Orange dalej posługuje się starym prawem telekomunikacyjnym?
Post:23 lip 2009, 10:27
Jestem w trakcie przenoszenia numeru biznesowego z Orange do sieci Play.
Pierwszy wniosek o rozwiązanie umowy wraz z przeniesieniem numeru złożyłem już bardzo dawno, nie mniej jednak został odrzucony, gdyż dane w systemie Orange nie zgadzały się z danymi na wniosku.
Dnia 20 lipca ponownie złożyłem wniosek o przeniesienie numeru, zgodnie z nowym prawem telekomunikacyjnym Orange powinno w ciągu 6h wyrazić, bądź nie zgodę na przeniesienie numeru. Zadzwoniłem dzisiaj z ciekawości do Orange, aby zapytać ile jeszcze ta operacja będzie trwała.
Konsultantka oznajmiła mi, że proces ten trwa 14 dni, powiedziałem jej o obowiązującym nowym prawie - 'proszę Pana nowe prawo nie zostało jeszcze zaakceptowane przez Orange i wysłaliśmy już odwołanie, ponieważ nie jesteśmy w stanie tak szybko odpowiadać na przeniesienia numeru'.
Jak to jest, że Plus i Era potrafią wdrążyć w system nowe prawo, a Orange od początku robi komplikacje? No cóż, Orżnąć...
Pierwszy wniosek o rozwiązanie umowy wraz z przeniesieniem numeru złożyłem już bardzo dawno, nie mniej jednak został odrzucony, gdyż dane w systemie Orange nie zgadzały się z danymi na wniosku.
Dnia 20 lipca ponownie złożyłem wniosek o przeniesienie numeru, zgodnie z nowym prawem telekomunikacyjnym Orange powinno w ciągu 6h wyrazić, bądź nie zgodę na przeniesienie numeru. Zadzwoniłem dzisiaj z ciekawości do Orange, aby zapytać ile jeszcze ta operacja będzie trwała.
Konsultantka oznajmiła mi, że proces ten trwa 14 dni, powiedziałem jej o obowiązującym nowym prawie - 'proszę Pana nowe prawo nie zostało jeszcze zaakceptowane przez Orange i wysłaliśmy już odwołanie, ponieważ nie jesteśmy w stanie tak szybko odpowiadać na przeniesienia numeru'.
Jak to jest, że Plus i Era potrafią wdrążyć w system nowe prawo, a Orange od początku robi komplikacje? No cóż, Orżnąć...