Strona 1 z 1

Dzwoni do mnie polkomtel

Post:30 mar 2010, 13:12
autor: johana
W jakiej sprawie może dzwonić polkomtel? Dzisiaj zadzwonił do mnie dziwny numer, odebrałam gadam hallo hallo a nam nic głucho, sprawdziłam numer w necie i okazało się że to numer polkomtela... I zastanawia mnie o co w tym wszystkim chodzi...

Post:30 mar 2010, 14:29
autor: kerim36
johana,

przedluzenie lub proba uruchomienia jakiejs uslugi

pomyłka

Post:30 mar 2010, 15:07
autor: johana
tyle że ja nic nie robiłam... czy mogła zajść pomyłka przez to że mój tato przedłużał wczoraj umowę w mixplusie dla mojej siostry a ja również mam na niego

Post:30 mar 2010, 15:26
autor: kowcio
Jak będzie coś ważnego to będą dzwonić do skutku, nie martw się ;)

Post:30 mar 2010, 15:47
autor: ms93
Pewnie ci chca wcisnac jakies minuty albo jeszcze wiecej umow. Czasem maja taki system, ze dopiero jak odbierzesz, to zestawia polaczenie z konsultantem, zeby nie marnowali sobie czasu na czekanie az ktos odbierze. Widocznie zadzwonilo, a akurat nikt nie byl wolny.
Ciekawy sposob ma Era - BOA dzwoni po 2-3 sygnaly, jesli nie masz telefonu w rece albo na biurku kolo siebie, to nie ma szans odebrac.

Post:30 mar 2010, 23:53
autor: thonka
quote="johana"]odebrałam gadam hallo hallo a nam nic głucho,[/quote]dzieje sie tak u wielu operatorow, mialem tak w orange, mialem tak w erze. nie ma na to rady.
ms93 pisze:Ciekawy sposob ma Era - BOA dzwoni po 2-3 sygnaly, jesli nie masz telefonu w rece albo na biurku kolo siebie, to nie ma szans odebrac.
no to chyba ja i wszyscy moi znajomi w erze mamy jakies szczescie, bo zawsze jak dzwonia to dzwonia do oporu... do mojej dziewczyny dzwonili po 3-4 razy dziennie i zawsze poki nie rozlaczyla sama, to dzwonienie ustawalo po 30-40 sekundach.
ms93 pisze:]Czasem maja taki system, ze dopiero jak odbierzesz, to zestawia polaczenie z konsultantem, zeby nie marnowali sobie czasu na czekanie az ktos odbierze.
chyba nie wiesz o czym piszesz. nie wiem jaki system jest w plusie, ale zapewniam Cie, ze nie jest to loteria na zasadzie na kogo wypadnie na tego bec...
konsultanci bardzo dobrze wiedza do kogo i z jaka sprawa dzwonia, ba nawet sami sie umawiaja na konkretne dni i godziny kiedy sa w pracy, bo oni musza wyrobic plan.

Post:31 mar 2010, 13:04
autor: Ruben
ms93 pisze:Czasem maja taki system, ze dopiero jak odbierzesz, to zestawia polaczenie z konsultantem, zeby nie marnowali sobie czasu na czekanie az ktos odbierze. Widocznie zadzwonilo, a akurat nikt nie byl wolny.
Niekoniecznie jest to system, o jakim piszesz ale faktycznie jest okres około 5s po odebraniu połączenia zanim usłyszymy konsultanta.

Post:15 kwie 2010, 10:03
autor: ewqaewqa
Są dwa systemy w automatycznych call centerach - Taki, który najpierw przerzuca na konsultanta i dopiero dzwoni, ale to stosuje się rzadko, lub właśnie ten, który najpierw wybiera numer i łączy, dopiero potem przerzuca na konsultanta, wtedy zdarza się czasem ze przy dużym obciążeniu systemu i braku wolnych konsultantów można nie słyszeć nic lub jakąś durną muzyczkę. A po co może dzwonić Polkomtel? Albo w jakiejś sprawie formalnej ale prawdopodobniej po to, żeby zaproponować dodatkową aktywację.

Thonka i nie, wcale tak nie jest. Konsulltanci agentów nie zawsze wiedzą, do kogo dzwonią, często wyskakuje to dopiero po rozpoczęciu rozmowy. W jakiej sprawie dzwonią no to już zazwyczaj wiedzą:)

Post:10 maja 2010, 08:35
autor: grzesiu7582
Ruben pisze:
ms93 pisze:Czasem maja taki system, ze dopiero jak odbierzesz, to zestawia polaczenie z konsultantem, zeby nie marnowali sobie czasu na czekanie az ktos odbierze. Widocznie zadzwonilo, a akurat nikt nie byl wolny.
Niekoniecznie jest to system, o jakim piszesz ale faktycznie jest okres około 5s po odebraniu połączenia zanim usłyszymy konsultanta.

osoby ktore sa wybierane z systemu to te ktore wykonuja najwiecej polaczen i daja najwieksze zyski dla sieci.siec moze zaproponowac aktywacje kaZdemu a ze klientow za duzo to dzwonia do wybranych-wiem bo pracuje w tej branzy;>