maniek, jeżeli błąd który Ci wyskakuje to 1226927327628SCBF400 - a z duży prawdopodobieństwem tak jest - to oznacza on, że jest zbyt duże opóźnienie w transmisji danych pomiędzy Twoim kliknięciem, czyli zadanie "quera", a odpowiedzią serwera.
To nie oznacza, że to jest wina Twojego łącza!
Pamiętaj, że Twoje kliknięcie czyli zadanie pytania = pokaż mi co jest w tej zakładce, odbywa się na żywym serwerze, tym samym który rejestruje wszystko na żywo. Bo przecież to właśnie jest tak, że Twoja rozmowa tel. w bilingu pojawi się on line nie z opóźnieniem x ale na żywo. U innych opów to jest tak, że jest drugi serwer - kopia tego on line - który pokazuje wszystko z opóźnieniem, do tego on line dostęp mają pracownicy i systemy, do tego "kopi" mają dostęp pracownicy i Klienci.
Rozwiązanie, które jest w Play ma swoje zalety, ale i wady
Zgłoś ten problem telefonicznie lub mailowo.
Nie wiem co masz do jakości połączeń w Wawie?
Często tam bywam i nie mam żadnych kłopotów nie mam.
Permanentnie słyszę o jakimś zrywaniu połączeń i kiepskiej jakości tylko jak coś takiego przydarzyło się mnie, to zrobiłem zgłoszenie i proforma wymieniłem SIMkę na nowszą i problemy zniknęły.
Powtarzam wszystkim jak mantrę by w tego typu przypadkach jak zrywanie połączeń wymieniali karty SIM, ale słuchają mnie nie liczni. Po pierwszy wymiana jest bezpłatna, po drugie wymiana na simkę
z innej partii odpowiada na pytanie czy sednem problemu nie jest właśnie simka. Drugą przyczyną problemów może być oczywiście sam aparat telefoniczny, co też można dosyć łatwo sprawdzić samodzielnie, Trzeci oczywiście mogą być stacje bazowe, w przypadku Play są to nodeB, ale to najtrudniej Klientowi sprawdzić
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny