Strona 1 z 3
P4 Sp z o. o. - Naprawcie w końcu Play24!
Post:24 wrz 2010, 10:07
autor: InezZ
Witam,
Tak jak wczoraj, tak i dziś nie mogę się w ogóle zalogować na swoje konto w Play24:
W ciągu ostatnich dwóch godzin:
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 1474212
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 1474694
+ 3 x komunikat ze stroni sieci: Error i nic sie nie dzieje (tzn strona sie nie ładuje)
Play planuje wkrótce dobić do 5 mln abonentów..., jak tak to bedzie dalej wyglądać to chyb na minusie...
Pozdrawiam, InezZ
[ Dodano: 2010-09-24, 10:10 ]
i tak dalej...
Przepraszamy
W działaniu serwisu wystąpił błąd
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 1475449
[ Dodano: 2010-09-24, 10:12 ]
i znów...
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 1475641
[ Dodano: 2010-09-24, 10:12 ]
spróbuje za godzinę, bo teraz to już chyba nie ma sensu...
Pozdrawiam

Post:24 wrz 2010, 10:19
autor: aizo
Ja nie mam żadnych problemów.Był owszem przez ostatni weekend ale teraz jest wszystko ok .
Może spróbuj na operze czy ff?
Post:24 wrz 2010, 10:22
autor: playonline
InezZ pisze:Tak jak wczoraj, tak i dziś nie mogę się w ogóle zalogować na swoje konto w Play24
Czy ty masz play dla firm? Jesli tak to zloz wniosek o administrowanie kontem play24.. Jesli indywidualna oferta to dziwne, u mnie wszystko dziala idealnie i to zawsze (2x od wielu miesiecy mialem chwilowy brak dostepu do play24).
Post:24 wrz 2010, 10:31
autor: InezZ
Widocznie te problemy dotykają różnych abonentów w różnym czasie, ja się mam te problemy od miesiąca - raz normalnie raz trochę raz w ogóle nie działa. Mam na koncie 2 numery i moze to dlatego, ale skoro jest opcja, zeby mieć na jednym konice więcej niż jeden numer i skoro nie jest to 100 numerów tylko dwa, t chyba powinno działać poprawnie.
I jestem zdecydowanie klientem indywidualnym nie firmowym.
Wczoraj około 16.00 wszystko było ok, dopóki nie wyłączyłam "muzyki na czekanie" którą mi "podarowano" razem z nowym abo. bez mojej woli w tym temacie. Niby napisało, że będzie wyłączone w ciągu 24 h, ale komunikat został na ekranie i wszystko siadło. I od tej pory te problemy. Problemy sie pojawiają zawsze gdy wydaje jakieś konkretne polecenia, jak sobie wchodziłam tylko "pooglądać" co tam u mnie na koncie słychać, to było ok, moze dlatego nie wszyscy mają te problemy. Moze one dotyczą tylko "klikniętych zleceń" w Play24.
Spróbuję po południu. Może się coś naprawi. jak nie to napiszę do BOK, ze konto mi działa nieprawidłowo :/
Pozdrawiam

Post:24 wrz 2010, 10:34
autor: aizo
InezZ pisze:Mam na koncie 2 numery i moze to dlatego
Też mam dwa numery. Tylko nie abo a Fresh.
Post:24 wrz 2010, 10:49
autor: maniek
u mnie wszystko działa jak powinno...
Post:24 wrz 2010, 11:12
autor: playonline
InezZ pisze:Problemy sie pojawiają zawsze gdy wydaje jakieś konkretne polecenia, jak sobie wchodziłam tylko "pooglądać" co tam u mnie na koncie słychać, to było ok, moze dlatego nie wszyscy mają te problemy.
Ja mam 3 numery na koncie i sa to abonamenty. W dodatku 2 nr na mnie zarejestrowane i 1 na kogos innego (kazdy na osobnym koncie abonenckim) i wszystkie indywidualne oferty. Wszystko dziala prawidlowo nie tylko gdy "ogladam" Play 24 ale jak i "klikam".
Jak bedziesz robic zgloszenie to najlepiej e-mail wyslij i dodaj prtscr (zby nie bylo) do tego krotki opis i dane weryfikacyjne (mail musi byc wyslany z adresu, ktory podawalas jako kontaktowy).
Swoja droga jak juz wspomnialem w innym temacie, u mnie w domu na FF, w telefonicznej przegladarce i IE8 Play24 dziala wysmienicie a w pracy na IE7 bardzo wolno.
Pozdr
Post:24 wrz 2010, 12:30
autor: Marens
maniek pisze:u mnie wszystko działa jak powinno...
Teraz działa poprawnie, ale potwierdzam, że rano był problem.
Post:24 wrz 2010, 12:34
autor: Matyk
U mnie również działa poprawnie...
google chrome

