Klienci Biznesowi a rezygnacja
Post:26 lis 2009, 23:16
Witam, mam pytanie, może ktoś się orientuje. Chodzi o sieć Plus
Podobno wg UKE, jeżeli klient z nr REGON (biznes) zdecyduje się wziąć coś (cokolwiek, nowy numer, przedłużenie z telefonem/bez telefonu) za pośrednictwem sprzedaży telefonicznej, to nie ma prawa odstąpić od umowy.
Innymi słowy można mu aktywować umowę, bez wcześniejszego jej podpisania, a potem podesłać do podpisania. I ewentualna odmowa nie jest przyjmowana, bo wcześniej się zgodził.
Jeżeli chodzi o klienta indywidualnego, to w przypadku wzięcia przez telefon umowy z aparatem telefonicznym (nowa aktywacja/przedluzenie), to ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 10 dni. Jak się to ma do klienta biznesowego? Może zrezygnować (odstąpić), czy nie? Może ktoś to zweryfikować?
Podobno wg UKE, jeżeli klient z nr REGON (biznes) zdecyduje się wziąć coś (cokolwiek, nowy numer, przedłużenie z telefonem/bez telefonu) za pośrednictwem sprzedaży telefonicznej, to nie ma prawa odstąpić od umowy.
Innymi słowy można mu aktywować umowę, bez wcześniejszego jej podpisania, a potem podesłać do podpisania. I ewentualna odmowa nie jest przyjmowana, bo wcześniej się zgodził.
Jeżeli chodzi o klienta indywidualnego, to w przypadku wzięcia przez telefon umowy z aparatem telefonicznym (nowa aktywacja/przedluzenie), to ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 10 dni. Jak się to ma do klienta biznesowego? Może zrezygnować (odstąpić), czy nie? Może ktoś to zweryfikować?