Marens pisze:(...)i nie powinni robić problemów.
O ile numer jest zarejestrowany w przypadku ofert na kartę. Ich obsługa online ma już formułkę że nie kiwną palcem aż się nie zarejestruje numeru i jadą ctrl-v, zgłoszenie zamknięte...
offtopując: Każdy operator ma w regulaminie konieczność rejestracji klientów, ale tylko Play wyznacza nowe standardy. Swoją drogą jak chcą być takimi formalistami to mogli by poganiać użytkowników do rejestracji w momencie normalnego użytkowania i odłączać niezarejestrowanych jak długo ignorują np na smsy z informacją że trzeba go zarejestrować. Teraz sytuacja jest taka że jak chcesz coś załatwić to oni mają problem z głowy "numer nie zarejestrowany, spi.....", a jak idziesz rejestrować numer to się dziwią "przecież nikt tego nie robi".
powracając do tematu, jak by były problemy z ok spróbuj podziałać własnymi siłami. Po pierwsze czy próbowałeś zalogować się przy użyciu numeru telefonu zamiast maila? Jak się uda to spróbuj przeedytować profil (zmienić maila lub usunąć numer z tego profilu i założyć nowy profil).