Strona 1 z 1

Jakis nr stacjonarny ktory umozliwia polaczenie z dowolnymnr

Post:31 paź 2010, 10:20
autor: kovolski
Witam,
Mam zamiar podpisac umowe z Orange (z uwagi na dostepnosc Omni Pro) w abonamencie za 59 pln oferuja oni jednak mozliwosc wydzwonienia 6tys minut z cioma wybranymi nr stacjonarnymi w Orange lub sieci stacjonarnej.

Czy istnieje jakis nr stacjonarny który umozliwa połączenie z dowolnym nr stacjonarnym, tak aby gdy bede chciał zadzwonic pod nr stacjonarny który jest poza tymi 5cioma numerami mógł zadzwonic na ten nr który mnie przekieruje a korzyscia bedzie to ze minuty beda mi schodziły z tych 6 tys jesli ten ,,jakis nr systemu przekierowan" bedzie na liscie 5ciu numerów.

Myślałem o 118913 a tego nr nie da sie chyba dodac jako nr specjalny po podaniu nr konsultant 13 pyta czy połączyc? chodzi mi o cos podobnego, aby ominac waskie gardło w ofercie Orange.
Pozdrawiam

Post:31 paź 2010, 11:06
autor: Vieslav
Całkiem dobrze kombinujesz. A te wszystkie tele-zdrapki nie mają podanego stacjonarnego oprócz 0-700? Tylko pamiętaj, że i tak za takie połączenie będziesz musiał zapłacić dodatkowo u operatora pośredniczącego.

Post:31 paź 2010, 12:35
autor: TomekO
Zainteresuje się np. usługą Skype to go. Będziesz się mógł wdzwonić się do skype i korzystać np. z abonamentu skype. Dużo operatorów VoIP ma stacjonarne numery dostępowe. Freeconet ma możliwość ustawienia numeru stacjonarnego do wdzwaniania się.

Post:31 paź 2010, 18:31
autor: senshiro
Nie możesz wybrać nr-u który jest bramką jako nr-u w tej promocji - przeczytaj dokładnie regulamin.

Post:01 lis 2010, 10:03
autor: TomekO
senshiro pisze:Nie możesz wybrać nr-u który jest bramką jako nr-u w tej promocji - przeczytaj dokładnie regulamin.
Jak się dobrze wczyta to okaże się że nie może z BOK się połączyć bo tam też jest przekierowanie ! Bzdurny zapis którego nie respektuje nawet Orange.

Post:01 lis 2010, 10:26
autor: marcinb
Ja korzystałem z takiego rozwiązania dosyć długi czas w Orange. W sumie chyba od czasów rebrandingu miałem jako jeden z darmowych numerów wybrany nr dostępowy Taniegofonu. Był to zwykły warszawki numer (kier. 22). W pewnym momencie zauważyłem, że zmieniono regulamin właśnie z dodaniem warunku że to nie może być nr VOiPa itp.. tyle że u mnie to nadal funkcjonowało. Nikt się nie przyczepił, nikt nie zauważył.
Zawsze możesz spróbować podać konsultantowi jeden z takich numerów np. z PLFON-a.
Chociaż ja się zastanawiałem co by się stało gdyby ktoś po iluś tam miesiącach zauważył że korzystałem pośrednio z VOiPa... Kara? Nic takiego nie było w regulaminie. Może tylko by kazano zmienić numer? :)
TomekO pisze:Jak się dobrze wczyta to okaże się że nie może z BOK się połączyć bo tam też jest przekierowanie ! Bzdurny zapis którego nie respektuje nawet Orange.
Mógłbyś podać więcej szczegółów?

Post:01 lis 2010, 10:33
autor: TomekO
marcinb pisze: TomekO napisał/a:
Jak się dobrze wczyta to okaże się że nie może z BOK się połączyć bo tam też jest przekierowanie ! Bzdurny zapis którego nie respektuje nawet Orange.


Mógłbyś podać więcej szczegółów?
Pewnie jest podobny zapis do tego:
Korzystanie z Usługi jest możliwe pod warunkiem, że pod numerem wybranym w Usłudze połączenie będzie bezpośrednio
odbierał odbiorca komunikatu (osoba, z którą Abonent korzystający z usługi prowadzi rozmowę za pomocą połączenia
głosowego). Abonent zobowiązuje się, że w ramach tej usługi nie będzie łączył się z wybranym numerem w celu przekierowania połączenia poprzez ten numer dalej, czy to za pomocą innego połączenia głosowego, czy też metodą przesłania głosu w formie transmisji danych (Voice Over Internet Protocol). W przypadku wykonywania połączeń teleinformatycznych niezgodnie z postanowieniami, ruchu sztucznie generowanego lub wykonywania połączeń skierowanych następnie na numer służący do korzystania z usługi innych dostawców, PTK Centertel Sp z o.o. zastrzega sobie prawo bez powiadomienia Abonenta do naliczenia opłat za takie połączenie zgodnie z obowiązującym Abonenta Cennikiem usług podstawowych w ofercie Nowy Twój Plan, Cennikiem usług podstawowym w ofercie Plan na Rozmowy lub do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym.

Post:01 lis 2010, 10:52
autor: Sig
Freeconet ma usługę numeru wdzwanianego http://www.freeconet.pl/pl/dla-firmy/us ... -w-komorce (Wdzwoń się). Jest to nasz własny, a więc unikalny numer przez który się wdzwaniamy i dalej dzwonimy po stawkach VoIP.

Rozumiem jakaś ogólną czarną listę u operatora, który blokuje jakąś pulę numerów służących do wdzwaniania się do VoIP, ale które są takie same dla wszystkich klientów danego operatora VoIP. To wykonalne i nawet proste.

Jeżeli jednak Twój numer służący do wdzwaniania jest 'unikalny', to nie widzę w jaki sposób operator mógłby mieć tutaj pretensje. Przecież ty, kiedy wybierasz sobie jakieś numery stacjonarne, z którymi masz tanie połączenia, nie masz możliwości sprawdzić, czy jest to typowy numer TP 'po kablu', czy jakiś VoIP. Ciebie, jako klienta to nawet nie powinno obchodzić.

Jest oczywiście inne rozwiazanie :-) - GaduAIR i numer wdzwaniany VoIP w standardzie, no, ale to raczej nie pomoże pytającemu.

Podsumowując, ja radzę Freeconet, włąsny numer z usługą wdzwaniania to chyba 3zł/mies.
Sądzę jednak, ze pytający wolałby wydać te 6k minut na dowolny numer stacjonarny - tak się raczej nie da, wdzwonić do VoIP za darmo te minuty pozwolą, ale dalej dzwoniąc - to już po stawkach VoIP.

Post:01 lis 2010, 11:08
autor: TomekO
@Sig Skype z tego co pamiętam też daje unikalny numer do wdzwaniania. Przy 6000 minut to abonament Skype "Polska - bez ograniczeń" (10000 minut) za 19,99 zł. miesięcznie wydaje się atrakcyjny. Resztę można z komputera wydzwonić ;)