Strona 1 z 2

play24 - prawie jak system informatyczny...

Post:13 lip 2009, 23:29
autor: osachorzow
gratulujemy playowi... zalogowałem się na jedno z kont i patrzę: saldo 0.33, a rano było 33zł... nie ma dostępu do tego tela więc dzwonię do OK a tam panienka mówi że jest ok... ~33zł... wrzuciłem inny starter do tela i patrzę w play24 a tam 0.03.... na *101# 3zł :D brawo play! ciekawe ile osób jeszcze wystraszyli ;)

Post:13 lip 2009, 23:33
autor: elrond
Play24 niestety do ideału daleko. Jeden plus - ostatnio zaczął działać pod Operą, bo jeszcze niedawno nie można było w ogóle przejść do zakładki Play24...

Z jednej strony dobrze że zaniża a nie zawyża... mając kiedyś abonament w Erze koszty roamingu zostały mi zawyżone o jakieś 500%. To był dopiero dreszcz emocji i adrenalina podczas wyjaśniania sprawy na BOA - jak sie okazało - awarii systemu :wink:

Post:13 lip 2009, 23:40
autor: osachorzow
Kod: Zaznacz cały
23:14:34 	Obsługa Klienta Play  	01:59 min.
23:06:31 	Obsługa Klienta Play 	07:56 min.
jeszcze lepiej! wg play pierwsza rozmowa (z 23:06) trwała do 23:14:27 i potem kolejna po kilku sekundach... oczywiście w rzeczywistości była to jedna rozmowa... a raczej długie oczekiwanie na konsultanta (na 99% to te prawie 8 minut) i potem rozmowa z nim (to chyba te prawie 2 minuty)... czyżby nowa strategia play? pierwsza złotówka za oczekiwanie a następna za rozmowę z konsultantem?

starter niezarejestrowany więc reklamować nie będę (bo i tak pewnie powiedzą że jest ok) ale piszę ku przestrodze! sprawdzajcie billingi!

Post:14 lip 2009, 00:59
autor: Marens
Mam ostatnio 24godzinne opóźnienie w generowaniu bilingu.

Post:14 lip 2009, 01:33
autor: prezeswk
osachorzow pisze:jeszcze lepiej! wg play pierwsza rozmowa (z 23:06) trwała do 23:14:27 i potem kolejna po kilku sekundach... oczywiście w rzeczywistości była to jedna rozmowa... a raczej długie oczekiwanie na konsultanta (na 99% to te prawie 8 minut) i potem rozmowa z nim (to chyba te prawie 2 minuty)... czyżby nowa strategia play? pierwsza złotówka za oczekiwanie a następna za rozmowę z konsultantem?
starter niezarejestrowany więc reklamować nie będę (bo i tak pewnie powiedzą że jest ok) ale piszę ku przestrodze! sprawdzajcie billingi!
Mi tak zrobili w Plusie. Za każde przełaczenie do innego konsultanta naliczyli kasę. Poszła reklamacja, kase oddali. Do konsultantów Playa nie dzwonie, bo wiem, że niczego się nie dowiem. Takiej niekompetencji obsługi klienta jeszcze nie widziałem.

Post:14 lip 2009, 08:35
autor: case
Marens pisze:Mam ostatnio 24godzinne opóźnienie w generowaniu bilingu.
Sprobuj w zakladce historia polaczen w wyszukiwarce kliknac "Szukaj" po wybraniu zakresu dat do ostatniego dnia, powinno pokazac aktualny stan :)

Post:14 lip 2009, 10:42
autor: osachorzow
prezeswk pisze:Do konsultantów Playa nie dzwonie, bo wiem, że niczego się nie dowiem. Takiej niekompetencji obsługi klienta jeszcze nie widziałem.
też unikam ich jak ognia, ale te saldo mnie wystraszyło... z podaniem salda konta dali radę :) zdolne są ;) a dziś oczywiście play24 nadal pokazuje błędne saldo...

Post:14 lip 2009, 11:29
autor: djfafa
Mam to samo! Kasa dzielona przez 100 :shock:
A odnośnie bilingów, fakt żeby zobaczyć dzisiejsze trzeba zaznaczyć tylko dzisiejszą datę.

Post:14 lip 2009, 11:32
autor: elrond
Sprawdziłem i zamiast 23 zł pakietu złotówek jest 23 grosze... Piałem zgłoszenie do OK w sprawie rezygncjii i dodałem także informacje o błędzie w systemie.

