Strona 1 z 1
[Play Fresh]Przeniesiony numer.Problem
Post:28 paź 2010, 14:39
autor: aizo
Znajomy przenosił numer z Ery do Play Fresh(tak tak)
Wniosek żłozył w sobotę.W wtorek o północy Era wyłączyła numer
Rano znajomy włożył kartę od Play-a.I co dziwne nie działają połączenia przychodzące.
Z różnych sieci.Czy to rozmowa głosowa czy sms-y.
Jak się dzwoni z Play jest komunikat,,Przepraszamy nie możemy wykonać tego połączenia,,
Z innych sieci są trzy krótkie sygnały i koniec.
Nie włącza się poczta czy coś innego.
Co ciekawe on może dzwonić,pisać.Doładował konto dostał bonus,zmienił profil.
Miał ktoś taki problem?Jak długo może trwać naprawa.Sprawa już zgłoszona do Bok-u. Nadal nie da się do niego dodzwonić.
Numer wcześniej byl już w Play-u.
Post:28 paź 2010, 16:59
autor: kerim36
nr zgloszenia podeslij do P4Y - do kilku dni sprawa zostanie zalatwiona pozytywnie
Problem z przeniesionym numerem
Post:28 paź 2010, 23:29
autor: Pawelsuchedniow
Witam.Miałem ten sam problem z PF. Najpierw numer był w PF,później w Orange i heyah a potem wrócił do PF. Tez nie dało się dodzwonić na ten numer,ale ja mogłem korzystać. Bez zgłaszania do BOK po 3 dniach wróciło do normy.
Post:29 paź 2010, 10:37
autor: aizo
Nadal nie można sie dodzwonić.Idzie długi weekend wątpię,że przez ten okres się to zmieni.
Post:29 paź 2010, 12:02
autor: Maniek99
Tez mam podobna sytuacje, tyle że nie związaną z przeniesieniem:
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=437150#437150
Na razie stanęło na tym, że włączono mi pocztę głosową (miałem ją wyłączoną).
Nie mogę się na nią zalogować poprzez numer poczty głosowej, bo "podany numer nie istnieje".
Natomiast mogę się na nią zalogować dzwoniąc na swój numer, ze swojego telefonu.
Tyle tylko że nie jest to już połączenie bezpłatne i zżera mi uzbierane minuty

Post:29 paź 2010, 15:18
autor: aizo
Tak tylko są zgłoszenia i zgłoszenia.
Takie powinno być priorytetowe.
Post:29 paź 2010, 15:40
autor: Maniek99
@Pawelsuchedniow
No tak, tylko że jest jakiś powód takiej ilości zgłoszeń (sądząc po numerach prawie 1000/h).
Według mnie problem tkwi w nie dopracowanych procedurach testowych.
Aktualnie wszystkie modyfikacje w play wyglądają tak, jakby okresu testowego w ogóle nie było. Pewnie jakiś programista aplikuje nową funkcję, po testuje ją kilka dni u siebie i od razu puszcza do ludzi. Takie zagrania nie powinny być dopuszczalne.
Powinna być wybrana grupa kilkudziesięciu beta testerów, którzy mogliby katować system na wszystkie możliwe sposoby (łącznie z przenoszeniem numeru).
Nie wyszłoby to specjalnie drogo, po prostu Play fundowałby im darmowe doładowania.
Ich jedynym obowiązkiem byłoby napisać np. raz na tydzień/po wprowadzeniu nowej funkcji jakiś krótki raport. Mogłoby to się odbywać przez jakąś specjalną wersję PLAY24 w której nowe funkcje pojawiały by się z kilkutygodniowym wyprzedzeniem.
Ich raporty byłyby rozpatrywane i konsultowane z nimi w pierwszej kolejności.
A tak jest jak jest.
Status notka jak nie działał tak nie działa.
Błędy na stronie/martwe linki mimo zgłoszeń, jak były tak są itd itp.
Post:29 paź 2010, 15:53
autor: aizo
Według mnie problem tkwi w nie dopracowanych procedurach testowych.
To też.Duży problem też stanowią sami konsultanci.
Sprawa już była zgłaszana do boku czterokrotnie, za każdy razem inaczej przebiegała rozmowa.Jeden bardziej olewał drugi mniej,trzeci czegoś nie widział.
Ja mam inny mniejszy problem.I też już po dwóch rozmowach z bokiem mam dość.
Raz nawet babka miała wysłać zgłoszenie moje.Czekam i czekam przy telefonie.
Pyta się czy coś jeszcze ?Ja proszę o numer zgłoszenia...I zaczęła cos tam kręcic okazał się,że nie napisała tego zgłoszenia...Potem już to zrobiła.
Jakby konsultacji wiedzieli i pracowali lepiej problemów było by mniej i szybciej by były rozwiązane.No ale o tym fakcie każdy ,,Pleyjowicz,, wie
Post:29 paź 2010, 18:44
autor: Pawelsuchedniow
W tym tkwi problem. Po co dzwonić do BOK,tracić czas i kasę,jak można napisać maila do nich. Ja nie raz pisałem i odrazu miałem wiadomość zwrotną z numerem zgłoszenia. Pisz maila na
[email protected],jako temat wpisz ZGŁOSZENIE TECHNICZNE podaj nr tel i dalej opis problemu. Max 72h i masz odpowiedź
Post:29 paź 2010, 19:36
autor: kwistas
Mailem to sobie możesz napisać... wierszyk, który i tak oleją, niech Ci to naprawią, postrasz ich UKE jeśli nie poskutkuje.
Jakoś Plus może w środku świąt rozwiązać problem z błędnym naliczaniem, wszystko załatwione w ciągu paru minut przez BOK, a Play już od dawna baluje...
W BOK Play jak zwykle nic nie wiedzą, ewentualnie wiedzą jak karą umowną postraszyć

