Strona 1 z 1

ERA sieć rodzinna - problem

Post:09 wrz 2009, 12:29
autor: Simon Kovacevic
WItam,
mam wielki problem, przedłużyłem umowe z erą tylko dlatego, żę zależąło mi na numerze do 1 osoby w sieci rodzinnej. Więc wziąłem sieć rodzinną. Postanowiłem dodać osobe do sieci rodz i dostałem smsa:
ERA SIEĆ RODZINNA: nie możemy dodać numeru xxxxxxxxx do twojej grupy. Typ kontraktu nie pozwala aktywować usługi" o co lotto

Post:09 wrz 2009, 12:41
autor: Artur051
A w jakiej ofercie jest numer, który chcesz dodac?

Post:09 wrz 2009, 12:53
autor: Soulfly
Wsieci rodzinnej nie moga byc telefony ktore maja taryfe biznesowa(Nowy Pakiet Biznes,Firma ),to moze o to chodzi.

Post:09 wrz 2009, 12:54
autor: thonka
w ofercie siec rodzinna nie moze byc aktywny numer z siecia stacjonarna oraz z taryfami biznesowymi.
moze byc natomiast tylko 1 osoba z era domowa.
http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... dzinna.pdf

to ze ten numer jest przeniesiony do innej sieci z gory eleminujemy mam nadzieje ;)

Post:09 wrz 2009, 13:21
autor: Simon Kovacevic
..taryfa biznesowa.. :(((

porażka dla mnie...tylko dlatego przedłużyłem umowe...

Post:09 wrz 2009, 13:30
autor: thonka
Simon Kovacevic pisze:..taryfa biznesowa.. :( ((

porażka dla mnie...tylko dlatego przedłużyłem umowe...
czy umowa byla przedluzana przez iBOA lub konsultanta i dostarczona kurierem? jezeli tak to masz 10 dni na zwrot.
jezeli nie to zostaje jedynie taktak. nie musi miec srodkow na koncie, wystarczy, ze bedzie miec aktywne konto (wychodzi 50zl na 4 miesiace aktywnego konta z tego 3 miesiace sa na wychodzace), albo nastepny abonament dla przedluzajacych. w promocji za 15zl gdzie masz 30 minut do wszystkich, 30 minut do ery, aktywacja 1zl, umowa tylko na 12 miesiecy.

Post:09 wrz 2009, 14:37
autor: Simon Kovacevic
umowa podpisana w salonie (wcześniej droga mailową ustalona z konsutlantem). Jeśli chodzi o numer w tak taku to kicha. Wyszłoby, że trzeba nosić przy tyłku 2 telefony.. Zadzwonie do ery i spytam czy jest możliwość, abym mółbyc numer z taryfą biznesową.. Nic innego mi nie przychodzi do głowy, ciekawe czy na to pójdą..

Post:09 wrz 2009, 14:56
autor: thonka
Simon Kovacevic pisze:umowa podpisana w salonie (wcześniej droga mailową ustalona z konsutlantem).
no to tego odkrecic sie nie da.
Simon Kovacevic pisze:Jeśli chodzi o numer w tak taku to kicha. Wyszłoby, że trzeba nosić przy tyłku 2 telefony..
czasem sie oplaca takie wyjscie, gdy nie ma innego, bo raczej nie bedzie mozliwosci przypisania nru biznesowego, a wszystko przez to ze jest to oferta dwustronna... po kilku kombinacjach mogloby dochodzic do naduzyc poprzez przekierowania...

Post:09 wrz 2009, 19:55
autor: Marens
Jak ma się sprawa z Erą Domową, może należeć do sieci rodzinnej czy nie?

Post:09 wrz 2009, 20:43
autor: st.konsultant
Marens pisze:Jak ma się sprawa z Erą Domową, może należeć do sieci rodzinnej czy nie?
Może być uczestnikiem, ale nie może być sponsorem grupy. W sieci rodzinnej maksymalnie może być jedna era domowa.

