Strona 1 z 1

Kłopot z Play

Post:05 cze 2010, 21:46
autor: dexavi
Witam wczoraj zakupiłem starter z Play karta 9 (za 9 zł).
Chciałem przejść do Play Fresh ale po wysłeniu kodu: *111*33*1#.
Wyświetla mi się komunikat " Przepraszamy. Zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe.
Spróbuj później. I nie wiem co mam zrobić, Proszę was o pomoc.
Pozdrawiam.

Post:05 cze 2010, 21:47
autor: kerim36
a nie masz juz przypadkiem odpowiedniej taryfy??

Post:05 cze 2010, 21:50
autor: PLAY
dexavi pisze:Chciałem przejść do Play Fresh
Przecież tylko oferta Play Fresh jest w prepaid w Play.
Zwykłego Play Karta juz nie ma odkąd wszedł Fresh.

Post:05 cze 2010, 22:47
autor: Claudec
To może przez stronę Play24 spróbuj.

Post:05 cze 2010, 23:08
autor: kwistas
Jeśli kupiłeś stary starter, a nie przypadkiem Play automatycznie załącza taryfę Play Fresh po aktywacji karty?
Mi taki komunikat pisze jak mam Play Fresh, spróbuj skonfigurować taryfę w Play24
https://24.playmobile.pl/Play24

Post:05 cze 2010, 23:34
autor: ciuchcia
nie - taryfa nie jest automatycznie zmieniana. Sadze ze pozostanie Ci rejestracja startera i zmiana poprzez BOK.

A napewno Ci sie ta zmiana oplaca ? czy przypadkiem nie w tej taryfie mozna dostac bonus 150 + 150 ? Wiem ze nie kazdy chce doladowywac takimi kwotami, ale daj to efektywna wartosci minuty 24,5 grosza, sms 7,5 gr

Post:06 cze 2010, 14:37
autor: uwazny
dexavi pisze:I nie wiem co mam zrobić, Proszę was o pomoc.
Pozdrawiam.
może teraz w to nie uwierzysz ale później sam się przekonasz. Wykorzystaj te 9 zł i wyrzuć ten starter. Zarejestrowanie numeru i złożenie reklamacji w PLAY nawet w tak prostej sprawie nie gwarantuje sukcesu. My mamy w Play24 status promocji aktywny i bonus przyznano a Konsultant Play twierdzi patrząc na tą samą zakładkę że faktycznie też to widzi lecz to niemożliwe bo oni nie mają nic w swoim systemie "i co pan nam zrobi??"

Post:06 cze 2010, 16:16
autor: amigo007
Na stronie play, wejdź w zakładkę mój play i załuż konto i tam sprawdź dokładnie jaką masz taryfę, bo może już jesteś we freshu.

Post:06 cze 2010, 20:11
autor: bleckwarrior
[quote="uwazny"

może teraz w to nie uwierzysz ale później sam się przekonasz. Wykorzystaj te 9 zł i wyrzuć ten starter. Zarejestrowanie numeru i złożenie reklamacji w PLAY nawet w tak prostej sprawie nie gwarantuje sukcesu. [/quote]

wystarczy wpisać w telefonie *107# (słuchawka i prawie na pewno zmiana się dokona, jeśli tamten kod nie działa.). Zgłoszenie zmiany taryfy nie jest reklamacją, wiec chyba odrobinę przesadzasz kolego, przy całym do Ciebie szacunku.