Strona 1 z 1

[Orange] Test usługi MMS Głosowy - co sądzicie?

Post:27 cze 2009, 14:50
autor: mungo
Wczoraj powinny były zakończyć się testy usługi MMS Głosowy (mmsg.orange.pl). Piszę "powinny", bo usługa dalej działa i nie przywrócili mi jeszcze starych przekierowań (usługa ktoś dzwonił).

Czy ktoś z Was miał to "szczęście" testować tą usługę? Jakie są Wasze opinie?

Przyznam się szczerze że pomysł testu mi się spodobał. Gdy po włączeniu usługi możliwość nagrania wiadomości miały tylko osoby dzwoniące z Orange myślałem że będzie kwestią kilku dni jak to poprawią. Niestety myliłem się myśląc że usługa będzie cały czas rozwijana - chyba nie zrobili nic. Usługa działała jakby to była wersja 0.1 jakiegoś projektu - osoby które dostały się na skrzynkę (tę możliwość mieli tylko klienci Orange dzwoniący do mnie) mogły zostawić wiadomość i ta wiadomość prawidłowo dochodziła (plik dźwiękowy którego jakość była dobra i informacja kiedy wiadomość została nagrana, kto nagrał i ile trwa nagranie). Można było się spodziewać że w ciągu prawie 2 miesięcy będą tą usługę rozwijać i brać pod uwagę opinie klientów - miały być dwie ankiety, jedna w połowie testu, a druga na koniec. Rzucili jednak jedną niecałe 2 tygodnie przed końcem i chyba na tym się skończy.

Do samej usługi byłem nastawiony sceptycznie, bo i tak nie korzystam z poczty. Dodatkowo plik dźwiękowy z MMSa jest odtwarzany na głos przez co trudno odsłuchiwać wiadomości w miejscu publicznym. Ale wziąłem udział bo spodobała mi się sama idea testowania nowych usług przez klientów oraz jestem zwolennikiem innowacji i sadze że trzeba wprowadzać nowe usługi choćby były niszowe - może dla kogoś właśnie ta usługa będzie bardzo wygodna i to że operator ma ją w ofercie będzie sprawiało że klient będzie ogólnie zadowolony z usług operatora.

Podsumowując jestem zawiedziony tym w jaki sposób sam test wyglądał i mam już dość tego testu, pomimo tego że na początku sam z przyjemnością i pozytywnym nastawieniem się do niego zgłosiłem. Czekam aż mi to wyłączą, bo usługa tak na prawdę przeszkadza (jak masz wyłączony telefon to nie wiesz kto do Ciebie dzwonił a osoby które dzwonią z poza sieci nie wiedzą dlaczego nie mogą się dodzwonić). Prowadzącym test nie chciało się nawet zebrać takich informacji o usłudze i jeszcze w trakcie testów jej poprawić.

Jeśli ktoś testował usługę to jakie są Wasze wrażenia?

Post:27 cze 2009, 15:03
autor: kowcio
Testowałem na jednym numerze (zgłosiłem dwa, ale jeden telefon z Orange miałem jak jechałem za granicę i wyłączyli mi to ;/).
Włączyłem tę usługę tylko dlatego, że podobno było można wypełnić jakąś ankietę i dostać jakieś tam pieniądze na konto, bodajże 20 PLN. Więc myślę sobie- czemu nie. Z poczty nigdy nie korzystałem, ale to mi się spodobało. Choć ja tam poczty głosowej włączonej mieć nie mogę, bo czasami nie zdążę odebrać telefonu w ciągu 5 sygnałów. Ale przyznam, ze usługa sprawdziła się. Czekam na tę ankietę.

