Strona 1 z 1
Namolny Marketing ORANGE DLA FIRM
Post:01 lip 2009, 15:28
autor: radeczko
Od pewnego czasu (ok 6 miesięcy) zacząłem dostawać oferty telefoniczne od sieci ORANGE.
Oferta na kolejny telefon i abonament.
Pani z głosem jak z reklamy TV czyta z monitora marketingowy bełkot.
- Wspaniała Oferta ble ble ble...
- Wspaniały Telefon z ogromną pamięcią 120 MB ble ble ble...
Ja na to że dziękuję, nie jestem zainteresowany i myślałem że na tym koniec.
NIESTETY NIE!
Sprzedawcy z Orange dzwonili do mnie po kilkanaście razy!!!!
Za każdym razem prosiłem żeby tego już nie robili, nie przyniosło to żadnego skutku!!!
Co najważniejsze....... to nie jestem klientem ORANGE od 2 lat!!
Ostatecznie po kilkukrotnym kontakcie z BOK zakończył się mój koszmar.
Dziś zaczęli męczyć koleżanka z pracy!!! Mówi że miała już kilka takich telefonów.
Mieliście też taki problem?
Post:01 lip 2009, 16:40
autor: vectra2.0
nie, nie miałem. zakładanie takich tematów nic nie wnosi i nie zmieni.
Post:01 lip 2009, 17:01
autor: radeczko
Nie mogę się z Tobą zgodzić. Oczywiście że wnosi. Tego typu marketing staje się w Polsce normą a nie powinien. Nie szanuje się cudzego czasu i prywatności, zawrzawszy na to że nie jestem abonentem sieci z której atakowano mnie ofertami. Podkreślam że problem nie dotyczy wyłącznie mnie. Moi znajomi też się skarzą. Standardem w Orange jest wpychanie dziwnych pakietów (rzekomo obniżających koszty połączeń) za darmo na parę miesięcy po czym przechodzą na płatne, a mało kto pamięta żeby je wyłączyć > np. usługa "zatrzymaj czas" - niby fajnie, jak informują panie w BOKu płaci pan/pani tylko za 2 minuty rozmowy do Orange i tak przez godzinę. Niestety już nie wspominają że usługa działa po wykorzystaniu kwoty z abonamentu...
Post:01 lip 2009, 17:08
autor: Rezo
Jedyne co mogę Ci poradzić to odmawianie rozmowy. Jest bardzo prawdopodobne że jeśli mówisz konsultantowi że nie jesteś zainteresowany to konsultant zaznacza w systemie taki właśnie status i system dzwoni do Ciebie ponownie z ofertą. Np. w erze dzwonią do niezainteresowanego 4 razy.
można też wycofać zgodę na otrzymywanie informacji o nowych ofertach promocyjnych jeśli takową ktoś wyraził przy podpisywaniu umowy
Post:01 lip 2009, 17:09
autor: Mordrag
Do mnie również dzwonili reklamowali telefon (jakiś rok temu) powiedziałem że nie jestem zainteresowany bo mam lepszy. Do dziś mam spokój.
Post:01 lip 2009, 17:17
autor: jurak
Jeśli nie jesteś zainteresowany to odebrać, wysłuchać, podziękować i zakończyć rozmowę.
W przypadku gdy jesteś zajęty czymś, to zestaw słuchawkowy do ucha dodatkowo