Post:29 paź 2010, 20:25
autor: zoltan666
Pawelsuchedniow pisze:W tym tkwi problem. Po co dzwonić do BOK,tracić czas i kasę,jak można napisać maila do nich. Ja nie raz pisałem i odrazu miałem wiadomość zwrotną z numerem zgłoszenia. Pisz maila na
[email protected],jako temat wpisz ZGŁOSZENIE TECHNICZNE podaj nr tel i dalej opis problemu. Max 72h i masz odpowiedź
Wysyłając zgłoszenie mailem napewno kasy sie nie straci na telefon do BOK, ale czasu napewno się straci znacznie więcej na załatwienie całej sprawy. Oczekiwanie na odpowiedź to minimum 4 dni, a czasem nawet i 6. A jeśli konsultanci nie potrafia załatwic sprawy po 2 telefonach, tak jak w przypadku
aizo to dochodza kolejne meile wyjasniające i za każdym razem oczekiwanie na odpowiedź te 4 dni. Ja przenosząc numer do Play dzwoniłem do nich w sumie 3 razy i w przypadku pierwszych dwóch polączeń wprowadzono mnie w błąd. Numer został przeniesiony po 6 dniach i to tylko dzieki mojej wnikliwości w sprawę. Przełóz teraz te 3 telefony na maile i juz sie wszystko wydluza do 12dni - conajmniej.
Post:29 paź 2010, 20:31
autor: aizo
zoltan666, miałeś jakąś rekompensatę za to? Jakieś minuty czy coś?
Post:29 paź 2010, 20:40
autor: zoltan666
Zwróciłem się do Play z prośba o zwrot poniesionych kosztów, tym razem juz mailowo. Prośbę wysłałem 21, a odpowiedź otrzymałem 26.10. Poprosiłem o zwrot kasy (5zł.) na konto główne w Play. Zaproponowano mi w ramach rekompensaty 20 minut do wszystkich sieci krajowych. Dnia 27.10 wysłałem im maila, że zgadzam sie na taka rekompensatę. Czekam na odpowiedź (minuty).
Post:29 paź 2010, 21:34
autor: Pawelsuchedniow
Rekompensaty pieniężne od P4? To już przeszłość. Teraz dają za każdy dzień utrudnień 20minut do wszystkich lub 200smsów do wszystkich,ale trza się wystarać
Post:29 paź 2010, 21:52
autor: Maniek99
No to teoretycznie ja już 140minut uzbierałem

Post:30 paź 2010, 12:49
autor: aizo
hehe fajny zonk
Drugi kumpel też przenosił numer.
Miał Samych-Swoich.
Wczoraj ok 15-16 zarejestrował numer, i ok 17 był w Play załatwiać formalności.
Dziś już ma przeniesiony numer.Wszystko mu działa bez problemu.
Post:03 lis 2010, 19:49
autor: przemek_sc
Zacytuje to co dostałem na play24:
"Sprawa zamknięta po nieudanym kontakcie telefonicznym."

Ale usterka usunięta.
[ Dodano: 2010-11-12, 12:19 ]
Dzwoniłem do play o rekompensatę za brak połączeń przychodzących przez 7 dni, konsultantka po krótkiej naradzie zaproponowała mi 10 minut do wszystkich sieci (słownie dziesięć minut), powiedziałem, że się nie zgadzam na to i czekam na odpowiedź.