Post:27 cze 2009, 15:17
autor: bledos
mungo pisze:Piszę "powinny", bo usługa dalej działa i nie przywrócili mi jeszcze starych przekierowań (usługa ktoś dzwonił).
Może warto spróbować samemu zrezygnować:
Kod: Zaznacz cały
Aby zrezygnować z udziału w Teście należy wysłać SMS-a o treści REZ pod bezpłatny numer 8092. W ciągu kilku dni od otrzymania rezygnacji, usługa zostanie wyłączona.
kowcio pisze:Włączyłem tę usługę tylko dlatego, że podobno było można wypełnić jakąś ankietę i dostać jakieś tam pieniądze na konto, bodajże 20 PLN.
Kod: Zaznacz cały
W podziękowaniu za uczestnictwo w teście oraz wypełnienie ankiety otrzymasz od Orange nagrodę:

    * doładowanie promocyjne w wysokości 20 zł - dla użytkowników oferty mix oraz na kartę;
    * pakiet Orange Free E-mail o wartości 30 zł - dla klientów oferty abonamentowej.
kowcio pisze:Czekam na tę ankietę.
http://www.orangemail.pl/ankieta/ z tego co czytałem, to warunek do uzyskania premii.

Post:27 cze 2009, 16:15
autor: mungo
bledos pisze:Może warto spróbować samemu zrezygnować:
Kod: Zaznacz cały
Aby zrezygnować z udziału w Teście należy wysłać SMS-a o treści REZ pod bezpłatny numer 8092. W ciągu kilku dni od otrzymania rezygnacji, usługa zostanie wyłączona.
Mogłem to zrobić tydzień po uruchomieniu. Jak test to test, trzeba testować do końca. Trzeba sprawdzić jak szybko umieją sami wyłączyć ;)
kowcio pisze: Ale przyznam, ze usługa sprawdziła się.
Czy w Twoim przypadku dzwoniący z innych sieci mogli zostawiać wiadomości, skoro jesteś zadowolony? Czy wszyscy u Ciebie w Orange i nie zauważyłeś?

Post:27 cze 2009, 21:18
autor: kowcio
mungo pisze:kowcio napisał/a:
Ale przyznam, ze usługa sprawdziła się.

Czy w Twoim przypadku dzwoniący z innych sieci mogli zostawiać wiadomości, skoro jesteś zadowolony? Czy wszyscy u Ciebie w Orange i nie zauważyłeś?
Nie, nie wiem. Z Orange dzwonię do Orange. Garstkę osób mam w Plusie i oni na Plusa do mnie dzwonią. Więc nie mam zielonego pojęcia.

PS. Sprawdziłem, masz rację. Ale wiecie jakie jaja? Jak berety :D Jak dzwoniłem z Plusa na Orange (ten z włączoną usługą MMSG), odrzuciłem- uaktywniło się połączenie i telefon w Orange zaczął ponownie dzwonić- odrzuciłem i "ty ty- nie możemy zrealizować tego połączenia". Spróbowałem z Orange na Orange i działa jak należy :-D


Wypełniłem ankietę na oba numery. Zobaczymy czy dostanę te 20 PLN.

Post:01 lip 2009, 14:29
autor: kowcio
Wypełniłem ankietę i kasy nie ma. Ktoś już dostał te obiecane 20/30 PLN?? Nie chcę pisać drugiej dziś reklamacji tam :?

Skoro dają za wypełnienie ankiety, to powinni od razu dawać po wysłaniu jej na serwer :roll:

Post:01 lip 2009, 14:39
autor: Vieslav
PS. Sprawdziłem, masz rację. Ale wiecie jakie jaja? Jak berety :D Jak dzwoniłem z Plusa na Orange (ten z włączoną usługą MMSG), odrzuciłem- uaktywniło się połączenie i telefon w Orange zaczął ponownie dzwonić- odrzuciłem i "ty ty- nie możemy zrealizować tego połączenia". Spróbowałem z Orange na Orange i działa jak należy :-D
Niech najpierw zajmą się poprawą technicznych aspektów zamiast wprowadzać nowe usługi. Od roku męczę się z halo graniem: jeśli nie mam zasięgu lub mam wyłączony telefon to osoba do mnie dzwoniąca słyszy cały utwór (chyba 5 sygnałów) tak jakby do mnie dzwoniła a potem sygnał zajętości, czyli jakbym odrzucił połączenie. Co więcej, jeśli osoba, która dzwoni jest z Orange to w trakcie łączenia dostaje smsa "Zadzwoń teraz". Na każde moje zgłoszenie odpowiadają, że to problemy z zasięgiem, mimo, iż zgłaszałem w kilku(nastu) lokalizacjach i jasno tłumaczyłem, że to nie przez zasięg. Po wyłączeniu halo grania wszystko wraca do normy.