Strona 1 z 1

Błędne faktury i rozwiązanie umowy

Post:27 paź 2009, 21:41
autor: northwest
Witam serdecznie,
Podpisałem umowę na 10 aktywacji z Erą 2 lipcu bieżącego roku. Otrzymałem błędną fakturę za lipiec, sierpień - pomimo zgłoszenia reklamacji. Wczoraj przyszła faktura za wrzesień - znowu błędna. Dzisiaj doszły korekty faktur za lipiec i sierpień - też źle...

Czy takie coś może być powodem do rozwiązania umowy bez konsekwencji?
Nie byłoby źle, ale Era "myli się" o blisko 1000 zł...


Mam już dość tego operatora...
Czy mógłbym się tego pozbyć jakoś bez konsekwencji?

Łukasz

Post:27 paź 2009, 21:55
autor: st.konsultant
Nie słyszałem nigdy o przypadku rozwiązania umowy bez kary z powodu błędnie naliczanych faktur.

Post:27 paź 2009, 23:07
autor: yagi
st.konsultant pisze:Nie słyszałem nigdy o przypadku rozwiązania umowy bez kary z powodu błędnie naliczanych faktur.
Ja tez.

northwest, mozesz nakreslic o co chodzi?

Post:28 paź 2009, 10:50
autor: Cyrrus
Raczej są minimalne szanse na takie rozwiązanie.

Zgłosiłeś reklamację i też to nie pomogło?
Zgłosiłeś pisemnie taką reklamację?
Reklamacją została uznana (czasem tylko częściowo uznają roszczenia)?
Najlepiej byłoby, tak jak napisał yagi, jakbyś podał więcej szczegółów.

Post:29 paź 2009, 10:51
autor: vh
st.konsultant pisze:Nie słyszałem nigdy o przypadku rozwiązania umowy bez kary z powodu błędnie naliczanych faktur.
A z powodu próby wyłudzenia nienależnych świadczeń?

Post:29 paź 2009, 19:57
autor: Cyrrus
vh pisze:A z powodu próby wyłudzenia nienależnych świadczeń?
Wnioskować o przedterminowe rozwiązanie umowy możesz zawsze. Natomiast co do naliczenia kary za to, to podejrzewam, że musiałby rozstrzygnąć to sąd.
Jak pokazały ostatnie lata, Era (jej prawnicy) mają zazwyczaj własne interpretacje przepisów :D
Więc jeśli ktoś ma czas i ochotę, to chętnie posłucham o zakończeniu całej sprawy (mam nadzieję, że pozytywnym :) )