Strona 1 z 1

Przeniesienie telefonu na firmę

Post:25 maja 2009, 00:14
autor: northwest
Witam serdecznie,
Mam takie pytanko, zakupiłem niedawno telefon "na siebie" i w najbliższym czasie otwieram firmę. Czy istniałaby możliwość przeniesienia tego telefonu na firmę? Jeśli tak, to czy są jakieś koszta z tym związane?

Northwest

Post:25 maja 2009, 00:19
autor: In.ka
Mam takie pytanko, zakupiłem niedawno telefon "na siebie"
no to gratuluję nowego telefonu. 8)

Nie napisałeś w jakiej jesteś sieci...ale to chyba bez znaczenia: u kazdego operatora jest chyba możliwość zarejestrowania numeru na firmę.

Post:25 maja 2009, 08:40
autor: northwest
mam 2 komórki, Orange i Play... Czyli da sie je przenieść??

To jest jakoś dodatkowo płatne?

Post:25 maja 2009, 09:58
autor: asurbanipal
Jeśli nazwisko właściciela telefonu się nie zmienia, to rejestracja jest bezpłatna, do zrobienia w każdym salonie. Trza mieć przy sobie dokumenty firmy ( nip, regon, dowód, nr. wpisu do ewidencji).
Jeśli nazwisko się zmienia, czyli wrzucasz na kogoś firmę, to wtedy cesja płatna 25 zł, w każdym salonie, z dokumentami j.w. oraz z osobą na którą będzie telefon.

Post:25 maja 2009, 11:55
autor: ac4b16
czy mógłby mi ktoś napisac jak trzeba napisac pismo o rezygnacje z umowy z siecią?

Post:25 maja 2009, 18:55
autor: In.ka
Jak każde pismo/podanie.
Najprościej zrobić to w salonie tam znajdują sie stosowne formularze.
Sam też możesz napisać, ale i tak z pismem należy udać się do POK gdzie dokument zostanie opatrzony pieczątką, wysłany-koniecznie powinno być wydane pokwitowanie nadania takiego pisma.

Na górze po prawej miejescowość i data, po lewej Twoje dane /imię nazwisko adres,nr którego dotyczy wniosek, nr kontaktowy /. Np.:

.................................................. ROZWIĄZANIE UMOWY
................................... O ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH .....


Uprzejmie informuję, że zachowując 30 dniowy okres wypowiedzenia rezygnuję z korzystania z usług/ rozwiązuję umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych.... dla numeru ...........

Oświadczam, że zapoznałem się z propozycjami umożliwiającymi kontynuowanie umowy jak również znane mi są konsekwencje wynikające z rozwiązania umowy.

Czytelny podpis.

Wniosek należy złożyć w Punkcie Obsługi Klienta.




....ale na przyszłość nie rób bajzelku piszac w temacie, który nie dotyczy Twojego pytania.
Howk. :wink:

Post:30 maja 2009, 13:11
autor: ac4b16
Dzięki wielkie i przepraszam za zamieszanie;)

Post:30 maja 2009, 14:06
autor: northwest
ja również dziękuje za pomoc :)