[Play] kilka ogólnych pytań i informacji
Post:11 lut 2009, 11:06
Piszę tutaj ponieważ już niedługo będę nowym użytkownikiem Play’a i mam kilka pytań w tej sprawie. Wiadomo… to co „nie-dopowiedzą” Ci w punkcie powiedzą Ci ludzie
1) Jak to jest z tym przechodzeniem zasięgu z Play’a na Plusa? Podobno jak będę miał problem z zasięgiem to telefon sam / lub nie (zależy czy mamy ustawione automatyczne wybieranie sieci czy ręczne) zmieni mi sieć na Plusa - i jeśli mam abonament w Play’u to mogę wtedy normalnie wykonywać połączenia i sms’ować korzystając z abonamentowych minut? A co się stanie jeśli zmienię sobie sieć ręcznie na Orange? Wtedy już chyba koszty będą naliczane po stawce tego operatora poza abonamentem?
2) Jak najlepiej rozwiązać sprawę z internetem? W kilku poprzednich tematach padła propozycja że najlepiej to kupić starter Heyah i załadować go dowolnym nominałem i korzystać z internetu 2gr/100kb (20gr/1MB). Pytanie tylko jest takie, że wtedy to musiałbym ściągnąć simlocka (no bo jak inaczej zadziała mi sim z innej sieci niż Play?) a wtedy tracę gwarancję. Można wtedy założyć w razie „problemów” z powrotem simlocka i ewentualna gwarancja będzie uznana?
Czy macie jakieś ogólne porady, na co warto zwrócić uwagę w Play, co jest nie dopracowane i na czym się można „naciąć”? Za wszystkie odpowiedzi wielkie dzięki

1) Jak to jest z tym przechodzeniem zasięgu z Play’a na Plusa? Podobno jak będę miał problem z zasięgiem to telefon sam / lub nie (zależy czy mamy ustawione automatyczne wybieranie sieci czy ręczne) zmieni mi sieć na Plusa - i jeśli mam abonament w Play’u to mogę wtedy normalnie wykonywać połączenia i sms’ować korzystając z abonamentowych minut? A co się stanie jeśli zmienię sobie sieć ręcznie na Orange? Wtedy już chyba koszty będą naliczane po stawce tego operatora poza abonamentem?
2) Jak najlepiej rozwiązać sprawę z internetem? W kilku poprzednich tematach padła propozycja że najlepiej to kupić starter Heyah i załadować go dowolnym nominałem i korzystać z internetu 2gr/100kb (20gr/1MB). Pytanie tylko jest takie, że wtedy to musiałbym ściągnąć simlocka (no bo jak inaczej zadziała mi sim z innej sieci niż Play?) a wtedy tracę gwarancję. Można wtedy założyć w razie „problemów” z powrotem simlocka i ewentualna gwarancja będzie uznana?
Czy macie jakieś ogólne porady, na co warto zwrócić uwagę w Play, co jest nie dopracowane i na czym się można „naciąć”? Za wszystkie odpowiedzi wielkie dzięki
