[GaduAir] kiepska jakość usług
Post:02 sie 2009, 11:08
autor: krzysiek_bdg
Witajcie. Od jakiegoś miesiąca korzystam z GaduAir. I mam wiele sygnałów od znajomych, że nie mogą się dodzwonić na mój nr telefonu. Słyszą komunikat, że nie ma takiego numeru. Najczęściej kłopot dotyczy osób, które dzwonią do mnie z Orange (choć to nie reguła). Napisałem do BOKu Gadu Air i usłyszałem, że to wina Orange i żebym poradził znajomym, aby dzwonili do mnie bez prefiksu +48. Niestety ta rada nic nie dała, więc ponowiłem maila do Gadu. A konsultat poradził mi, żebym się skontaktował z Orange, bo to nie ich wina i nic nie mogą zrobić. Przecież to jakaś farsa jest. Jestem ich klientem, a oni mi każą rozwiązywać ich problemy. Czy Wy macie też takie kłopoty? Zastanawiam się zatem na przeniesieniem nr do simplusa chyba. Pzdr
Post:02 sie 2009, 11:13
autor: ciuchcia
to najprawdopodobniej jest wina orange. Kazdy operator ma jakis zakres numeracji na ktory mozna z niego wykonywac polaczenia. jezeli do uzytku jest wlaczana nowa pula numerow kazdy musi ja dodac do nr obslugiwanych. Wiec rzeczywiscie bylo by to zgloscic do orange. Oczywiscie musi to zrobic osoba posiadajaca nr w Orange bo inaczej znajac zycie Ci tego nie przyjma. Jednak wg mnie GaduAir tez powinno miec mozliwosc kontaktu z Orange w tej sprawie - wiec powinni przyjac od Ciebie to zgloszenie. Jednak z doswiadczenia nabytego przy obsludze takich zgloszen u operatora stacjonarnego wiem, ze szybciej zwrocic sie do Orange ;p
Post:02 sie 2009, 16:10
autor: krzysiek_bdg
Dzięki za pomoc. Abonent Orange zadzwonił do swojej sieci przy mnie, ale pani konsultantka bezradnie rozłożyła ręce. Zadzwoniła od siebie na mój numer i się dodzwoniła. Uznała zatem, że wszystko jest ok. Ale oprócz niej niestety nikomu z orange to się nie udaje. Odkryłem też, że nie idzie się do mnie dodzwonić ze stacjonarnych TP S.A. i z UPC. Nie ma natomiast kłopotu z Ery i Plusa. Już nie wiem, gdzie szukać pomocy

.