Strona 1 z 1
Przełomowa noc dla prepaidów Plusa
Post:25 sty 2006, 03:40
autor: Rogal
Według informacji rozesłanych do salonów Polkomtela, w nocy z 24. na 25. stycznia ma zostać usuniętych 90% usterek nowej platformy prepaid operatora, co ma zapewnić odczuwalną poprawę stabilności systemu.
Po całkowitym usunięciu usterek, pracownicy Polkomtela mają kontaktować się ze wszystkimi klientami, którzy dotkliwie odczuli konsekwencje awarii.
Jak myślicie, czy wreszcie uda się im naprawić nową platforme
czy może być jeszcze gorzej

Post:25 sty 2006, 08:03
autor: Skarpyta
jak obiecali to muszą zrobic poprawe
Post:25 sty 2006, 09:11
autor: Rokko
dzisiejsza Rzepa tez o tym napisała. można to nazwać - jednym zdaniem WIELKA KOMPROMITACJA.
Post:25 sty 2006, 11:54
autor: Przemek
Rokko pisze:dzisiejsza Rzepa tez o tym napisała. można to nazwać - jednym zdaniem WIELKA KOMPROMITACJA.
Czemu?

Post:25 sty 2006, 15:36
autor: INFOBYDGOSZCZ
Już długo nie moge czekać kiedy oni to naprawią . Jestem dziennikarzem więc telefon jest mi w życiu bardzo potrzebny. Postanowiłem opisać tą sprawę w Super Expressie. Mam nadzieje ze teraz Plus ruszy z tym bajzlem który tam sie dzieje od ponad kilku tygodni.
Post:25 sty 2006, 16:29
autor: Rokko
Nie bardzo zrozumiałem aluzje do tej anegdoty?
Post:25 sty 2006, 17:26
autor: luukkaassz
A jeśli mam mix'a i są problemy z tą nową platformą (nie mogę wykonywać połączeń, sprawdzać limitu, dostaje złe rozliczenia za rozmowy) to czy moge zrewać umowe z Polkomtelem bez ponoszenia żadnych kar?
Post:26 sty 2006, 07:59
autor: Rokko
w kwesti twojego mixa, jeżeli moglibyśmy mówic o zerwaniu umowy, to trzeba by byo patrzeć na to pod kontem ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, lub rekojmi. nie wiem jak do końca to traktować, bo ustawa o konsumentach dotyczy rzeczy ruchomej - czyli nie usługi. Raczej nalezałoby dochodzić swoich roszczeń z rekojmi. Było by to jednak trudne, oni moga to naprawić. przyanm trudno. Jedno jest pewne nie świadczą usługi zgodnie z umową.
[ Dodano: 2006-01-26 8:03 ]
a jeszcze jedno do Przemka. jeżeli mógłbyś mi wytłumaczyć o co chodziło w twojej błyskotliwej anegdocie byłbym wdzięczny.
Post:26 sty 2006, 11:51
autor: Przemek
Rokko pisze:w kwesti twojego mixa, jeżeli moglibyśmy mówic o zerwaniu umowy, to trzeba by byo patrzeć na to pod kontem ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, lub rekojmi. nie wiem jak do końca to traktować, bo ustawa o konsumentach dotyczy rzeczy ruchomej - czyli nie usługi. Raczej nalezałoby dochodzić swoich roszczeń z rekojmi. Było by to jednak trudne, oni moga to naprawić. przyanm trudno. Jedno jest pewne nie świadczą usługi zgodnie z umową.
[ Dodano: 2006-01-26 8:03 ]
a jeszcze jedno do Przemka. jeżeli mógłbyś mi wytłumaczyć o co chodziło w twojej błyskotliwej anegdocie byłbym wdzięczny.
Zdecyduj się czy anegdota czy iluzja,bo to nie zupełnie to samo...
Post:26 sty 2006, 15:28
autor: Rokko
jak wolisz, czy ALUZJA, czy anegdota. ja tylko prosiłbym o wyjasnienie jaki to ma związek z moją osobą i z tym co napisałem. Przyznam szczerze nie jest to moje poczucie humoru, dlatego pytam.
Post:26 sty 2006, 16:57
autor: Przemek
Jakie poczucie humoru,jakie aluzje człowieku o czym Ty piszesz?Zastanów się zanim coś napiszesz...
Post:28 sty 2006, 08:50
autor: Rokko
Człowieku klepiesz histryjki o chucku norisie, i teraz piszesz o co mi chodzi. masz pare lat mniej odemnie, wiec sie nam bedzie widze trudno dogadac.