[Orange] Wasze przygody- te negatywne
Post:31 sty 2010, 18:37
Nie mam zadnych ale w watku negatywnym o Play padaja sugestie, ze o innych sie nie pisze bo nie ma tematu zalozonego. No to prosze bardzo, mozna szalec 

Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
jarekrk pisze:BANDYTKA!! kończy mi się umowa z początkiem marca, dokładnie 3.03.2010 , wiec jako że nie dostałem dobrej oferty to raczej chciałem ich olać, i dzwonie 2.02.2010 i pytam o wszystko i babeczka mi mówi ,że mogę dziś pocztą wysłać wypowiedzenie bo liczy się data wysłania i wtedy do 3.03 mam aktywny nr.
Tak więc zrobiłem i dziś dzwonie i co???
Oczywiście nie kompetencja u babeczki i nie liczy się data wysłania tylko data dostarczenia która była 05.02 czyli po okresie rozliczeniowym i teraz do 03.04.2010 muszę telefonu używac, oczywiście złożona reklamacja przez telefon , gostek spisał dane ,wszystko i w ciągu 14 dni mam dzwonić , ale oczywiście nie wierze w to aby to coś dało, no trudno musze do kwietnia używać i wtedy na pewno już zmieniam operatora
Tylko ciągle nie wiem która oferta dla firm jest najlepsza:(
edit:
Aha no i zapomniałem dwa SMS-Y z informacją ,że wypowiedzenie do nich doszło dostałem o 5:50!!!!!!!!!!
powaliło ich OSTRO
proste rozwiązanie - dzwonisz *100 składasz reklamację i mówisz, że chcesz zwrot złotówki za rozmowę z BOK - bo to w końcu ich wina... - ot cała procedurapietro90 pisze:Ja np. ostatnio kupilem doladowanie za 100 na poczcie... doladowalem konto w taryfie NOWE ORANGE GO i zliczalo mi tak jakbym doladowal za "piataka".
Właśnie rychło w czas (wczoraj) bo aż po prawie miesiącu od zgłoszenia sprawy, raczyli odpowiedzieć. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, zwrócili pieniądze.mikage1 pisze:proste rozwiązanie - dzwonisz *100 składasz reklamację i mówisz, że chcesz zwrot złotówki za rozmowę z BOK - bo to w końcu ich wina... - ot cała procedurapietro90 pisze:Ja np. ostatnio kupilem doladowanie za 100 na poczcie... doladowalem konto w taryfie NOWE ORANGE GO i zliczalo mi tak jakbym doladowal za "piataka".
Wcale nie musisz być na abonamencie do kwietnia jest jeszcze sposób żeby umowa na abonament zakończyła ci się tego 3 marca i wtedy nie będziesz musiał płacić tego dodatkowego miesiąca abonamentu. Rzecz rozchodzi się oto że jeśli chcesz całkowicie zrezygnować z usług sieci dla danego numeru to musisz złożyć wypowiedzenie z przynajmniej jednomiesięcznym wyprzedzeniem, ale jest jeszcze druga możliwość a konkretnie przeniesienie numeru z ofert abonamentowej do oferty na kartę po zakończeniu umowy i uregulowaniu wszystkich płatności wobec operatora, odbywa się to tak że w ostatnim miesiącu umowy jednakże nie później niż 5 dni roboczych przed końcem umowy należy udać się do salonu orange i podpisać dyspozycję zmiany oferty na ofertę na kartę i jeśli wszystkie płatności będą uregulowane to 4 marca twój numer zostanie przeniesiony na kartę bez żadnych zobowiązań i później to już będzie twoja sprawa czy będziesz chciał z niego korzystać czy nie, bo tam jest jakiś czas nie pamiętam już czy 5 dni czy 2 tygodnie albo miesiąc żebby doładować konto żeby numer nie przepadłjarekrk pisze:jarekrk pisze:BANDYTKA!! kończy mi się umowa z początkiem marca, dokładnie 3.03.2010 , wiec jako że nie dostałem dobrej oferty to raczej chciałem ich olać, i dzwonie 2.02.2010 i pytam o wszystko i babeczka mi mówi ,że mogę dziś pocztą wysłać wypowiedzenie bo liczy się data wysłania i wtedy do 3.03 mam aktywny nr.
Tak więc zrobiłem i dziś dzwonie i co???
Oczywiście nie kompetencja u babeczki i nie liczy się data wysłania tylko data dostarczenia która była 05.02 czyli po okresie rozliczeniowym i teraz do 03.04.2010 muszę telefonu używac, oczywiście złożona reklamacja przez telefon , gostek spisał dane ,wszystko i w ciągu 14 dni mam dzwonić , ale oczywiście nie wierze w to aby to coś dało, no trudno musze do kwietnia używać i wtedy na pewno już zmieniam operatora
Tylko ciągle nie wiem która oferta dla firm jest najlepsza:(
edit:
Aha no i zapomniałem dwa SMS-Y z informacją ,że wypowiedzenie do nich doszło dostałem o 5:50!!!!!!!!!!
powaliło ich OSTRO
no i oczywiście reklamacja nic nie dała, babka kierowała się regulaminem i miała w D. to że konsultant mnie źle poinformował,
oczywiście tylko przepraszała ,że informację zostały źle podane przez konsultanta i tyle,
dziękuje za taki wspaniały BOK jak każdy w orange chwali, jak pracują tam tacy ludzie...
jestem przynajmniej jednego pewny ,że nie przedłużam z nimi umowy
szkoda tylko ,że neta będę musiał od nich brać
a jak składałeś reklamację - telefonicznie? pisemnie? przez www?pietro90 pisze:
Właśnie rychło w czas (wczoraj) bo aż po prawie miesiącu od zgłoszenia sprawy, raczyli odpowiedzieć. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, zwrócili pieniądze.
Telefonicznie, i wwwmikage1 pisze:a jak składałeś reklamację - telefonicznie? pisemnie? przez www?pietro90 pisze:
Właśnie rychło w czas (wczoraj) bo aż po prawie miesiącu od zgłoszenia sprawy, raczyli odpowiedzieć. Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, zwrócili pieniądze.
Zamawiałem starter w grudniu i okres ważności również tyle wynosił. Niestety trzeba szybko doładować, ale jak się zamówi fajny numer to warto zwłaszcza, że przy każdym doładowaniu dostaje się 10zł na konto promocyjneRezo pisze:Ostatnio spotkała mnie niemiła niespodzianka. Zamówiłem darmowy starter Orange Pop, po aktywacji i doładowaniu okazało się że okres ważności na połączenia przychodzące i wychodzące wynosi tylko 2 tygodnie. Czyżby zmieniła się polityka Orange dotycząca wydłużenia okresów ważności starterów internetowych?