Post:24 wrz 2010, 22:17
autor: pawelf
Nie maiałem jeszcze takiego problemu...mam od 3 lat play.....moze pasowałoby odswieżyc swoja amige?
Post:25 wrz 2010, 19:25
autor: kwistas
Zmień przeglądarkę internetową, będzie lepiej chodził Play 24.
Do wyboru:
Mozilla Firefox
Google Chrome
Opera
Te są najczęściej wspierane i aktualizowane. Internet Explorer 8 nie daje rady, nawet wersja 9 beta ma problemy.
Post:26 wrz 2010, 09:52
autor: Claudec
Dziwne, ja od dawna nie miałem problemów. Pamiętam jednak, że był czas kiedy to tylko u mnie występował błąd.
Play24
Post:28 wrz 2010, 14:52
autor: lukaaa1979
no witam jak ja miałem Play tez miałem straszne problemy z Play24 online ale teraz mam juz orange i po testowaniu Play nie opłaca mi sie go posiadac to ze daja 60zł gratis to mało jakość połaczen jest do niczego uwazam...
Jestem w Orange i pozostane tu.
Post:28 wrz 2010, 15:10
autor: Claudec
Ja tak się zastanawiam ile mnie jeszcze starczy cierpliwości...
Do orange nie wrócę bo za drogo, już prędzej wybiorę mBank mobile.
Post:29 wrz 2010, 08:37
autor: Fafral
Korzystam z Google Chrome i powiem Wam tak:
Wczoraj ok 20 próbowałem wejść na play24 i nic. Odświeża się i odświeża i nic. Kilka dni temu było podobnie, ale jak wchodziłem w wkdn to wszystko działało bez problemu.
Ogólnie pamiętam jak przeniosłem nr do Play i chciałem się zalogować i wtedy dostrzegłem różnice między zawsze dobrze działającym orange on-line a play24.
Post:03 paź 2010, 18:57
autor: Marens
Kod: Zaznacz cały Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 1574686
Post:03 paź 2010, 19:30
autor: Logith
Potwierdzam, nie działa.
Przepraszamy
W działaniu serwisu wystąpił błąd Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1579557
Udało się wejść na swój profil, mogłem zobaczyć zakładkę "mój profil" i "zgłoszenia"
Po chęci wejścia do zakładki "historia połączeń" dostałem SMS'a, wpisałem kod i stronkę zmuliło. Nie mogę wejśc teraz w żadną zakładkę.
Pokazuje się jeszcze taki komunikat:
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 1580037

Post:03 paź 2010, 19:43
autor: kwistas
Play 24 jest kompletnie obciążone, czas dostawić więcej serwerów.
Właśnie też próbowałem się dostać, niestety się nie udało, od razu można było się domyśleć po tym jak już nacisnąłem "logowanie do Play24" i strona zaczęła wolno wchodzić.
Post:03 paź 2010, 19:47
autor: tuchas
U mnie też problemy
Post:04 paź 2010, 12:49
autor: play4you2
Witam.
Moi drodzy, napiszę ogólnie..
Przekazałem temat do naszego Administartora "Play24". Dostałem zapewnienie, że ten temat jest śledzony przez niego i sprawdza co się dzieje. Jednocześnie dziękuję Wam w imieniu Administartora za wklejanie różnego rodzaju błędów, gdyż dzięki temu można na bieżąco śledzić ewentualne błędy.
-Co do przseglądarek, w zasadzie na każdej Play24 powinno płynnie chodzić. Wiadomo jednak, że największe udogodnienia są robione pod najbardziej używane, czyli Mozzila i IE (wersja 7.0 i 8.0). Jednak pod Operą czy Chromem też nie powinno być kłopotów.
- Najwięcej obciążeń związanych z wydajnością może dotyczyć historii połączeń. Pozostałe zakładki nie powinny być jakoś spowolniane. Krótko mówiąc, powinny "płynnie" chodzić.
- Włączanie/wyłączanie usług nie ma wpływu na szybkość lub jakość działania Play24, co najwyżej status jakiejś usługi może być zaktualizowany z opóźnieniem, ale nie ma to wpływu na resztę serwisu.
Jakby co, piszcie tutaj wasze wszelkie uwagi dotyczące Play24 i Administartor będzie mógł śledzić te wpisy na bieżąco. W razie jakichkowliek pytań, zapraszam do mnie.
Pzdr.