Strona 1 z 1

Znikający numer w PLAY

Post:01 mar 2010, 19:35
autor: michalx703
Witam.
Z dniem 7.02 przeniosłem numer do PLAY. Podpisalem umowe w mix. Rano 7-mego lutego mój telefon zalogował sie do play, od razu moglem dzwonic juz z numeru docelowego. Dokonalem doladowania. Nastepnie ku zdziwieniu okazalo sie ze wszystkie polaczenia przychodzace nie dochodza, tzn rozmowca slyszy ze "wybrany numer nie istnieje" sms nie dochodzi i mms rowniez (komunikat wiadomosc nie wyslana).Ale ok wkoncu do 72h moga byc niedogodnosci ... zrozumialem ... Po 3 dniach sie poprawilo, a Pani z reklamacji zadzwonila po 2 tygodniach z pytaniem czy juz wszystko ok :|. Ale dobrze ze chociaz zadzwonila. 22 lutego ponownie doladowalem swoje konto. I teraz uwaga, sytuacja sie powtorzyla tzn do dnia dzisiaj(01.03) mimo zlozenia reklamacji (pierwsza z dnia 23.02 zostala odrzucona z powodu braku kodu abonenckiego, ktory byl, tylko rozpratrujacy reklamacje nie wiedzial ze jest widoczny na umowie, poinformowala mnie miła Pani spod *600 ;/) wiec 25.02 udalem sie do salonu o nadanie kodu abonenckiego i zlozenie ponowne reklamacji. Do dnia dzisiaj dzwoniacy na glowny numer firmowy slysza komunikat "WYBRANY NUMER NIE ISTNIEJE" sms mms nic nie dochodzi. Reklamacja mimo ponagleń jest od tygodnia w statusie "rozpatrywane". Myślicie ze moge sie skarzyc do Uke? Mam szanse jakies rozwiazac umowe bez konsekwencji?
Pozdrawiam i dzieki za pomoc

Post:01 mar 2010, 19:40
autor: kerim36
michalx703,

skarge zawsze mozesz zlozyc.

rozumiem twoje rozgoryczenie - mialem podobny przypadek w play fresh od samego poczatku po przeniesieniu, ale u mnie zostal definitywnie rozwiazany po interwencji p4y

Post:01 mar 2010, 19:42
autor: michalx703
chociaz tyle. pocieszyles mnie ;). A powiedz mi, jakie konsekwencje moga oni miec, jakie ja, co moge zyskac, procz satysfakcji? Bo szczerze mowiac mam juz ich dosc. A przenioslem tam 3 firmy i 25 numerow :|
pozdr

Post:01 mar 2010, 19:46
autor: kerim36
michalx703 pisze:A powiedz mi, jakie konsekwencje moga oni miec, jakie ja
ty juz ponosisz konsekwencje
michalx703 pisze:co moge zyskac, procz satysfakcji?
nie wiem. jeszcze nie nie mialem powodu skladac skargi do UKE.
michalx703 pisze:A przenioslem tam 3 firmy i 25 numerow
ryzykant. poki co uwazam, ze podpisywanie umow terminowych w play za bardzo karkolomne.

Post:01 mar 2010, 19:49
autor: michalx703
przyznam ze place 50% mniej niz w orange .. zasieg o niebo lepszy. Wiec na razie nie narzekam, ale przedemna jeszcze 22 okresy rozliczeniowe wiec wszystko moze ulec zmianie. A Ty wywalczyles cos od nich za te utrudnienia? Jak to u Ciebie wygladalo?
Kurcze, czemu ja tu wczesniej nie wyladowalem ;)

Post:01 mar 2010, 19:54
autor: kerim36
michalx703,

nie pamietam co bylo w ramach rekompensaty (o ile cos bylo)

a temat zostal rozwiazany w kilka dni od zgloszenia i podobnie jak u ciebie po jakims tygodniu ktos zadzwonil czy juz jest wsio ok

Post:01 mar 2010, 20:01
autor: michalx703
ok dzieki wielkie za pomoc. Zobaczymy co P4Y pokaze, napisalem mu wiadomosc prywatna z danymi moimi (nazwa firmy, haslo abon i rzecz jasna nr telefonu). Teraz 9 nr jest w stanie przenoszenia tzn jest podpisany wniosek o przeniesienie a umowy mam do maja w orange, bez podpisania nowej w play wiec nie zawacham sie zmienic zdania jak to sie nie zmieni. Dzieki wielkie i zyczmy sobie mniej takich przygód z naszą kochaną P4. Dam znac jaki finał sprawy.
Pozdrawiam

Post:01 mar 2010, 20:05
autor: kerim36
michalx703,

korzystajac osobiscie z playa i czytajac watki na forum stwierdzam jednoznacznie:
play jest ok, dopoki nie trzeba nic reklamowac :)


powodzenia

Post:10 mar 2010, 19:49
autor: michalx703
tak wiec tak wiec. Dzieki naszemu nie zastapionemu P4Y sprawa zostala rozwiazana w kilka godzin zamiast kilkanascie dni. Takze wielkie dzieki raz kolejny P4Y.
Jedyne co mnie smieszy to fakt, ze za tydzien problemu, kilku wizyt w salonie z bledow konsultantow, dostalem 10 miniut do wszystkich jednorazowo :D!! jestem tym wniebowziety, jak to sie nie zmieni (tzn na odwolanie nie bedzie sensownej odpowiedzi) pisze do Uke.
Pozdr Wam