Przeniesienie numeru - porwót do sieci macierzystej [problem
Post:24 maja 2009, 12:12
Cześć!
Przeniosłem numer z Ery do Playa na początku działalności. Postanowiłem przez różne problemy które miałem w Playu wrócić do Ery. Złożyłem pełnomocnictwo, wszystko było dobrze do momentu SMSa "Prosimy o odbiór karty sim". Udałem się do salonu firmowego i tu zaczęły się schody. Nie są wstanie wydać po godzinie prób karty sim, gdyż mają "problem z parowaniem bez dokowania" (czy jakoś podobnie). Dział aktywacji, wsparcia sprzedażowego rozkłada ręce. Była to akurat Sobota więc zostałem zaproszony w Poniedziałek gdyż wszystkie działy będą czynne i można będzie dalej poradzić się. Podczas wspólnej rozmowy doszliśmy do wniosku, że pójdę do Playa i postaram się zatrzymać proces przenoszenia numeru tak aby został u nich w sieci a w zamian za utrudnienia dostanę złoty numer w Erze.
Jednak w Play w punkcie gdzie jestem stałym klientem i zawsze starają się mi pomóc po kilkudziesięciu minutach wiszenia na wsparciu sprzedaży, biurze obsługi klienta rozkładają ręce i nic nie są w stanie zrobić. Numer jest uwalniany we Wtorek.
Zagrałem głupa i odwiedziłem kilka sklepów firmowych Ery i Playa i to samo.
Teraz mam kilka pytań:
1) Ktoś przerabiał drugie przenoszenie numeru?
2) Co się stanie jak Era nie będzie mogła przyjąć numeru a Play go uwolni?
3) Naprawdę nie da się zatrzymać tego procesu?
Przeniosłem numer z Ery do Playa na początku działalności. Postanowiłem przez różne problemy które miałem w Playu wrócić do Ery. Złożyłem pełnomocnictwo, wszystko było dobrze do momentu SMSa "Prosimy o odbiór karty sim". Udałem się do salonu firmowego i tu zaczęły się schody. Nie są wstanie wydać po godzinie prób karty sim, gdyż mają "problem z parowaniem bez dokowania" (czy jakoś podobnie). Dział aktywacji, wsparcia sprzedażowego rozkłada ręce. Była to akurat Sobota więc zostałem zaproszony w Poniedziałek gdyż wszystkie działy będą czynne i można będzie dalej poradzić się. Podczas wspólnej rozmowy doszliśmy do wniosku, że pójdę do Playa i postaram się zatrzymać proces przenoszenia numeru tak aby został u nich w sieci a w zamian za utrudnienia dostanę złoty numer w Erze.
Jednak w Play w punkcie gdzie jestem stałym klientem i zawsze starają się mi pomóc po kilkudziesięciu minutach wiszenia na wsparciu sprzedaży, biurze obsługi klienta rozkładają ręce i nic nie są w stanie zrobić. Numer jest uwalniany we Wtorek.
Zagrałem głupa i odwiedziłem kilka sklepów firmowych Ery i Playa i to samo.
Teraz mam kilka pytań:
1) Ktoś przerabiał drugie przenoszenie numeru?
2) Co się stanie jak Era nie będzie mogła przyjąć numeru a Play go uwolni?
3) Naprawdę nie da się zatrzymać tego procesu?