Post:14 lip 2009, 12:10
autor: Spiite
Mnie też nieźle nastraszyli. Sprawdzałem konto babci a tu patrze 10gr zamiast 10zł,prócz tego miała ponad 30min bonusu więc zastanawiałem się jak ona to zrobiła(smsów,mmsów nie wysyła,internetu w komórce nie ma)? Wszedłem na swoje konto i było to samo więc odetchnąłęm z ulgą.

Post:14 lip 2009, 13:27
autor: b@sho
Co do strony www tak jak i pracy ok, a także salonów sprzedaży da się dużo opowiadać. Niestety źle. Zatem do pernamentncyh problemów możemy zaliczyć: źle pokazywane saldo, ciągłe wywalanie eroru, nie możliwość zalogowania się, nie możliwość zgłoszenia problemu przez www (a na odpowiedź na maila czeka się z 3-4 dni na rejestrację w systemie, po czym kolejne 3-4 dni na odpowiedź), źle pokazywane informacje na temat włączonych usług (głównie sprawa dotyczy poczty głosowej).

Otrzymywane odpowiedzi od ok nie zawierają z reguły odpowiedzi na zadane pytanie czy dany problem. Są w formie na odczepnego, czyli uznajemy sprawę za zamkniętą ktoś się tym zajmie (eliminacja jednego z problemow trwała około 2 miesiące), itp, bądź jakąś mantre nie mającą żadnego sensu w stosunku do pytania jakie padło.

Warto jednak truć im ciągle jeśli nie padła sensowna odpowiedź. Może się trafi na kogoś zorientowanego w temacie. Mają obowiązek zawsze odpisać.

Post:14 lip 2009, 14:02
autor: Marens
b@sho pisze:Warto jednak truć im ciągle jeśli nie padła sensowna odpowiedź. Może się trafi na kogoś zorientowanego w temacie. Mają obowiązek zawsze odpisać.
Jak dzwonimy do BOK *500 to wybieramy 3 (faktury) bo tam pracują bardziej kompetentni.
Coś w tym musi być, bo moje prywatne statystyki pozwalają wysnuć takie wnioski.

Post:14 lip 2009, 15:30
autor: osachorzow
o konsultantach P4 można by napisać książkę ;) tylko nie wiem czy to byłaby komedia czy horror... a może komediodramat?

jako że od piątku starter nie zalogował się do sieci zadzwoniłem dziś do OK: od początku koleś leciał na "ty" a ja mu na "pan", koleś przyjął rzekomo zgłoszenie po czym spytał czy może przejść na "ty" bo taki mają zwyczaj, gdy powiedziałem, że wolałbym pozostać przy formie "pan" zapadła cisza... po paru minutach ciszy się rozłączyło... do teraz nie wiem czy zgłoszenie przyjął faktycznie, czy się obraził bo nie jestem luzak i nie mam ochoty być na "ty" z nieznanym mi gościem... zaprawdę dziwna jest obsługa w OK...

właśnie zalogowałem się do play24 i widzę, że wg podsumowania z pierwszej strony od 1 lipca zasiliłem telefon za 50zł co oczywiście nie miało miejsca :D oczywiście saldo nadal jest 100x niższe niż powinno...

Post:18 lip 2009, 13:37
autor: Spiite
Play24 pokazuje wreszcie prawidłowe saldo konta.

Post:19 lip 2009, 10:55
autor: Marens
Najlepsze jest jak dzwonie z "trudnym tematem" a'la roaming nie działa tak jak powinien to konsultant mówi że wszystko jest dobrze i klika myszą na magiczny przycisk ROZŁĄCZ.
Czasami brakuje argumentów i chciałoby się powiedzieć "to k. przyjedź i pokarz mi że działa"

Post:21 lip 2009, 16:04
autor: rastaman
Czy ma ktoś jeszcze problem z dostniem sie w Play24 do zakładek podgląd danych, finanse, historia połączeń i usług? U mnie po kliknięciu na obojętnie którą zakładkę wyżej wymionioną kończy się komunikatem: W trakcie działania aplikacja wykonała błędną operację i nie może kontynuować działania. Proszę spróbować po dłuższej przerwie. Przepraszamy. Jednorazowy sms, który powinien być wysłany z adresu https://logowanie.playmobile.pl/p4-idp2/SmsOtp.do nie dociera, a w zamian pojawia się ww. komunikat. Wylogowanie i ponowne zalogowanie niczego nie zmiania. I tak od godziny 10-tej.

