Strona 1 z 1
[Plus] rozwiązanie umowy przed czasem przez operatora
Post:08 sie 2010, 23:15
autor: segis
Operator plusa wyłączył mi abonament przed koncem rozwiązania umowy.
Umowa się kończyła 09.08.2010 a wyłączyli mi 08.08.2010 ok 21.00.
Wydaje mi sie że jest to rozwiązanie umowy przez operatora
Czy miał takie prawo a jeżeli nie czy można coś z tym zrobić (rochunki płacone zawsze przed czasem)
Post:08 sie 2010, 23:37
autor: Maniek99
Jeżeli 9-tego się kończy, to faktycznie się pospieszyli, chyba że to jednak początek, bo wtedy byłoby ok.
U mnie Orange pośpieszyło z odłączeniem Freedom o tydzień względem dnia aktywacji, bo chcieli zdążyć na koniec okresu rozliczeniowego. Jednak linie raczyli zwolnić już mniej więcej zgodnie z terminem (+3dni).
Post:08 sie 2010, 23:47
autor: segis
Jakiś cas temy dostałem sms-a od plusa że z dniem 09.08 kańczy mi sie aktywacja numeru.
dzwoniłem do plusa i powiedzieli że mają cały dzień na wyłączenie numeru
[ Dodano: 2010-08-08, 23:51 ]
to chyba sciema bo jak powiedzialem że za dzisiejszy dzień też płace w postaci abonamentu to przyznał mi racje
Post:09 sie 2010, 00:04
autor: Maniek99
Zawsze możesz złożyć reklamację na brak dostępu do sieci i na pewno zwrócą kasę za ten dzień. Podobno można domagać się tez jakiejś rekompensaty extra. Jednak raczej nie uda się tego podciągnąć pod rozwiązanie umowy przez operatora, bo zawsze mogą się wyłgać, że to problemy techniczne.
Swoją drogą ciekawe ile można ugrać gdyby udało się coś takiego udowodnić.
Post:09 sie 2010, 00:11
autor: segis
rozmowy są podobno nagrywane i koleś sam przyznał że numer jest wyłączony i jak potrzebuje zadwonić z tego numeru to moge sobie zasilić konto i z abonamentu przejdzie na simplusa
[ Dodano: 2010-08-09, 00:23 ]
Rano jade składać reklamacje jak coś będzie to dam znać
Dzieki za pomoc
Post:09 sie 2010, 13:02
autor: Marens
segis pisze:Operator plusa wyłączył mi abonament przed koncem rozwiązania umowy.
Ostatnio spotkałem się w Plusie na odłączeniu numeru dzień przed planowanym rozwiązaniem umowy.