Strona 1 z 1

ERA Przekroczenie terminu płatności - kiedy blokada?

Post:03 lut 2009, 13:04
autor: sanya
Dostałam gigantyczny rachunek za komórkę w Erze i nie dam rady zapłacić w terminie. Nigdy wcześniej nie przekraczałam terminu płatności, nie wiem więc, ile mam czasu do wyłączenia rozmów wychodzących. Ma ktoś jakieś doświadczenia?

Post:03 lut 2009, 13:12
autor: Jedrker
z tego co się orientuję, możesz wystąpić do operatora z prośbą o rozłożenie płatności na np. dwie raty.
Dzięki czemu po zapłacie powiedzmy pierwszej części telefon nadal będzie czynny.
Pamiętać należy też o tym, że operator pobiera opłatę za zawieszenie telefonu z powodu przekroczenia terminu płatności, dlatego jak mówię, lepiej chyba wystosować prośbę do opa o rozłożenie płatności na raty :wink:

Post:03 lut 2009, 13:28
autor: sanya
Dzięki za pomoc.
Zadzwoniłam do BOA i pani bez problemu wydłużyła mi termin płatności o dwa tygodnie, ale to podobno raczej formalność, bo i tak przez tyle czasu by mi nie zablokowali.

Post:03 lut 2009, 15:55
autor: thonka
w erze chyba dopiero po miesiacu przysylaja wezwanie do zaplaty z nastepnym rachunkiem. po nastepnym miesiacu zawieszaja numer do czasu wyjasnienia (czyt. zaplacenia za 2 miesiace + oplata za zawieszenie i odblokowanie numeru).

przypomina mi sie jak ludzie w play narzekali, ze spoznili sie z oplatami o 3-5dni (poczta nie doreczyla listow na czas) i im telefony wylaczali ;)

Post:03 lut 2009, 21:16
autor: Orfi
Podstawowa kwestia,to wyjaśnienie w BOA skąd wziął się taki gigantyczny rachunek. Poza tym w Erze można się porozumieć,co do jego zapłacenia,nie pamiętam dokładnej nazwy,ale jest tam taki dział,gdzie można to uzgodnić i rozłożyć płatność na 5 rat i telefon będzie cały czas aktywny. Oczywiście wtedy co miesiąc spłacamy aktualną fakturę +rata,którą uzgodniliśmy. Nieuiszczenie terminowo takiej raty spowoduje oczywiście natychmiastową wymagalność całej kwoty.

Post:03 lut 2009, 21:46
autor: azerus
w Erze nie ma z tym problemu, i tak najpierw zadzwonili by albo wysłali smsa. Wystarczy do nich zadzwonić i powiedzieć co i jak. Tutaj muszę się zgodzić ze obsługę klineta mają bardzo dobrą jak nie wzorową, na moje maile które wysyłam przez iboa odpowiadają szybko i rzeczowo po prostu...

Post:04 lut 2009, 08:04
autor: Ryszard Lubicz
Ja czasem po 2 mce nie płaciłem w erze...a oni przysyłali mi smsa , że informują o niezapłaconej fakturze :D To mi się własnie podoba w erze. Żona jak miała orange to po 2 - 3 dnaich jej blokowali telefon, musiała opłacic fakturę , wysłać faks i jescze jej odciągano ileś tam za odwieszenie...

Post:04 lut 2009, 18:59
autor: dodatkowy77
Zgadzam się z przedmówcami. Era ma zdrowe podejście do niezapłaconych faktur. Kulminacja była wtedy i jednocześnie moje zdziwienie kiedy prawie dwa lata temu chciałem przedłużyć umowę na następne 24 miesiące. Pan mnie poinformował że nie mam zapłaconej jednej faktury, z któregoś tam miesiąca wstecz i że muszę wpierw uregulować rachunek za jeden miesiąc. Byłem zdziwiony ale faktycznie, sprawdziłwm w swoich papierach i na wyciągu z banku (płacę przelewami) że nie zapłaciłem kilka miesięcy wcześniej PRZED ANEKSEM!!! faktury :) No i zapłaciłem. Nawet mnie nie upominali i nie monitowali. Era pod tym względem jest w porządku. Upomnieli się przy aneksie ;). Teraz niedawnoe dostałęm smsa że nie odnotowali wpłaty (sylwester i poczta zawaliła więc nie wyrobiłem się) i na tym koniec.

Post:05 lut 2009, 12:57
autor: lukbin
W Erze jest ok. Swego czasu zdarzyło mi się kilkakrotnie przekroczyć termin płatności. Miałem odcięte rozmowy wychodzące w momencie wystawienia trzeciej faktury (czyli dwie poprzednie nie zapłacone).

Post:05 lut 2009, 17:19
autor: forumiak
Nie ma się czego bać. Szybko nie zablokują, dopiero przy większych zaległościach. Era podchodzi do tego rozsądnie, dbają o stałych klientów, jeśli płaciłaś zawsze w terminie to będzie ok, zresztą kilkudniowe zaległości mogą być efektem działania poczty.

Post:07 lut 2009, 17:00
autor: grzemach
ja w listopadzie będę zmieniał operatora, i mimo że nigdy nie przekraczam terminu to takie rzeczy jak ludzkie podejście jest ważne... era ma u mnie + :)

Post:07 lut 2009, 20:14
autor: Ryszard Lubicz
A co ci nie pasuje w play , że odchodzisz? Ja między innymi dzięki za długą "mozliwość niepłacenia rachunku" oraz celującą obsługę klienta znowu przedłuzyłem umowę z era.

Post:07 lut 2009, 21:38
autor: lukaszlew77
grzemach pisze:ja w listopadzie będę zmieniał operatora, i mimo że nigdy nie przekraczam terminu to takie rzeczy jak ludzkie podejście jest ważne... era ma u mnie + :)
W Playu też większych problemów nie ma. Ja chyba żadnego rachunku nie zapłaciłem w terminie, a przy największych poślizgach(sięgających 20 dni) dostaławałem smsy żeby zapłacić w ciągu iluśtam dni inaczej zablokują.

Post:07 lut 2009, 21:53
autor: gummy_bear
też jestem w Erze przez to że mają zdrowe podejście do klienta. zawsze da się z nimi dogadać po ludzku, nie trzeba sobie wyrywać włosów z głowy;). oferta tez zawsze dobra a ostatnio to nawet na 6 się starają. oby tak dalej