Post:21 lip 2009, 16:34
autor: osachorzow
ten problem występuje stale, raz się uda, za chwile nie itd ;) trzeba uzbroić się w cierpliwość i próbować... nerwy ani dzwonienie do OK nic nie dają więc... szczęścia i cierpliwości kolego!

Post:21 lip 2009, 17:06
autor: rastaman
Echhh. Widać przez cały dzień mam pecha, bo do opcji, które wymagają jednorazowego hasła dostać się nie mogę. Obsługa klienta w Play reprezentuje żałosny poziom. Zamiast napisać, że nie działa i nie wiemy kiedy naprawimy, na dwa zgłoszenia dostałem standardowy bełkot marketingowy (weź się kliencie odpier...):

"Witamy serdecznie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące niedogodności związanych z zalogowaniem się na naszą stronę internetową, które wpłynęło do nas listownie dnia 21 lipca 2009 roku. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Uprzejmie informujemy, iż Play jest nowo powstałą siecią Świadczącą Usługi Telekomunikacyjne. W związku z czym ulega ona ciągłym modernizacją mającym na celu ulepszenie jej funkcjonowania. Wyżej opisane działania mogą być bezpośrednią przyczyną niedogodności związanych z logowaniem oraz korzystaniem ze strony internetowej za co bardzo przepraszamy. Prosimy o ponowną próbę zalogowania, jeśli problem będzie pojawiał się notorycznie zachęcamy do kontaktu w celu wyjaśnienia opisanej przez Pana sprawy. Staramy się dołożyć wszelkich starań aby korzystanie z naszych usług dawało jak najwięcej satysfakcji naszym klientom a kwestia dotycząca zgłoszenia nie miała więcej miejsca. W razie jakichkolwiek pytań, uwag bądź sugestii zachęcamy do kontaktu. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź Z poważaniem Karolina Mocydlarz konsultant back office ds. obsługi klienta."

Następnie napisałem im, że zgodnie z zawartą w odpowiedzi sugestią "...Prosimy o ponowną próbę zalogowania, jeśli problem będzie pojawiał się notorycznie zachęcamy do kontaktu w celu wyjaśnienia opisanej przez Pana sprawy. " przelogowywałem się kilkakrotnie i problem występuje NOTORYCZNIE. Po kilku minutach to zgłoszenie zniknęło z systemu - wisiało jako zarejestrowane przez jakąś godzinę, po czym zniknęło.

Muszą cholernie dużo zgłoszeń dostawać - przez 3 godziny narosło 6672 zgłoszeń - taką mam różnicę w numeracji kolejnych zgłoszeń.

Post:21 lip 2009, 18:18
autor: osachorzow
Specjalnie dla Ciebie zalogowałem się do play24, zakładka finanse wymagała hasła sms i wszystko poszło nawet za pierwszym razem ;) jestem w szoku ;)

Zgłoszenia do OK to kolejny temat na książkę ;)
Kod: Zaznacz cały
2009-07-11  	Punkt sprzedaży 	Zarejestrowane  	
2009-05-27  	WWW 				 Rozpatrywane
Jak widzicie jedno zgłoszenie wysłane przez www rozpatrują już blisko 2 miesiące... ale na razie ich nie gonię bo zależy mi bardziej na zgłoszeniu, które od 10 dni jest zarejestrowane... po 30 dniach bez reakcji reklamacja będzie uznana i wtedy ich zacznę męczyć o te dwie sprawy...

Post:21 lip 2009, 18:40
autor: rastaman
No dobra, już nic nie mówię. Wybrałem sieć z beznadziejnym biurem obsługi klienta. W Plusie kilka razy reklamacje składałem i za każdym razem odpowiedzi były konkretne (albo wyjaśnienie problemu, albo powołanie się na jakiś punkt regulaminu). Co sieć to obyczaj. Muszę przywyknąć do olewactwa w Play'u - numer aktywny od trzech dni, więc świeżak jestem i widać za dużo wymagam, bo to przecież młoda sieć. ;) Jak mnie najdzie jeszcze ochota, to powalczę dalej z wiatrakami/Play'em.