Błędne faktury i rozwiązanie umowy
Post:27 paź 2009, 21:41
Witam serdecznie,
Podpisałem umowę na 10 aktywacji z Erą 2 lipcu bieżącego roku. Otrzymałem błędną fakturę za lipiec, sierpień - pomimo zgłoszenia reklamacji. Wczoraj przyszła faktura za wrzesień - znowu błędna. Dzisiaj doszły korekty faktur za lipiec i sierpień - też źle...
Czy takie coś może być powodem do rozwiązania umowy bez konsekwencji?
Nie byłoby źle, ale Era "myli się" o blisko 1000 zł...
Mam już dość tego operatora...
Czy mógłbym się tego pozbyć jakoś bez konsekwencji?
Łukasz
Podpisałem umowę na 10 aktywacji z Erą 2 lipcu bieżącego roku. Otrzymałem błędną fakturę za lipiec, sierpień - pomimo zgłoszenia reklamacji. Wczoraj przyszła faktura za wrzesień - znowu błędna. Dzisiaj doszły korekty faktur za lipiec i sierpień - też źle...
Czy takie coś może być powodem do rozwiązania umowy bez konsekwencji?
Nie byłoby źle, ale Era "myli się" o blisko 1000 zł...
Mam już dość tego operatora...
Czy mógłbym się tego pozbyć jakoś bez konsekwencji?
Łukasz