Strona 1 z 3

[PLAY] Poleć Znajomemu

Post:29 cze 2010, 17:25
autor: fox00
Czy u was też to samo ??

"Przepraszamy ale zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Zapraszamy później" i tak od kilku dni.

Re: PLAY Promocja: Poleć Znajomemu - nie można aktywować !!!

Post:29 cze 2010, 17:43
autor: bleckwarrior
fox00 pisze:Czy u was też to samo ??

"Przepraszamy ale zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Zapraszamy później" i tak od kilku dni.
Pozostaje Tobie zgłosić ta sytuację do sieci, na dzień dzisiejszy nie ma żadnej awarii związanej ze wspomniana promocja. Proponuję zgłosić przez play 24, lub CC.

pozdrawiam

Post:29 cze 2010, 18:06
autor: fox00
Przez Play24 również nie można tego aktywować. Zgłosiłem w Biurze Obsługi.

Post:29 cze 2010, 18:16
autor: bleckwarrior
fox00 pisze:Przez Play24 również nie można tego aktywować. Zgłosiłem w Biurze Obsługi.
chodziło mi,że możesz zrobić zgłoszenie przez play 24- tego,że nie można uruchomić to wiem:). Po sprawdzeniu, dostaniesz odpowiedż w jaki sposób będziesz miał możliwość uruchomienia tej usługi,w przypadku awarii, bedzie ona usunięta.

Post:29 cze 2010, 20:35
autor: Marens
bleckwarrior pisze:Po sprawdzeniu, dostaniesz odpowiedż w jaki sposób będziesz miał możliwość uruchomienia tej usługi,w przypadku awarii, bedzie ona usunięta.
Wyręczę Was
Kod: Zaznacz cały
Dziękujemy za zgłoszenie dotyczące promocji Poleć Play Znajomemu, które wpłynęło do nas 23 czerwca 2010 roku za pośrednictwem infolinii Play. Uprzejmie informujemy, iż obecnie ustawienia na koncie są poprawne. Prosimy o ponowne wykonanie próby aktywacji promocji. Po nieudanej próbie kontaktu telefonicznego, do Klienta wysłano sms'a o treści: " Witamy, informujemy, ze zgloszenie o nr xxxxxxxx zostalo rozwiazane aby zapoznac sie z jego trescia prosimy o kontakt pod nr 48790500500 lub *500. "
Nikt nie dzwonił, nikt nie wysłał SMSa.
Jak nie działało tak nie działa nadal.

Post:30 cze 2010, 14:35
autor: fox00
Kolejny dzień a usługa nadal nie do aktywowania :(

Post:01 lip 2010, 18:49
autor: osachorzow
Ja przed wczoraj aktywowałem promocję przez play24, sms do dziś nie przyszedł a na play24 nie widać żeby promocje były aktywne na którymkolwiek telefonie (nie można potwierdzić przez www polecenia). Spróbowałem jednak potwierdzić polecenie na telefonie i wbiłem ten magiczny kod i o dziwo pojawiła się informacja: dziękujemy za potwierdzenie polecenia od numeru ..... tak więc promocja działa, tylko na play24 coś spieprzyli ;) jutro zasilę drugi telefon i zobaczę czy bonusy przyjdą :D

Post:03 lip 2010, 15:31
autor: play4you2
fox00 pisze:Kolejny dzień a usługa nadal nie do aktywowania
Czy nadal masz kłopot z uruchomieniem tej usługi? Jak tak, to napisz mi pw, albo zamieść informacje w temacie "tu znajdziesz pomoc - Play". Tak na przyszłość, jak bedziesz posiadał jakiekolwiek pytania dotyczące Play lub miał jakieś problemy, zapraszam Cię do tego tematu. Prowadzony jest przez pracowników sieci Play i wielu osobom już udzieliłem informacji związanymi z Play.

Pozdrawiam.

Post:03 lip 2010, 16:00
autor: Prezesek
"Poleć play znajomemu".... cała usługa od A do Z to porażka!! Ponad miesiąc temu dodałem numery. Na jednym z nich w Play24 pisze "Bonus przyznano", na drugim "Sprawdzanie spełnienia warunków". Kasy nie mam do dziś, chociaż podobno bonus przyznano. Tylko w PLAY takie jaja :lol: Reklamację napisałem 2 czerwca i jej statut to dalej "Rozpatrywanie" w połowie czerwca przysłali pismo pocztą, że potwierdzają przyjęcie reklamacji i w chwili obecnej sprawdzają wszystko... W Play trzeba mieć stalowe nerwy. A o rekompensacie to już nawet nie mówię, pewnie znowu zaproponują ten "pakiet" 10 minut do wszystkich sieci, który jest wart 2,9 zł :roll: i nic więcej! Ha ha za takie grosze, za zmarnowany czas, nerwy, brak środków na koncie i wynikające z tego problemy.... to ja Dziękuję! :|

Post:03 lip 2010, 22:45
autor: Pablo-1986
Ha, ja dokładnie mam to samo. Reklamacja zgłoszona 17 maja nadal nie rozpatrzona.

Post:04 lip 2010, 09:59
autor: uwazny
Pablo-1986 pisze:Ha, ja dokładnie mam to samo. Reklamacja zgłoszona 17 maja nadal nie rozpatrzona.
też mieliśmy problem z Poleć Play Znajomemu. Tylko wyglądoało to tak: Na Play24 widniała informacja o przyznaniu bonusu i przyszły smsy informujące o jego przyznaniu. Owego bonusu jednak nigdy nie przyznano fizycznie.

