Echhh. Widać przez cały dzień mam pecha, bo do opcji, które wymagają jednorazowego hasła dostać się nie mogę. Obsługa klienta w Play reprezentuje żałosny poziom. Zamiast napisać, że nie działa i nie wiemy kiedy naprawimy, na dwa zgłoszenia dostałem standardowy bełkot marketingowy (weź się kliencie odpier...):
"Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące niedogodności związanych z zalogowaniem się na naszą stronę internetową, które wpłynęło do nas listownie dnia 21 lipca 2009 roku. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, iż Play jest nowo powstałą siecią Świadczącą Usługi Telekomunikacyjne. W związku z czym ulega ona ciągłym modernizacją mającym na celu ulepszenie jej funkcjonowania. Wyżej opisane działania mogą być bezpośrednią przyczyną niedogodności związanych z logowaniem oraz korzystaniem ze strony internetowej za co bardzo przepraszamy. Prosimy o ponowną próbę zalogowania, jeśli problem będzie pojawiał się notorycznie zachęcamy do kontaktu w celu wyjaśnienia opisanej przez Pana sprawy. Staramy się dołożyć wszelkich starań aby korzystanie z naszych usług dawało jak najwięcej satysfakcji naszym klientom a kwestia dotycząca zgłoszenia nie miała więcej miejsca. W razie jakichkolwiek pytań, uwag bądź sugestii zachęcamy do kontaktu. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie
www.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź Z poważaniem Karolina Mocydlarz konsultant back office ds. obsługi klienta."
Następnie napisałem im, że zgodnie z zawartą w odpowiedzi sugestią "...Prosimy o ponowną próbę zalogowania, jeśli problem będzie pojawiał się notorycznie zachęcamy do kontaktu w celu wyjaśnienia opisanej przez Pana sprawy. " przelogowywałem się kilkakrotnie i problem występuje NOTORYCZNIE. Po kilku minutach to zgłoszenie zniknęło z systemu - wisiało jako zarejestrowane przez jakąś godzinę, po czym zniknęło.
Muszą cholernie dużo zgłoszeń dostawać - przez 3 godziny narosło 6672 zgłoszeń - taką mam różnicę w numeracji kolejnych zgłoszeń.