[PLAY] Czy doświadczyłeś/aś problemów z jakością rozmowy?
Post:09 sie 2010, 20:30
Bardzo mnie to interesuje, gdyż mam pewne problemy z jakością rozmów w PLAY i nieco zniechęca mnie to do przeniesienia numeru. Pozdrawiam 

Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Bo tak nie jestmuchakk pisze:Dlaczego w ankiecie nie ma opcji "Jakość połączeń jest lepsza niż w W3 " ?
Całokształt korzystania z PLAY, bez podziału na zasięg własny i obcy.jojo pisze:htrz, w związku z tematem, który założyłeś w dziale Awarie
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=44654
pytam czy masz na myśli działanie sieci Play na zasięgu macierzystym, czy też może roaming w Polkomtelu.
Dlatego, że PLAY ma tu niemalże sektę wyznawców i jeśli wynik byłby dla sieci niekorzystny, z pewnością staraliby się bardziej, by to zmienićaizo pisze:Po co ukrywać wyniki takiej ankiety?
Dla Ciebie (u Ciebie) ale może dla innych nie.htrz pisze:Jakość dźwięku podczas połączeń w sieciach W3 jest obecnie niemal w 100% przypadków idealna.
A tutaj to już mnie zaskoczyłeś. Mylisz się i to bardzo, w Plusie na zasięg narzekać nie mogłem na Mazurach, jednak "na wioskach" po Erze zostawał tylko znaczek w telefonie. Już lepiej wypada Play - serio.htrz pisze:Bo tak nie jestmuchakk pisze:Dlaczego w ankiecie nie ma opcji "Jakość połączeń jest lepsza niż w W3 " ?. Jakość dźwięku podczas połączeń w sieciach W3 jest obecnie niemal w 100% przypadków idealna.
Bo autor tematu uważa że rozmowy w P4 są gorsze niż w W3.Dlaczego w ankiecie nie ma opcji "Jakość połączeń jest lepsza niż w W3 " ?
Ale sieć na danym obszarze jest inna i telefon może sobie nie radzić zbyt dobrze, wymuszając handovery itp. Jeśli brać pod uwagę teoretyczne aspekty techniczne, to w każdej sieci jakość rozmów jest taka sama - każda siec używa tych samych kodeków mowy.htrz pisze:Wiele osób przenosi się zostawiając ten sam telefon.
Wiem o co chodzi - ja tak mam jak do Gruszki dzwonięmuchakk pisze:hmm jak to opisać... no nie wiem jest przytłumiony dźwięk ... może jest to celowe działanie, ale mi to nie odpowiada