Strona 1 z 1

PLAY - Umowa przez telefon (BOK)

Post:06 paź 2010, 23:29
autor: jamsa
Bardzo proszę o wyjaśnienie pewnej kwestii, w której nie umieli mi pomóc nawet konsultanci Biura Obsługi Klienta sieci PLAY. Krótkie przedstawienie sytuacji stanu faktycznego:
Kończy mi się umowa z siecią PLAY, w międzyczasie miałem może z 5 telefonów z BOK-u z propozycją przedłużenia umowy - standardowe oferty ze strony więc je odrzucałem. Koniec końców postanowiłem, że w ogóle "wychodzę" z abonamentu i przechodzę na MIXTURĘ. Wysłałem pismo z rozwiązaniem umowy. Pewnego dnia dzwoni BOK i mówi, że ma dla mnie specjalną ofertę: albo abonament za 24,50 zł LONG PLAY 49 bez telefonu przez cały okres umowy (12 miesięcy) albo abonament za 29 zł LONG PLAY 49 przez cały okres umowy (24 miesiące) z telefonem. I tutaj dochodzimy do sedna sprawy: 2 razy się pytałem czy na pewno przez cały okres umowy (24 miesiące), konsultant potwierdził. Nie mogłem w to uwierzyć - super oferta, więc się zgodziłem na abonament za 29 zł plus telefon. Przy czym zaznaczyłem, że nie mogę w to uwierzyć i że jak przyjdzie kurier to dogłębnie przeczytam umowę. Przyjechał kurier przywiózł aneks do umowy ale niestety z aneksu nic takiego nie wynikało. Jedyne co jest uwzględnione to fakt, że mam promocję o nazwie: RePlay Partner Backoffice 2 (24) i że mam wartość ulgi na 2248 zł. Podpisałem umowę. Teraz mam wątpliwości czy nie zostałem nabity w butelkę. Kolega który pracował w Erze mówi, że to na bank "wystrzał". że takie specjalne oferty to są dla długoletnich klientów, którzy zostawiają grube pieniądze. Czy ktoś wie coś więcej na temat takiej promocji. Wszystkie uwagi mile widziane. Co teraz robić, skoro nawet w BOK-u powiedzieli, że nie moga mi nic powiedzieć bo oni w systemie mają jeszcze stary abonament, a dział który przesłał mi tą promocję rzekomo jest odseparowany i nie można się do niego dodzwonić. Całkowicie już zgłupiałem. HELP!!!!!!!!! [/b]

Post:06 paź 2010, 23:46
autor: banderas
polecam ci wysłac zgłoszenie w play24 i przesłanie regulaminu promocji RePlay Partner Backoffice 2 (24) lub pojdz do salonu playa i popors o wydrukowanie tej promocji powinni miec w systemie wewnetrznym ten regulamin.
druga moze troche lepsza wersja zadzwon do BOK i wystaw przez telefon zgłoszenie

Post:07 paź 2010, 09:14
autor: yundai
w umowie jest pewnie napisane ze akceptujesz regulamin promocji to albo musial zostac ci dostarczony razem z aneksem albo takie cos nie istnieje bo na stronie
http://www.playmobile.pl/pl/pomoc/dokum ... ocji-Play/
nie ma takiego regulaminu

chyba ze dostales oferte pracownicza

moja rada idz do salonu i zglos ze chcesz regulamin jak nie dadza to zglos w formie Reklamacji musza odpisac w ciagu 30 dni bo w play24 moze i m zajac to nawet 3 miesiace

MOZESZ ODSTAPIC OD UMOWY ZAWARTEJ PO ZA LOKALEM W CZASIE 10 DNI OD JEJ PODPISANIA sam przerabialem taka sytuacje ale niestety mi zajelo to 2 miesiace ale sie udalo

Post:07 paź 2010, 09:20
autor: metpablo
Żądaj regulaminu promocji a jeśli nie dostaniesz, to szybko odstępuj od umowy.

Post:07 paź 2010, 09:34
autor: bleckwarrior
metpablo pisze:Żądaj regulaminu promocji a jeśli nie dostaniesz, to szybko odstępuj od umowy.
w tej taryfie jest ta zniżka -że ponosisz przez cały okres umowu opłatę abonamentu o jeden mniejszy, ale to że powinieneś rządać regulaminy, to jest bez dwóch zdań...

Post:07 paź 2010, 10:19
autor: jamsa
Dzięki wszystkim za odpowiedź. Dzisiaj podskoczę do salonu wyjaśnić co nieco. Swoją drogą regulaminu nie otrzymałem, jedynie jakieś załączniki o ofertach promocyjnych "RePlay wyjątkowy stan darmowy", które w ogóle nie pokrywają się z tym co mi zaproponował konsultant. Jak tylko będę coś już wiedział dam znać jak skończyła się sprawa...

[ Dodano: 2010-10-07, 13:11 ]
[ Dodano: 2010-10-07, 13:09 ]
w tej taryfie jest ta zniżka -że ponosisz przez cały okres umowu opłatę abonamentu o jeden mniejszy, ale to że powinieneś rządać regulaminy, to jest bez dwóch zdań...[/quote]

W salonie nic mi nie pomogli. Mimo szczerych chęci, kobiecina szukała szukała i nie znalazła takiej oferty ani regulaminu.
BleckWarrior, mówisz, że jest taka oferta: jeden abonament w dół - to by się wtedy zgadzało bo tak mi powiedział konsultant. Czy coś więcej na ten temat wiesz skoro nawet w salonie nic nie wiedzieli? Kwestia pozostaje dalej nierozwiązana. Na ewentualne zerwanie umowy pozostaje mi jeszcze 7 dni mam nadzieje, że wszystko do tego czasu się wyjaśni...

Post:07 paź 2010, 14:21
autor: bleckwarrior
jamsa pisze:

BleckWariorr, mówisz, że jest taka oferta: jeden abonament w dół - to by się wtedy zgadzało bo tak mi powiedział konsultant. Czy coś więcej na ten temat wiesz skoro nawet w salonie nic ie wiedzieli? Kwestia pozostaje dalej nierozwiązana...
tyle Ci moge powiedzieć,ze konsultant byłby wstanie to znależć w punkcie sprzedażu, postaram się odnależć regulamin.

ps.Odnalazłem regulamin- tyle,że nie na stronie- w punkcie mogą Ci go wydrukować, ja nie mam możliwości przeklejenia, bo jest w pdf:/ -masz na 100% taką taryfę jak ci obiecano- jeszcze postaram się wyszperać na stronie.

ps2. no niestety na stronie nie jest on dostepny. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to - jeśli bedziesz w punkcie a konsultant nie bedzie mógł odnależć tego reulaminu , poproś go o kontakt z BOK, aby zapytał gdzie go znajdzie i na tej podstawie Ci go wydrukuje...nic innego w tej sytuacji nie jestem wstanie Tobie zaproponować.

Post:07 paź 2010, 14:58
autor: yundai
z tego wynika ze dostales long play pracowniczy ale w nim nie ma stanu darmowego z tego co sie orientuje

Post:07 paź 2010, 15:15
autor: jamsa
Kolega o pseudonimie "szputnik" na innym wątku znalazł coś takiego:
http://pctr.pl/obrazek/backoffice.jpg.html
Wygląda na to, że jednak nie zostałem nabity w butelkę. Dzięki wszystkim jeszcze raz.

Post:08 paź 2010, 17:54
autor: banderas
powiem wam ja takich ofert nie lubie, ja lubię wiedzieć kto prezentuje mi oferte...