Strona 1 z 1
Simlock z Play
Post:14 wrz 2009, 17:12
autor: daniello23
Cześc mam pytanie kupuję w Play HTC Hero (wiadomo on jest z Simlockiem) - bo nie jest on telefonem na życzenie. Ale pisze informacja, że Abonent może ściągnąć simlocka z telefonu w każdym okresie trwania umowy, w ramach istniejących możliwości technicznych czyli po 1 miesiącu mógłbym pójśc do salonu play i tam mi ściągną simlocka???
Post:14 wrz 2009, 17:44
autor: bledos
daniello23 pisze:bo nie jest on telefonem na życzenie.
To nie ma najmniejszego znaczenia. Większość telefonów jest już bez simlocka, jeżeli takowy jest, to w większości przypadków zdejmą Ci go na miejscu. Choć zdarza się, że trzeba trochę poczekać - rzadko, ale jednak.
Post:15 wrz 2009, 13:59
autor: matig89
dokladnie:) w telefonac z nowych dostaw simlocka nie ma... i obojetne czy to telefon normalny czy na zyczenie. a jesli jednak trafi sie z simlockiem to w kazdym punkcie go zdejmuja.
Post:06 paź 2009, 17:35
autor: bartektofik
a czy ten simlock np na play zdejmą tylko w dniu w którym się podpisywało np umowę abonamentową, czy np można 2 tygodnie później? wystarczy paragon i karta gwarancyjna jeżeli tak? dokładnie chodzi mi o nokie 6220c
już mam odpowiedź. dla zainteresowanych można np 2 tygodnie iść z paragone i karta gwarancyjną do salonu i zdejmą bez problemu. pozdrawiam
Post:23 paź 2009, 18:53
autor: trus1991
Ja dziś kupiłem SE C902, i niestety miał Simlocka

, i muszę się teraz wybrać znów do salonu PLAY, aby mi go zdjęli...
Post:25 paź 2009, 13:23
autor: margal
aby ściągnąć simlock-a play wysyła telefon do serwisu
ściągnięcie simlock-a następuję w 14 dni
koszt: od 80zł - 120 zł (ale nie tracisz okresu gwarancji)
Post:25 paź 2009, 13:34
autor: osachorzow
margal, przecież play miał ściągać simlocki za darmo...
Post:25 paź 2009, 13:42
autor: jacguszi
Pierwsze słysze o takich terminach

Byłem 2 razy w salonie Germanos SE i 2 raz nokia.
Wszystko trwa parę minut na koniec wpis do karty gwarancyjnej o zdjęciu smoka i po zabawie

Te ceny to skąd ?
Post:25 paź 2009, 13:43
autor: kowcio
Play ściąga sim-locki za darmo i w większości na miejscu lub każą przyjechać za kilka dni, ew. podają kod (z tym też się spotkałem). Wymagana jest karta gwarancyjna, aby odnotować ściągnięcie locka (żeby producent się nie pluł, jak telefon będzie serwisowany), choć w skrajnych wypadkach i bez tego się obejdzie.
Post:26 paź 2009, 21:52
autor: trus1991
A ja jak zakupiłem SE C902, w domu okazało się że ma Simlocka, pojechałem dziś tam ja, Pani w salonie powiedziała że jeśli umowa nie była podpisywana przeze mnie to niestety nic nie może porawdzić w mojej sprawie, troche sie zdenerwowałem, bo jak byłem z bratem podpisywać umowę to była bardzo miła, a gdy brat tam poszedł, w systemie u nich widniało że telefon jest bez SIM locka, ale gdy się włożyło jakąś inną kartę SIM to wyskakuje standardowa informacja "Włóż prawdziwą kartę SIM" czy jakoś tak, więc telefon ma blokadę, której w systemie nie ma

. Pani z PLAY powiedziała że będzie dzwonić w tej sprawie, a następie aby mnie znów nie zwoływać do Salonu to zadzwoni do mnie i poda mi jakiś kod, dzięki któremu odblokuję telefon
Będę informował na bieżąco co z tego wyniknie
Post:26 paź 2009, 22:40
autor: bledos
trus1991 pisze:Będę informował na bieżąco co z tego wyniknie
Salon dostanie kod (w różnym czasie - zdarzają się przypadki że po kilka miesięcy trzeba czekać- zazwyczaj jest krócej:D) i za pomocą kombinacji *pw+kod+1# usuniesz/usuną blokadę... Chyba nic innego wyniknąć nie może