Post:01 lip 2009, 17:23
autor: vectra2.0
rozłączaj się od razu na dzień dobry. po co masz go słuchać. jeżeli jest nachalny i "nie szanuje twojego czasu" to ty nie poszanuj jego i powiedz żegnam i się rozłącz. odrazu napisze, że nie jestem źle wychowany, ale jeżeli rzeczywiście dzwonią do niego po kilkanaście razy p to samo a on mówi, że nie to trzeba tak roić i nauczyć ich rozumu.
Post:01 lip 2009, 17:39
autor: radeczko
gregor85 ja na szczęście poradziłem sobie z problemem. Napisałem e-maila do BOKu z prośbą o usuniecie mnie z bazy marketingowej. Po kilku dnach zadzwonili, przeprosili i wykasowali. Mam już święty spokój. Niestety moi znajomi zaczęli się skarżyć. Dlatego rozpocząłem temat, bo nie każdy zdaje sobie sprawę że można z tym "walczyć".
Post:01 lip 2009, 18:01
autor: kwistas
W naszym kraju najskuteczniej kogoś wystraszyć sądem lub UOKiK jak tak miałem w Orange, od tamtej poro święty spokój.
Post:01 lip 2009, 19:36
autor: Rezo
vectra2.0: rozłączenie się podczas rozmowy to najgorszy sposób.... Konsultant może to uznać np. za przerwane połączenie i będą do ciebie dzwonić... nawet kilkanaście razy
(lepiej i skuteczniej jest załatwić sprawę tak jak radeczko)
pozdrawiam
Post:01 lip 2009, 21:35
autor: vectra2.0
ustaw przekierowanie tego numeru na jakiś inny nie aktywny chyba, że jest to zastrzeżony.
Post:02 lip 2009, 14:30
autor: wojtek83
jurak pisze:Jeśli nie jesteś zainteresowany to odebrać, wysłuchać, podziękować i zakończyć rozmowę.
Dokładnie, nie jesteś zainteresowany ofertą, to podziękuj i tyle. Mnie też się zdarzały takie telefony z różnych firm i zwykle to skutkowało. Na tym m.in. polega praca konsultantów telefonicznych, nie ma się co pieklić...
Post:02 lip 2009, 15:13
autor: radeczko
Dla mnie nie wiele się to rożni od e-mailowego SPAMU a nawet jest bardziej uciążliwe, np. jak sprzedawca dzwoni jak mam ważne spotkanie.
Post:02 lip 2009, 18:49
autor: thonka
mialem kilka razy cos podobnego 'czy jest pan zadowolony z uslug orange' 'czy chcialby pan aktywowac sobie to i to', co ciekawe moj numer z orange jest w erze prawie dwa lata, a ja sam nie wierze, ze dzwonid do mnie ktokolwiek z orange, tylko zwykli naciagacze, ktorzy chcieli wyludzic dane osobowe, bo nie wierze, ze komputer wybral nr, ktory nie jest u nich w sieci...
Post:11 lip 2009, 12:15
autor: WitekB
Jeżeli chodzi o wybieranie numerów to może tak, że numer jest w innej sieci ale za to firma miała to zarejestrowane i nie zostało usunięte z bazy... bywa tak czasem, albo ktoś inny podał ten numer i konsultant zadzwonił
wojtek83 pisze:Dokładnie, nie jesteś zainteresowany ofertą, to podziękuj i tyle. Mnie też się zdarzały takie telefony z różnych firm i zwykle to skutkowało. Na tym m.in. polega praca konsultantów telefonicznych, nie ma się co pieklić...
Polecam ten sposób, jeżeli miło się porozmawia z konsultantem to on też postąpi w porządku i zapisze kogoś jako niezainteresowanego

gorzej jak numer pojawi się za tydzień w bazie ale to już inna para kaloszy...
P.S. Witam wszystkich

Post:11 lip 2009, 12:36
autor: DevilishChaos
W Orange (niewiem jak w innych sieciahc) to norma i nic nie pomoże ze jednemu konsultantowi zaznaczymi ze nie jestesmy zainteresowani, bo za chwile (doslownie moze ktos zadzwonic z podobna propozycja... Wynika to z tego ze pomaranczka korzysta z wielu firm zewnetrznych, ktore nie maja pelengo dostepu do systemu Orange, lub nie maja go wcale (Orange dostaracza im tylko pule kientow, nie system), a kazda z tych firm sila rzeczy zmuszona jest do tworzenia wlasnych systemow, zpelnie niezaleznych... W najwiekszym skrocie, nawet jesli konsultant X, z firmy zewnetrznej, zaznaczy soebie w systemie ze klieny nie jest zainteresowany, to konsultant Y z zupelnie innej firmy tego nie widzi... I kolo sie zamyka... Walka z wiatrakami, jedynie mozna w BOKU poprosic o wykreslenie z bazy marketingowej, ale to troche trwa....
Od moda: Pomorze być na Zachodzie...