Strona 1 z 3

[Play]playmobile.pl nadchodzi zmiana ;-)

Post:11 paź 2010, 21:49
autor: aizo
Kochani to już ostatnie chwile aktualnego wydania naszego www portalu. Wchodzicie tam często, wchodzi tam już ponad 2 miliony unikalnych użytkowników miesięcznie (prawie tyle co na nasz blog ;P). Jak wiecie od kilku miesięcy prowadzimy intensywne prace nad nowym portalem. Ludzie nie śpią, nie widują rodzin, żywią się pizzą i pracują. Tymczasem mamy jeszcze stary portal. Napiszcie czego w nim nie lubicie, co nie jest fajne, co koniecznie trzeba zmienić. Robiliśmy dużo badań, sprawdzaliśmy, pytaliśmy. Ale ja chciałbym poznać jeszcze Waszą opinię. Już w tym tygodniu zweryfikujemy Wasze uwagi z wersją beta. Tak wiem, że nie ma części telefonów – ale tym razem nie szukamy tego typu odpowiedzi. Tradycyjnie, promując merytoryczny poziom komentarzy nagrodzimy ciekawe, konkretne głosy doładowaniami.
http://blogplay.pl/2010/10/playmobile-p ... zi-zmiana/

Może wreszcie skończą sie problemy z działaniem.

Na razie BETA zobaczmy kiedy stanie to na nogi:)
Co o tym sądzicie?

Post:11 paź 2010, 21:57
autor: Pijo
Może wreszcie skończą sie problemy z działaniem.
Mnie strona działa okey, ale Play24 to inna para kaloszy. Gruszka nic nie wspomina, że P24 ulegnie zmianie. :-)

Post:11 paź 2010, 23:25
autor: Matyk
Może w końcu będzie regularna aktualizacja telefonów :D
No i łatwość w szukaniu, bo żeby coś tam znaleźć to trzeba nerwów :)

Post:12 paź 2010, 00:28
autor: ppp1ppp
PLAY24 i tak działa lepiej niż Orange-online.

Post:12 paź 2010, 08:14
autor: Fafral
ppp1ppp pisze:PLAY24 i tak działa lepiej niż Orange-online.
Bluźnisz kolego, bluźnisz :) na orange-online nigdy nie narzekałem. Zawsze działało jak byłem w orange. Play24 działa strasznie,

Re: [Play]playmobile.pl nadchodzi zmiana ;-)

Post:12 paź 2010, 19:27
autor: SACZI
aizo pisze:
Kochani to już ostatnie chwile aktualnego wydania naszego www portalu. Wchodzicie tam często, wchodzi tam już ponad 2 miliony unikalnych użytkowników miesięcznie (prawie tyle co na nasz blog ;P). Jak wiecie od kilku miesięcy prowadzimy intensywne prace nad nowym portalem. Ludzie nie śpią, nie widują rodzin, żywią się pizzą i pracują. Tymczasem mamy jeszcze stary portal. Napiszcie czego w nim nie lubicie, co nie jest fajne, co koniecznie trzeba zmienić. Robiliśmy dużo badań, sprawdzaliśmy, pytaliśmy. Ale ja chciałbym poznać jeszcze Waszą opinię. Już w tym tygodniu zweryfikujemy Wasze uwagi z wersją beta. Tak wiem, że nie ma części telefonów – ale tym razem nie szukamy tego typu odpowiedzi. Tradycyjnie, promując merytoryczny poziom komentarzy nagrodzimy ciekawe, konkretne głosy doładowaniami.
http://blogplay.pl/2010/10/playmobile-p ... zi-zmiana/

Może wreszcie skończą sie problemy z działaniem.

Na razie BETA zobaczmy kiedy stanie to na nogi:)
Co o tym sądzicie?
Mam w 4 literach portal, gdy nie mogę normalnie korzystać z najzwyklejszych rozmów!
Po roku nieużywania Fresha, ciagle są problemy z siecią - "brak dostepu do sieci".
Jak przejmujecie najwięcej abonentów od Ery to przy takichjakościach usług niebawem będziecie najwięcej oddawać ... :|

Post:12 paź 2010, 19:38
autor: PLAY
Wszystko bajka, tylko za dużo tego flashu napychają, nie każdy ma szybkie łącze, by sobie o tak wszystko włączył.
Promocje, pakiety, usługi powinny być w jednym miejscu, przy tym od razu kody do Aktywacji/Dezaktywacji i daty ważności.

Post:12 paź 2010, 19:55
autor: user_delete19
Fafral pisze:Bluźnisz kolego, bluźnisz na orange-online nigdy nie narzekałem. Zawsze działało jak byłem w orange. Play24 działa strasznie,
OK, orange online działa praktycznie zawsze, ale w trakcie mojej kilkuletniej przygody z pomarańczą sytuacja kiedy orangeonline się zadował ale wyświetlał "informacje o stanie konta są niedostępne" była praktycznie na porządku dziennym (-;

Post:12 paź 2010, 20:33
autor: ukefake
aizo pisze:Co o tym sądzicie?
Pewnie tylko dołożą więcej flasha, dadzą link do bloga rzecznika, ale ... chcę się mylić ;)
Pijo pisze:Play24 to inna para kaloszy
również wg mnie zapowiedź dotyczy tylko strony operatora bez play24, które nadal będzie działało zgodnie z fazami księżyca i opadami pod ułan bator.

