[Orange] Brak odpowiedzi na reklamację
Post:04 sie 2010, 19:21
Mam pewien problem z Orange.
Otóż 5 czerwca napisałem reklamację dotycząca jakości obsługi i zażądałem w niej 30 zł rekompensaty.
9 Lipca wysłałem do operatora, wezwanie do zapłaty wraz z numerem konta z powodu braku odpowiedzi na reklamacje.
Dziś 4 sierpnia dostałem odpowiedź mailem, iż Orange wysłało do mnie odpowiedź na reklamację listem poleconym 28 czerwca.
Niestety, ja takiej korespondencji nie otrzymałem do tej pory.
Czy coś jeszcze da się z tym zrobić, czy oni mogą po prostu się tak wykpić ?! W domu zawsze ktoś jest więc na pewno odmowy przyjęcia listu też nie było...
Otóż 5 czerwca napisałem reklamację dotycząca jakości obsługi i zażądałem w niej 30 zł rekompensaty.
9 Lipca wysłałem do operatora, wezwanie do zapłaty wraz z numerem konta z powodu braku odpowiedzi na reklamacje.
Dziś 4 sierpnia dostałem odpowiedź mailem, iż Orange wysłało do mnie odpowiedź na reklamację listem poleconym 28 czerwca.
Niestety, ja takiej korespondencji nie otrzymałem do tej pory.
Czy coś jeszcze da się z tym zrobić, czy oni mogą po prostu się tak wykpić ?! W domu zawsze ktoś jest więc na pewno odmowy przyjęcia listu też nie było...