Może się komuś przyda na przyszłość, w tej chwili ograniczenia co do sieci rodzinnej są następujące:

- numer nie może mieć taryfy biznesowej
- numer nie może mieć włączonej usługi numer stacjonarny
- numer nie może należeć do innej sieci rodzinnej
- sponsorem grupy może być tylko numer posiadający taryfę Era Nowy Komfort, Nowa Era(z wyjątkiem NE20) lub Era Relaks

Post:10 wrz 2009, 11:18
autor: Cyrrus
Simon Kovacevic pisze:Zadzwonie do ery i spytam czy jest możliwość, abym mółbyc numer z taryfą biznesową.. Nic innego mi nie przychodzi do głowy, ciekawe czy na to pójdą..
Równie dobrze możesz zadzwonić i zapytać się czy ,,pójdą'' na uruchomienie numeru Play lub Orange... Zrozum, że skoro w regulaminie usługi jest konkretnie opisane jakie taryfy mogą działać w Sieci Rodzinnej, to wątpię aby w BOA mogli to zmienić. Chociażby z powodu uwarunkowań technicznych.

Post:10 wrz 2009, 11:29
autor: Simon Kovacevic
rozum, że skoro w regulaminie usługi jest konkretnie opisane jakie taryfy mogą działać w Sieci Rodzinnej, to wątpię aby w BOA mogli to zmienić
rozumiem, ale przed podpisaniem nowej umowy, przez 2 lata miałem 2000 minut do 1 osoby (w taryfie biznesowej). Podpisując umowe zastzregłem, że chce 2000 minut do tej osoby. Era powinna mnie chyba ostrzec, że podpisując umowe nie będe mógł już do tego numeru dzownić na podobnych warunkach...

Post:10 wrz 2009, 19:07
autor: thonka
Simon Kovacevic pisze:Era powinna mnie chyba ostrzec, że podpisując umowe nie będe mógł już do tego numeru dzownić na podobnych warunkach...
a skad mogli wiedziec, ze to numer biznesowy? konsultant po samym numerze nie wie jakiej taryfy uzywa druga strona.
regulamin jest ogolnodostepny i mozna bylo sie z nim zapoznac przed podpisaniem.
life is brutal niestety...

Post:11 wrz 2009, 10:16
autor: Marens
st.konsultant pisze:- numer nie może mieć włączonej usługi numer stacjonarny
Dzięki wielkie, bo to już się z czymś wyklucza w mojej koncepcji.

Post:11 wrz 2009, 15:50
autor: Simon Kovacevic
nie ma możliwości dodania numeru w taryfie firma, lub biznes. Mam pomysł.. za pkt. era premia można kupić:

"Niezły numer Era Premia". Wybierz dowolny numer w sieci Era, Tak Tak lub Heyah i rozmawiaj 99% taniej:

Pytanie, czy jeśli wezme ten numer (1500pkt), opłata 1gr za minute, jak schodzą minuty. Mam za 60zł 170 do wszystkich + 120 (nie dot.play). Rozumiem, że np rozmawiając 10 minut płace 10gr i to jest doliczane do mojego abonamentu tak? Czyli wykorzystuje 170minut do różnych sieci + 0,10 gr za "niezły numer" = 60,10zł tak?? Jeśli tak to tylko to mi pozostaje...

Może ktoś potwierdzić, czy dobrze główkuje??

Post:11 wrz 2009, 22:46
autor: st.konsultant
Niestety nie....Przy tej opcji obniżka do 99% zacznie obowiązywać dopiero jak wykorzystasz wszystkie bezpłatne minuty....najpierw połączenia z tym wybranym numerem będą normalnie pomniejszały pakiet darmowych minut.


A w odwrotną stronę nic się nie da zrobić? Z tamtego biznesowego np jakieś tanie połączenia lub wybrane numery?

Post:07 maja 2012, 18:24
autor: RockOnCellBlock
Mój problem wygląda tak samo. Pojawia mi się ta właśnie informacja. Tyle że numer, który chcę dodać do sieci rodzinnej jest numerem nowym. Znajomy świeżo kupił kartę, abyśmy mogli rozmawiać w tej własnie sieci rodzinnej. Dlaczego nie mogę go do niej dodać?!

Post:07 maja 2012, 18:49
autor: danielsk
Kolega wykonal pierwsze polaczenie na karcie? Bo bez tego numer sie nie zaaktywuje..