Post:13 paź 2010, 22:00
autor: ppp1ppp
lwiczek pisze:
Fafral pisze:Bluźnisz kolego, bluźnisz na orange-online nigdy nie narzekałem. Zawsze działało jak byłem w orange. Play24 działa strasznie,
OK, orange online działa praktycznie zawsze, ale w trakcie mojej kilkuletniej przygody z pomarańczą sytuacja kiedy orangeonline się zadował ale wyświetlał "informacje o stanie konta są niedostępne" była praktycznie na porządku dziennym (-;
W Orange nadal to standard, a ostatnio jak klikam w listę numerów to dowiaduję się, że na moim koncie abonenckim nie ma żadnego numeru

Post:14 paź 2010, 10:14
autor: Matyk
SACZI pisze:"brak dostepu do sieci"

Chyba masz kolego sony ericssona !
Jesli tak to nie jest problem z siecią tylko z telefonem!
Jeżeli nie chcesz żeby wyskakiwał Ci komunikat "brak dostępu do sieci" ustaw wyszukiwanie sieci na ręcznie i wybierz sieć plus, no chyba że masz lepszy zasięg to play

Post:14 paź 2010, 10:47
autor: Andrzej24
Matyk pisze:
SACZI pisze:"brak dostepu do sieci"

Chyba masz kolego sony ericssona !
Jesli tak to nie jest problem z siecią tylko z telefonem!
Jeżeli nie chcesz żeby wyskakiwał Ci komunikat "brak dostępu do sieci" ustaw wyszukiwanie sieci na ręcznie i wybierz sieć plus, no chyba że masz lepszy zasięg to play
To nie wina tel. Mam soniego i nie mam z tym problemu a mialem. zgłosiłem ten problem lecz do pana Gruszki bo Ci w bok nie widzieli problemu. 2-3 tyg czekania i teraz mam cacy. wszystko dziala jak należy.

Post:14 paź 2010, 18:58
autor: Matyk
Andrzej24 pisze:zgłosiłem ten problem lecz do pana Gruszki
w takim razie będe musiał zrobić to samo... bo na moim soniaku c902 wyskakuje to samo, w yari to samo, ogólnie taki problem pojawia się w SE

Co mu napisałeś, co odpisał ??

Post:14 paź 2010, 19:57
autor: banderas
zmiana jedna nadeszła jak logujecie się do play24 macie napisane kiedy wam się kończy umowa i dany pakiet jaki wykupiliście.

Post:15 paź 2010, 13:57
autor: Andrzej24
Matyk pisze:
Andrzej24 pisze:zgłosiłem ten problem lecz do pana Gruszki
w takim razie będe musiał zrobić to samo... bo na moim soniaku c902 wyskakuje to samo, w yari to samo, ogólnie taki problem pojawia się w SE

Co mu napisałeś, co odpisał ??
Napisałem do Pana Gruszki, że po okł 6 godz. nie mogę się zalogować do Plusa. Tak jakby system usypiał. Dopiero za drugim razem jak wymuszam ręcznie wskoczy na Plusa i wówczas działa bez problemu. Po ok. 6 godz jak telefon się nie przełącza znowu to samo. Tak miałem z wszystkimi czterema numerami jakie zakupiłem.
Proponuję Ci abyś ręcznie spróbował przelogować się do Plusa. Jeśli za pierwszym razem cię nie puści próbuj jeszcze raz. Za drugim powinno zadziałać. Potem z powrotem przeloguj się na Play i znowu na Plusa. Teraz powinno do plusa zalogować się za pierwszym razem.
Ja to wszystko opisałem, wysłałem do Pana Gruszki i po 2-3 tyg wszystko zaczęło działać prawidłowo i tak jest do dzisiaj.
Na mój list Pan Gruszka mi nie odpisał ale sprawę załatwił.

Post:15 paź 2010, 14:28
autor: marcinb
Tak przy okazji.
Do wiadomości Pana Rzecznika: co to jest portal

Post:15 paź 2010, 18:18
autor: Matyk
Andrzej24, W sumie to z logowaniem do plusa nie mam problemów, jak za pierwszym razem się nie uda (co jest rzadkością ale się zdarza) to zawsze za drugim idzie... Jeżeli ustawie ręcznie na plusa z komunikatem "brak dostępu do sieci" nie ma problemu bo sie nie pokazuje, pokazuje się natomiast jak jest automatyczne wyszukiwanie sieci, napisałem mail co Pana Zbigniewa Błażejczyka, odpisał "Witam, Postaramy się Panu pomóc."
jakaś nadzieja jest, zobaczymy co będzie dalej :)

Post:15 paź 2010, 18:24
autor: Andrzej24
Matyk pisze:Andrzej24, W sumie to z logowaniem do plusa nie mam problemów, jak za pierwszym razem się nie uda (co jest rzadkością ale się zdarza) to zawsze za drugim idzie... Jeżeli ustawie ręcznie na plusa z komunikatem "brak dostępu do sieci" nie ma problemu bo sie nie pokazuje, pokazuje się natomiast jak jest automatyczne wyszukiwanie sieci, napisałem mail co Pana Zbigniewa Błażejczyka, odpisał "Witam, Postaramy się Panu pomóc."
jakaś nadzieja jest, zobaczymy co będzie dalej :)
A to już zupełnie inna sprawa. Mam nadzieję, że szybko to załatwią i już więcej nie będziesz miał problemu.

Post:15 paź 2010, 20:12
autor: Claudec
Tez miałem "brak dostępu do sieci" i oczywiście Pan Gruszka zdziałał cuda, bo nikt inny nie potrafił pomóc :D

Post:21 paź 2010, 21:57
autor: aizo