Post:26 paź 2009, 23:10
autor: nemo2009
matig89 i inni.To jest teoria,jeśli chodzi o simloki w Play.Na ściągnięcie simloka czeka się niekiedy po parę tygodni,np. ze SE C 902.Telefony z nowych dostaw też mają simloki,np.Huawei 7510.
Post:29 paź 2009, 08:21
autor: yagi
bledos pisze:za pomocą kombinacji *pw+kod+1# usuniesz/usuną blokadę...
W Nokii.
trus1991 ma Sony Ericssona - tam robi sie to inaczej
trus1991 pisze:A ja jak zakupiłem SE C902, w domu okazało się że ma Simlocka, pojechałem dziś tam ja, Pani w salonie powiedziała że jeśli umowa nie była podpisywana przeze mnie to niestety nic nie może porawdzić w mojej sprawie, troche sie zdenerwowałem, bo jak byłem z bratem podpisywać umowę to była bardzo miła,
Standard. Jak podpisac umowe to jest cacy, ale jak pozniej trzeba cos zrobic to juz klient-wrog na horyzoncie. To ze musi byc wlasciciel to bzdura wg mnie. Jest watek o simlockach w Play - tam wiecej sie dowiesz na ten temat jak to robic i jakie przeboje z tym niektorzy mieli

Post:29 paź 2009, 11:04
autor: bledos
yagi pisze:W Nokii. trus1991 ma Sony Ericssona - tam robi sie to inaczej

Fakt, przeoczyłem

SE <**< i kod

Post:29 paź 2009, 11:26
autor: DevilishChaos
Standard. Jak podpisac umowe to jest cacy, ale jak pozniej trzeba cos zrobic to juz klient-wrog na horyzoncie. To ze musi byc wlasciciel to bzdura wg mnie. Jest watek o simlockach w Play - tam wiecej sie dowiesz na ten temat jak to robic i jakie przeboje z tym niektorzy mieli

Cos bredzisz chlopie, to nie jest standard. Bo jak odniesiesz sie do tego ze sciagalem ze znajomymi juz kilka simlockow w PLay i nigdy nie bylo z tym problemow. Nawet jesli ktos nie podpisywal umowy...
Post:30 paź 2009, 19:39
autor: yagi
DevilishChaos pisze:Cos bredzisz chlopie, to nie jest standard. Bo jak odniesiesz sie do tego ze sciagalem ze znajomymi juz kilka simlockow w PLay i nigdy nie bylo z tym problemow. Nawet jesli ktos nie podpisywal umowy...
Nie bredze tylko wiem jak to wyglada w przypadku niektorych konsultantow

Post:30 paź 2009, 20:12
autor: trus1991
Jest pewien taki salon PLAY Żywcu, gdzie jeśli nie jesteś właścicielem numeru, to nic nie zdziałasz, nawet jak przenosiłem numer, to babka wyskakiwała mi żebym jej dał kartę rejestracyjną, a jak przenosił brat na abonament, to chciała ostatnią fakturę (nie obchodziło jej, że faktury są nie wysyłane w formie papierowej) po to tylko żeby mogła zerknąć i popatrzeć czy na pewno jest zarejestrowane na właściwą osobę,
A w innych punktach (Bielsko-Biała) nie spotkałem się z żadną z powyższych rzeczy, wszystko OK, dziś w B-B ściągnąłem SIMLOCKA od razu, ja a nie brat, a w dodatku szybko i przyjemnie, a nie to że Pani w Żywcu powiedziała że jest jakiś błąd i będzie dzwonić . . .
Post:30 paź 2009, 22:49
autor: bledos
trus1991 pisze:po to tylko żeby mogła zerknąć i popatrzeć czy na pewno jest zarejestrowane na właściwą osobę,
To akurat nie jest widzimisie. Jeśli masz abo przedstawiasz do przeniesienia fakturę, aneks albo umowę. W przypadku prepaid nie jest wymagany dodatkowy dokument. Zapytaj w dowolnym salonie (no poza tym, którego "nie lubisz"

)
Co do locka widzę dwie możliwości- źle wpisany numer albo... nie wiedziała, jak wpisać kod?

Post:01 lis 2009, 16:11
autor: olek
Czasami warto poszukać innego salonu........ Czego się nie da zrobić w jednym to da się zrobić w drugim.
