Wasze przygody z ERA/T-Mobile te negatywne.
Post:31 sty 2010, 18:36
Nie mam zadnych ale w watku negatywnym o Play padaja sugestie, ze o innych sie nie pisze bo nie ma tematu zalozonego. No to prosze bardzo, mozna szalec 

Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
http://www.era.pl/r/era_pl_repo1/docume ... TWS_V1.pdf1. Oferty może skorzystać Abonent, który nie zalega z płatnościami z tytułu realizacji Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, a także nie ma innych nieuregulowanych zobowiązań wobec PTC.
nie ma w ogóle znaczenia... ot taka wesoła pisanina. Żeby skorzystać z tej oferty trzeba mieć aktywne 3-4 kart sim... obłęd!
Dane te [osobowe] przetwarzane są w celach związanych ze sprzedażą produktów i świadczeniem Usług Telekomunikacyjnych oraz w celach związanych z windykacją należności, jak również w przypadku, gdy przetwarzanie to nie narusza praw i wolności osoby, której dane dotyczą, w celu marketingu własnych produktów i usług.
ze z czym? wiesz co to jest wyludzenie? polecam slownikvh pisze:z próbą wyłudzenia 4,88 zł na „mercedesa”.
mi przez 3 lata bycia w erze tylko raz (odpukac) zle naliczyli fakture po przedluzeniu umowy - naliczyli oplate za telefon na fakturze, choc byl on oplacony juz na miejscu w salonie. w 15 minut sprawa sie wyjasnila, na nastepny miesiac caly elaborat A4 wyjasniajacy sprawe + dodatkowe 10 minut przez 3 miesiace (a nie musieli) i po wszystkim. zycze kazdemu zalatwienia tak reklamacji w innej sieci (a nie mialem do czynienia tylko z plusem - w orange reklamacje wcale nie gorzej niz w erze, w play szkoda pisac, widocznie moje pieniadze nie byly im przeznaczone...)«przypadek uzyskania czegoś, zwłaszcza pieniędzy, w wyniku podstępu, kłamstwa lub oszustwa»
literówka?Cyrrus pisze:Abonentem jestem od prawie 30 lat,
hehe dokładnie ja napisałem za brudna wycieraczkęCyrrus pisze:Skoro powstał wątek do obrzucania błotem (z powodem lub bez powodu), to i ja dorzucę garść od siebie:
Abonentem jestem od prawie 30 lat, mam 10 numerów w sieci, (w tym 9 TakTak), rachunki łącznie płacę 250 zł, a oni traktują mnie jak zwykłego abonenta! Mało tego, w ostatnim miesiącu nikt nie dzwonił do wróżki Ludmiły, a oni przysłali mi fakturę na prawie 1000 zł! Złodzieje! Nie zapłacę! Mi, jako stałemu abonentowi, powinni to anulować! Poszedłem do punktu aby sprawę wyjaśnić, a tam Pan, który mnie obsługiwał miał źle zawiązany krawat i w dodatku była źle ustawiona klimatyzacja! Skandal! Napisałem na to reklamację, i co? Zero odzewu! Era schodzi na psy! Ale dosyć tego, słyszałem, że jest taka fajna sieć ....., przeniosę tam wszystkie numery!
To takie krótkie, delikatnie satyryczne podsumowanie, jakie przychodzi mi do głowy po obserwacji wątków typu ,,moje negatywne przygody z...''
A teraz już na poważnie. Jedyne co mam do zarzucenie Erze ostatnimi czasy, to nachalne wciskanie mi jakiś dodatkowych, zupełnie niepotrzebnych usług. Często kontaktuję się z BOA i mam już powoli tego dosyć, bo więcej czasu zajmuje jakaś ,,przygotowana specjalnie dla mnie oferta'' niż załatwienie sprawy.
Kwintesencja mojej pracyCyrrus pisze:Abonentem jestem od prawie 30 lat, mam 10 numerów w sieci, (w tym 9 TakTak), rachunki łącznie płacę 250 zł, a oni traktują mnie jak zwykłego abonenta! Mało tego, w ostatnim miesiącu nikt nie dzwonił do wróżki Ludmiły, a oni przysłali mi fakturę na prawie 1000 zł! Złodzieje! Nie zapłacę! Mi, jako stałemu abonentowi, powinni to anulować! Poszedłem do punktu aby sprawę wyjaśnić, a tam Pan, który mnie obsługiwał miał źle zawiązany krawat i w dodatku była źle ustawiona klimatyzacja! Skandal! Napisałem na to reklamację, i co? Zero odzewu! Era schodzi na psy! Ale dosyć tego, słyszałem, że jest taka fajna sieć ....., przeniosę tam wszystkie numery!
Cyrrus pisze:Skoro powstał wątek do obrzucania błotem (z powodem lub bez powodu), to i ja dorzucę garść od siebie:
Abonentem jestem od prawie 30 lat, mam 10 numerów w sieci, (w tym 9 TakTak), rachunki łącznie płacę 250 zł, a oni traktują mnie jak zwykłego abonenta! Mało tego, w ostatnim miesiącu nikt nie dzwonił do wróżki Ludmiły, a oni przysłali mi fakturę na prawie 1000 zł! Złodzieje! Nie zapłacę! Mi, jako stałemu abonentowi, powinni to anulować! Poszedłem do punktu aby sprawę wyjaśnić, a tam Pan, który mnie obsługiwał miał źle zawiązany krawat i w dodatku była źle ustawiona klimatyzacja! Skandal! Napisałem na to reklamację, i co? Zero odzewu! Era schodzi na psy! Ale dosyć tego, słyszałem, że jest taka fajna sieć ....., przeniosę tam wszystkie numery!
To takie krótkie, delikatnie satyryczne podsumowanie, jakie przychodzi mi do głowy po obserwacji wątków typu ,,moje negatywne przygody z...''
A teraz już na poważnie. Jedyne co mam do zarzucenie Erze ostatnimi czasy, to nachalne wciskanie mi jakiś dodatkowych, zupełnie niepotrzebnych usług. Często kontaktuję się z BOA i mam już powoli tego dosyć, bo więcej czasu zajmuje jakaś ,,przygotowana specjalnie dla mnie oferta'' niż załatwienie sprawy.