23 marca podpisałem wniosek o przeniesienie numeru w salonie Play w centrum handlowym Warszawa Wileńska.
24 marca rano z mojego konta Heyah została pobrana opłata 50 zł.
26 marca dostałem smsa, że dotychczasowy operator za 4 dni wyłączy mi kartę i żebym odebrał nową kartę w salonie.
27 marca poszedłem do salonu, gdzie dziewczyna z obsługi spytała się mnie, czy chcę przejść na abonament czy na kartę, a ja oczywiście wybrałem Fresha. O dziwo musiałem jeszcze wybierać, czy chcę starter za 9 czy 30 zł

. Jak to możliwe, skoro w regulaminie jest wyraźnie napisane o starterze za 30 zł? Wybrałem ten droższy, aby dostać darmowe 15 zł, ale co by było, gdybym wybrał ten tańszy? No i niestety dostałem starter z Play na Kartę z naklejką zamiast normalnego. Z trzech pakietów wybrałem 40 minut do wszystkich sieci. Ale podobno jeden z tych pakietów należy wybrać dopiero po aktywowaniu karty w Play Fresh?
Dzisiaj, 30 marca, ok. godziny 00:05 karta Heyah przestała się logować, a po paru minutach aktywowała się karta Playa. Od razu sprawdziłem, czy dostałem jakiegoś dodatkowe rzeczy, ale na koncie mam cały czas tylko 30 zł, a właściwie 27 już, bo aktywowałem usługę ,,Zbieraj minuty". Niestety darmowych pakietów nie widzę na swoim koncie

. Taryfę mam Play Fresh 30.