończą się w dniu 27 października 2010.
Drugie z 6 października (22444754):
Play24 pisze:Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące usługi Nieograniczone połączenia w Play, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 6 października 2010 roku.

W odpowiedzi na Pańskie spostrzeżenie zawarte w treści zgłoszenia pragnę podziękować za wniesioną sugestię, która usprawni funkcjonalność sieci Play. Dołożymy wszelkich starań, żeby sprostać Pańskim oczekiwaniom.
Aż się we mnie zagotowało jak przeczytałem o mojej "sugestii". Po zakupieniu kolejnego pakietu zrobiłem nowe zgłoszenie (8 listopada, 23598239), zobaczymy co teraz wymyślą.
Ten pierwszy szablon znam, dostałem taki sam ;)

Post:09 lis 2010, 19:36
autor: metpablo
qper pisze:Ten pierwszy szablon znam, dostałem taki sam ;)
No popatrz, a Play4you2 twierdzi, że nie ma szablonów odpowiedzi :wink:

[ Dodano: 2010-11-13, 22:29 ]
metpablo pisze:
metpablo pisze:Robiłem już w tej sprawie zgłoszenia na Play 24 - nr 22273897 i nr 22444754
Wykupiłem nowy pakiet. Kod ciągle nie wyświetla poprawnej informacji, więc zrobiłem nowe zgłoszenie - 23598239.
OK Play przechodzi same siebie:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące stanu darmowego, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 8 listopada 2010 roku.

Uprzejmie informuję, że Pana Usługa ważna jest do 27 listopada 2010. Proszę pamiętam, że po każdej aktywacji Stan Darmowy ważny jest przez 30 dni.
1. Jaki u licha stan darmowy?
2. Ja mam pamiętać kiedy aktywuję usługę? To po co u licha w regulaminie promocji kod na sprawdzenie ważności pakietu?

Oczywiście nie omieszkam napisać odpowiedzi na komentarz zamknięcia mojego zgłoszenia :twisted: A kolejne zgłoszenie po wykupieniu kolejnego pakietu :mrgreen:

Poszło zgłoszenie - odpowiedź na komentarz do ostatniego:
1. Konsultant nie odpowiedział na pytanie w jaki sposób mogę sprawdzić do kiedy mam ważny pakiet "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh (regulamin promocji obowiązującej od 18 czerwca 2010 r. znajduje się tu: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... _Fresh.pdf)

2. Proszę pamiętać, że promocja "Stan Darmowy", o której pisał konsultant nie obowiązuje już w ofercie Play Fresh. (Archiwalny regulamin znajduje się tu: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 2010_r.pdf)

3. Proszę pamiętać, że regulamin promocji "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh w żadnym punkcie nie stanowi, że użytkownik ma pamiętać kiedy aktywował promocję i doliczać do tego terminu 30 dni.

4. Proszę pamiętać, że zgodnie z z pkt. 8 regulaminu promocji "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh okres, przez który można wykonywać połączenia opisane w pkt. 2 można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*82*3#.

5. Proszę wskazać kiedy wynikający z regulaminu promocji "Nieograniczone rozmowy w Play" dla Oferty Play Fresh kod na sprawdzenie okresu, w jakim można wykonywać połączenia w ramach zryczałtowanej opłaty (*111*82*3#) będzie rzeczywiście wskazywał ten okres.

Proszę udzielić konkretnej odpowiedzi na zadane w pkt. 5 pytanie. Jeżeli nadesłana odpowiedź nie będzie satysfakcjonująca zwrócę się z prośbą o analizę sprawy do UKE.