Dwie reklamacje zostały odrzucone. Play twierdził, że wogóle nie nastąpiła aktywacja usługi i nie mają żadnych danych w systemie. Czy Play24 to nie ich system??

Po napisaniu do biura Rzecznika Play oraz powołaniu się na kontakt z Rzecznikiem Konsumentów... następnego dnia zadzwonił BOK i w ciągu dwóch dni był bonus na obu numerach telefonów.

Polecamy tylko takie rozwiązanie.
Nic innego do nich nie dociera. Cytat fragmentu mojej rozmowy w czasie składania reklamacji na *500:
"Może Pan wejść na moje konto na Play24?
Tak.

Widzi Pan info o przyznaniu bonusu przy Poleć Play Znajomemu?
Tak.

Tylko ten bonus nie został wogóle przyznany...
Nie mamy żadnych danych w systemie o aktywowaniu tej usługi.

A to co Pan widzi to nie jest wasz system?
Nie mamy żadnych informacji.

Nie sądzi pan że skoro na play24 widnieje info o przyznaniu bonusu to promocja jednak zostałą przeze mnie aktywowana?
Mogę panu odczytać jedynie regulamin promocji."

Post:12 lip 2010, 20:27
autor: osachorzow
Dziś po południu minie 48h od spełnienia wszystkich warunków przyznania bonusu i oczywiście nadal go nie ma :/ coś czuję że to będzie kolejny wielki problem dla play.... mam nadzieję, że uda się to wyjaśnić szybciej niż moją ostatnią reklamację, którą P4 analizowało 4 miesiące a tylko dzięki pomocy p4y udało się to zakończyć.

[ Dodano: 12-07-2010, 20:26 ]
Minęło 10 dni i bonusu jak nie było tak nie ma :/ Kolejna wirtualna promocja Play... wcześniej za doładowanie 10zł miałem otrzymać stan darmowy na 10 dni i oczywiście też nie dostałem. P4 to naprawdę inna sieć niż inne... chyba nigdzie nie ma takiego bajzlu jak tam :(

Post:15 lip 2010, 23:59
autor: Marens
osachorzow pisze:Minęło 10 dni i bonusu jak nie było tak nie ma :/ Kolejna wirtualna promocja Play...
Mam ten sam problem.

Post:16 lip 2010, 00:01
autor: osachorzow
Marens, to życzę więcej szczęścia przy rozpatrywaniu reklamacji :) Ja trafiłem na wybitnie nierozgarniętą "specjalistkę", która nie potrafi sprawdzić od kiedy numer działa w Play podając datę aktywacji numeru polecającego jako datę aktywacji numeru polecanego :roll:

Post:16 lip 2010, 00:10
autor: Marens
osachorzow pisze:Ja trafiłem na wybitnie nierozgarniętą "specjalistkę", która nie potrafi sprawdzić od kiedy numer działa w Play podając datę aktywacji numeru polecającego jako datę aktywacji numeru polecanego :roll:
Napisałem do Play4You2, bo więcej będą mnie kosztować telefony do BOK niż warty jest bonus. Już dzwoniłem kilka razy w tej kwestii i usłyszałem że to musi być numer spoza sieci Play. Zapytałem czy może być TakTak to czy mi doładują za 15zł. Drugi raz ktoś się rozłączył, trzeci... Dzwoniłem spoza telefonu Play, bo miałem trochę minut do wygadania.

Post:18 lip 2010, 01:06
autor: pawelf
Marens pisze:
osachorzow pisze:Ja trafiłem na wybitnie nierozgarniętą "specjalistkę", która nie potrafi sprawdzić od kiedy numer działa w Play podając datę aktywacji numeru polecającego jako datę aktywacji numeru polecanego :roll:
Napisałem do Play4You2, bo więcej będą mnie kosztować telefony do BOK niż warty jest bonus. Już dzwoniłem kilka razy w tej kwestii i usłyszałem że to musi być numer spoza sieci Play. Zapytałem czy może być TakTak to czy mi doładują za 15zł. Drugi raz ktoś się rozłączył, trzeci... Dzwoniłem spoza telefonu Play, bo miałem trochę minut do wygadania.
Bez urazy... ale ten program nie działa...niestety ,ale ktoś się pogubił....z tym tylko iż to nie jest wina klienta...

Post:18 lip 2010, 20:56
autor: aizo
Czyli to lipa tak??


Kurde a chciałem skorzystać. Kumpel przenosi z Orange numer.
Szkoda bo chcieliśmy skorzystać

Post:18 lip 2010, 21:01
autor: osachorzow
aizo, możesz spróbować - a nuż zadziała... opcji że coś działa w P4 nie można wykluczać, w prawdzie są to w zasadzie zdarzenia incydentalne ale są ;) Jeśli nie to możecie potem wysyłać reklamacje przez play24 i przy odrobinie szczęścia (prawdopodobieństwo jak w przypadku prawidłowego włączenia promocji) zostanie ona uznana i otrzymacie bonus.

Post:03 sie 2010, 11:32
autor: aizo
Będę korzystał z tej promocji(10) dalej jest lipa jeśli chodzi o jej działanie?

Jak lepiej wprowadzić dane?Przez www czy z pozycji telefonu za pomocą kodów?

Post:03 sie 2010, 12:39
autor: muchakk
Aktywuj przez telefon. Usługa u mnie działa prawidłowo.