Strona 1 z 1

Weryfikacja PLAY

Post:22 cze 2010, 16:35
autor: emerson
Witam,


Mam pytanie jak u Was przebiegał proces weryfikacji przy zakupie aktywacji?
U mnie wystąpiły takie cuda:
1.Próba zakupu telefonu w salonie-weryfikacja negatywna
2.Zakup w e-shopie- weryfikacja pozytywna, aktywacja przyszła kurierem
3.kolejnie udaję się do salonu dokupić, już jako klient, tel stacjonarny-weryfikacja pozytywna, ale padł system więc dalej już się nie dało
4.po tygodniu kolejna próba- weryfikacja negatywna!!!!!

O co z tym chodzi do k...wy nędzy?? Raz sprzedają telefon, później głupiego stacjonarnego nie chcą i oczywiście głupie wykręty typu "może spóźnił Pan się z jakąś ratą w banku??"-paranoja.
Dodam, iż mam też drugi tel w Plusie. Tam cyrków takich nie ma.

Oczywiście napisałem reklamację i dostałem odpowiedź jak z maszyny: "Ze względu na obowiązujące procedury nie mamy możliwości zaproponowania Panu w chwili obecnej kolejnej aktywacji". Bądź mądry, pisz wiersze. :evil:

Post:22 cze 2010, 16:45
autor: staruch
powiem ci tylko tyle z enie tylko w play jest taki motyw.
Zawsze kanaly internetowe i telefoniczne szybciej wyraza zgode na aktywacje niz salon...

Post:22 cze 2010, 16:48
autor: emerson
Tylko różnica jest taka, że Era,Plus,Orange korzystają z własnych baz a Play z różnych cudów wianków typu InfoMonitor itp.
W np.Plusie czy Erze jak już jestem klientem to jest tylko weryfikacja wewnętrzna. Natomiast w Play (tak mi powiedziano w salonie) nie ma znaczenia czy mam jeden telefon czy 10 u nich. Miesiąc czy rok- zawsze wszystko rusza od początku.

Post:22 cze 2010, 17:59
autor: Chemicalifornia
staruch pisze:powiem ci tylko tyle z enie tylko w play jest taki motyw.
Zawsze kanaly internetowe i telefoniczne szybciej wyraza zgode na aktywacje niz salon...

Nie zawsze.
W O. chciałem przez net kupić tel i mi pokazali figę, mimo że pokazałem te 3 rachunki na mnie itp.
I kazali mi iść do salonu, tylko tam ten sam tel kosztował 400, a w necie 1zl:P