Strona 1 z 1

Diallo - nowe MVNO Dialogu od 1.02.2010

Post:28 sty 2010, 16:43
autor: osachorzow
Należąca do KGHM Telefonia Dialog od 1 lutego wprowadza na polski rynek własną markę telefonii komórkowej - Diallo. Usługa kierowana będzie do klientów indywidualnych i biznesowych, zarówno w modelu abonamentowym, jak i na pre-paid - podała spółka w komunikacie prasowym.

Dialog zaoferuje usługi telefonii komórkowej jako operator wirtualny (MVNO) na bazie sieci Polkomtela. Operator nie podał więcej szczegółów, zaznaczając, że ujawni je 1 lutego.
http://biznes.onet.pl/dialog-od-poczatk ... news-detal

a na telepolis cisza...

Post:28 sty 2010, 17:11
autor: Rezo
Dobrze że na Polkomtelu będą działać, podejrzewam że oferta będzie dobra podobnie jak GaduAir, Mbank Mobile, które przecież też na sieci Polkomtela nadają.

Ciekawe czy jakieś dodatkowe bonusy dla obecnych abonentów przewidzieli?

Post:28 sty 2010, 17:55
autor: Matyk
Nie wierze w wirtualnych operatorów...

Post:28 sty 2010, 18:14
autor: Marens
Matyk pisze:Nie wierze w wirtualnych operatorów...
Za dużo się tego już zrobiło, a co za dużo to nie zdrowo.
Tak pół żartem a pół na serio, ale obsługa wirtualnych pozostawia wiele do życzenia.

Post:28 sty 2010, 18:18
autor: kerim36
Marens pisze:obsługa wirtualnych pozostawia wiele do życzenia.
no coz. niestety do gadania ma tez wlasciwy operator i wymiana komunikatow opoznia ewentualne zalatwienia spraw

Post:30 sty 2010, 15:45
autor: thonka
Marens pisze:Tak pół żartem a pół na serio, ale obsługa wirtualnych pozostawia wiele do życzenia.
tutaj moze byc wlasnie inaczej. jest to pierwszy operator wirtualny (tak mi sie wydaje), ktory swiadczy uslugi stacjonarne wiec moze tu bedzie lepiej ;)

zarowno Dialog jak i Polkomtel maja jednego udzialowca, wiec kto wie czy stawki nie beda bardziej preferencyjne dla Dialogu.

Post:30 sty 2010, 16:19
autor: pacyna
Czekamy do 1 lutego...i będziemy porównywać ;) Sam jestem ciekaw co wymyślą

Post:30 sty 2010, 19:30
autor: Rezo
Dokładnie, mają już doświadczenie w telekomunikacji, powinni je teraz wykorzystać. Mam tylko nadzieję, że zatrudnią więcej konsultantów, bo już teraz cieżko na infolinię się dodzwonić.